Inače, nekih 9h igranja pa da ukratko rezimiram dojmove do sada u formi jednostavnog +- komentara:
+ glavni quest za sada. Nije ništa spektukalno, no sasvim dovoljno dobro da postavi glavni kostur priče za dalje te da imaš kao igrač znatiželju raspetljati što je Solas zakuhao;
+ apsolutno prekrasni leveli, valjda nešto najljepše što sam vidio u nekoj fantasy RPG igri do sada. Ne sjećam se kada sam toliko silovao od početka photo mode;
+ combat je dinamičan, reaktivan i zabavan. Mislim da će mi nakon par desetaka sati isti vjerojatno dosaditi jer kada nemaš dubinu, ponavljanje jedne te iste mehanike postane zamorno. No vidjet ćemo, to je samo moja pretpostavka, nisam još ni došao do borbi sa zmajevima, isprobao buildove itd.;
+ companioni, kao u svakoj BioWare igri do sada, miljama su ispred npr. bilo čega što je Ubisoft sposoban napisati, no opet, imamo sada neke nove standarde koje je postavio CDPR ili Larian. Vidjet ćemo kako će taj dio izgledati kasnije;
+ tehnički dio igre - besprijekoran release uz perfektne perfomanse, skoro nikakve bugove te imajući u vidu opseg igre, pravi achievement BioWarea;
+ grafika - ne izuje te iz cipela kao Cyberpunk, no vjerojatno najlepša fantasy igra na tržištu trenutno;
- kvaliteta pisanja. Za sada osrednje, u nekim trenucima i loše. Nerijetko mi se dogodi da nemam pojma o čemu se radi u questu i što moram, toliko mi je zanimljivo pratiti radnju pojedinih misija. Dodatno, na momente imam dojam kao da gledam tinejdžersku seriju, a ne da igram 18+ igru koja obrađuje kompleksne teme. Primjetan pad u kvaliteti naspram zlatnog doba BioWarea. Pokušaji humora nekih companiona su veći proljev od mojeg sina kada pokupi želučanu virozu u vrtiću;
- dizajn i generalni tone igre nema veze s dark fantasyjem kojeg je postavio Origins. Ovo može biti mnogima "deal breaker" - ja sam se generalno naviknuo, no vrlo često imam dojam kao da igram neku drugu random fantasy RPG igru, a ne Dragon Age.
- neke stvari u gameplay dizajnu koje sam spomenuo prije da se ne ponavljam opet;
- igra previše pomaže igraču u svim mehanikama do razine da postane vrlo iritantno, ali ok, kasnije kada ti igra predstavi sve što misli, zaboraviš na to;
- u nekim segmentima igre vidi da se da je to bio prije u dizajnu live-service naslov - ima jako puno različite opreme (do razine da se pitaš koliko su resursa zdrobili na to lol), questovi su malo previše "zonirani" (kao u MMO-ovima dok dođeš do neke točke gdje je zamišljeno da se skupe igrači za zajedničko igranje pa sada imaš potpuno nepotreban window gdje trebaš "pokrenuti quest") i još neke stvari koje mi se nekako ne uklapanju u SP igru;
No da ne hejtam dalje, guštam zapravo dosta u igri. Ovi neki minusi mogu se kasnije pretvoriti u pluseve kada se igra malo otvori, 9h je ništa u RPG-u te skale.