Čisto da bacim copy-paste iz trofeja, jer post dijeli više mišljenje nego bilo što o trofejima 🙂
Već sam neke stvari rekao u topicu, ali sažet ću ih i ovdje. Guardiansi su odlična narativna igra s jednom od boljih singergija između ekipe s kojom idete na pustolovinu, uz jednu od dosadnijih borbi s kojom sam se susreo u zadnje vrijeme, i poprilično bazičnim exploringom. Ono što igru izvlači je ekipa s kojom putujete i s kojom prolazite kroz misije, jer apsolutno svaki komentar (koji je doslovno svake sekunde) stoji, ima smisla, hrpa toga me i nasmijala (ne baš sve, ali dosta situacija). Dodajte na to apsolutno prekrasne vizuale (sredina igre i planet s kristalima i onaj nakon njega su me oduševili vizualno) i svatko tko voli story-driven igre ovakvog recepta neće ostat razočaran. Ako vam nije bitno da borba predstavlja izazov ili veću dozu zabave i apsolutno vam ne smeta da cijelu igru samo idete ravno uz rijetke skrivene prolaze i dijelove planeta za istražiti, think no more. Moram priznati da su me neki razgovori na brodu malo i smorili (kad možete više saznati o ekipi; bilo to prije misije ili pričanjem vezano za collectiblse koji završe u nečijoj sobi pa osoba B ima priču vezano za to).
Borba je ukratko pucanje po neprijateljima dok trčite i skačete okolo, uz primjese specijalnih elemental napada koji rade protiv neprijatelja sa štitovima and stuff, dok povremeno možete okinuti specijalne napade vaših suboraca. Oni se povremeno pune i možete ih okidati svako malo. Čak i na višim težinama nema tu nekog mesa, recept je i dalje isti, i meni to nije baš odgovaralo. Jednostavno je sve isto od početka do kraja uz dodatne napade koje otključate već na pola igre (upgrejdo sam sve na max dosta rano), i nema nikakav element of suprise nakon toga. Sve što vidite od RPG dijela igre na početku (razvoj likova kroz poene and stuff) ne mijenja se do kraja i blago sam razočaran. Samo ću reći: Tko voli fajt u ovoj igri ne smije nikad više spomenuti da mu je fajt u NieR-u bezveze. Melee fight - 1/10, sramota. Finishing blows isto tako.
Exploration je... Nepostojeći. Sve je predefinirano u obliku hodnika s malo slobode here and there, i tek ponegdje možete zalutati i naći upgrade item poene koji izgube smisao kad sve naučite na pol igre. FF7R hodnik style igre - ne nužno loše jer je igra pre di vna, ali brate mili mozak mi je odumro koliko sam išao ravno bez potrebe da se malo pomučim.
Fizika protagonista je malo čudna, trzava i nema trčanja. Cijela igre je ustvari malo trzava i nisam nešto impresioniran istom. Dosta je i fps dropova na Performance modu (recimo u brodu padne, a doslovno je najmanji prostor u igri), a bilo je nešto popina u obliku da pol mape ne učita pa brzo u animaciji skoči na ekranu. Ništa groundbreaking, ali primjetno.
Choices. Mali, srednji, veliki. Primjer velikog: end of chapter 3, ovisno koga odaberete da bude mamac, ch4 velikim dijelom ima drugi path. Malo manji impact ovisi o Gomori i sredini igre i kako će shendlat glavnog negativca, pa će tako negativac onda izgledat na kraju igre, ali pričom nikakve promjene velike. Postoji još par situacija, ali one ne mijenjaju priču, nego samo malo neke dijelove, u globalu ne previše. Očekivao sam više od ovog dijela, zapravo nema velikih promjena overal, ali pozdravljam ovaj smjer, samo ipak želim da onda i ima neki impact veći od ovog što je u igri. Neke dijelove igre ćete ponavljati dok sve točno ne odgovorite, znači nema više smjerova nego samo jedan.
Ukratko, odlična narativna ekipna igra, loš combat, nikakav exploring i predivne lokacije.