Kako funkcioniraju ti riftovi/portali?Jel se prebacuje iz područja u područje čim se prođe portal ili je to šminka te treba i dalje ić do broda?
Recenzija | Ratchet & Clank: Rift Apart
Svakako nabavim, ali ne prije nego precem jedinicu, jos uvijek ju gulim pomalo
Nedavno kad je izašao Horizon 2 trailer toliko sam se napalio da sam krenuo ponovno igrati prvi dio, ali jednostavno nisam mogao igrat na 30 fps i odustao. Tako da ovo igram sigurno u RT modu.
Nexus daleko od toga, istina da ne primjetis ogromnu razliku,meni je sweet spot 144-165, htio bi vidjeti da dode na ps5 podrska jer mislim da je konzola sposobna pogurati visoke frejmove i refresh, pa da makar ako spojis na kompatibilan monitor mozes dobiti opciju od 144 hz,samo da ima vise opcija sto moze ici u korist konzole,iako vise manje ljudi igraju na tv-ima.
Kud ste otišli?
60 fps-a je nemoguće dobiti nekad na PC-u od 20 000kn kamo li 165.
Osim ako stvarno osoba ne igra Counter, Warzone, LOL cijelo vrijeme.
Nek zadrže 60 i to je to.
Dajte prvo zaigrajte igru. Jednom kad vidite kako izgleda, najmanje ćete brojati FPSove i o tome brinuti.
To im pokušavam priopćiti.
Inače Filipe, ti si igrao na 4k.
U međuvremenu je došao patch koji ray tracing diže za duplo. Rezoluciju i detalje istog.
Jesi to znao? Jučer u videu od Digital Foundry spomenuli.
Znači da nas očekuje možda još nešto samo nisu stigli uraditi do izlaska.
Isto su napravili nedavno u Miles Moralesu sa muscle deformation.
- Uređivano
https://gamerant.com/ratchet-and-clank-rift-apart-how-long-to-beat-hltb-length/
`
To get right to it, Ratchet and Clank: Rift Apart fans that plan to go for close to 100% completion should expect to reach the end credits in around 15 hours.
`
600 kn? Svaka čast.
Igre nisu krumpir da se kupuju koliko kuna po kili. Trajanje je najmanje bitan faktor.
Ovisi koliko cijeniš vlastiti novac.
- Uređivano
Apsolutno se slažem sa ovim. Trajanje je također i meni lično najmanje bitan faktor prilikom kupovine igre. Quality over quantity. Ionako sam primjetio da u zadnje vrijeme sve više igara overstay their welcome sa upornim guranjem open worlda i lootanjem svega i svačega.
Ovakvih platformera (pogotovo iz zlatne ere PS2 konzole) je sve manje i manje i iako nisam bio ljubitelj prošlog "remakea" originala, ovaj Ratchet što se drži originalnog kontinuiteta izgleda fenomenalno i jedva čekam da zaigram.
Sterlok Al je El Bugado vrijedan svake lipe
Kako kome, kao što rekoh, kad padne na 150 kn na PS5 slimu. Onda, zašto ne.
- Uređivano
600 kn je zaista previše za 15 h.
Mada bu to kod mene 20.
Ajde, respekt za najbolju grafiku ikad ali igra ne donosi nešto toliko novo iako je 9/10.
Riftovi nisu iskorišteni koliko su mogli biti.
Valhalla je sasvim ok i jako sadržajno bogata igra.
Ell bugado nedovršeni poluproizvod.
Nebi igrao ni badava.
još jedan članak
https://neotizen.news/2021/06/09/ratchet-clank-rift-apart-how-long-does-it-take-to-beat/
I stopped to smell the roses, waiting to finish most of the collectibles and sidequests before venturing to the final stage, for a total of roughly 14 hours. So you can expect the range of critical path vs full completion to take approximately 8-14 hours.
- Uređivano
Ok 600 kn bode u oči.
Gledaj ovak. Ratchet u tih 14h nudi dinamičan gameplay prepun lokacija i novih stvari, cinematic iskustvo.
Dok se u nekim igrama to produljuje lootanjem craftanjem i ostalim pizdarijama između 2-arene a sama priča 2-3 h.
Vidjet ćeš kad odigraš.