Zbog MGS2 je valjda i nastao MGS3 kojeg bi ja nazvao svojevrsno igranje na sigurno što se potvrdilo time koliko je ljudi tada bljuvalo po dvojci i koliko je hvalilo njih trojku (što traje i do dan danas). I dan danas trojka prednjači kao najbolja i najdraža kod većine fanova serijala dok je dvojka uvjerljivo nisko na listi (ako ne i zadnja)
Što se mene tiče, njegova kulminacija je upravo bila sa MGS2, a nakon toga sam počeo gubit interes. Daleko su ostali nastavci od loših igara, al meni to više nije bilo to. Raiden smo zapravo mi kao igrač, a glavni lik je bio Solid snake (samo gledan iz drugog kuta). Jako mi se svidjelo što sam mislio da u dvojci ja igram igru, a zapravo čitavo vrijeme igra se suptilno igra sa mnom (ponekad rušeći četvrti zid), da bi na kraju sve što sam mislio da znam - zapravo ništa ne znam i da mi da fini šamar prizemljenja i ostavi me mutavog kao što je Raiden bio mutav. Jer Raiden samo radi ono što ja radim. Još to upakira u suvremenu tematiku (digitalnu eru), Orwelizam (ako to mogu tako nazvati), malo uzme elemenata iz Matrixa i tak... Selection for Societal Sanity. Sve što činiš i radiš u životu je isključivo nebitan nusprodukt dok postoje vanjske smjernice koje time mogu upravljati i manipulirati u svrhu neke veće slike.
Nisam siguran može li ikad više neki ekvivalent tome napraviti. Ja bi se zadovoljio da mi napravi Snatcher 2/ Policenauts 2, makar je i tu ima reciklaže Blade Runnera / Lethal Weapona i da mi proba uvaljat neku novu filozofiju - karikiram - Transhumanizam ili nešto još sjebanije. Ne bih se žalio.
Al ajde, bude valjda prodao ponešto majica.