Cyberpunk 2077 recenzije, patchevi i tehnička strana igre
wooddiebone a se nadam da ne pričaš o mom lore-friendly objašnjenju za taj fenomen koji sam stavio gore i da si svjestan da je to samo moj pokušaj da sebi objasnim retardiranu i neprihvatljivu mehaniku policije u igri.
Aha, ja sam zbilja mislio da je to istina No mora postojati razlog zaštosu ti botovi tako brzi, budem kasnije bacio oko na lore.
Neki rade istu stvar za koju su kritizirali one koji su po TLOU2 pljuvali. Zbog jednog aspekta igre primjenjuju negativu na sve ostale dijelove.
Igra definitivno nije samo grafika i to je to. Bugovi se isto lako zanemare (ako ste na PC-u, makar meni PS4 verzija koju sam vidio kod frenda ne izgleda tako užasno), a kako je ovo RPG ne možete ni u ludilu očekivati da će te ju moći objektivno sagledati bez podosta sati. GTA elementi kao vožnja, murja i to su tu samo površne stvari na kojima vrlo očito nije bio fokus u igri, i neće biti ni vama ako RPG igrate radi questova i skill systema kao što je i zamišljeno.
Citam da je CDPR sto se tice PC recenzija, slala kopije onim recezentima samo sa RTX 30xx karticama. OpenCritic i jedan recezent sa nextgenbasea potvrdili to.
- Uređivano
Sa time spawnom su usrali i to stoji. Kao i nekim ostalim stvarim akoje sam spomenuo u osvrtu u temi od igre...
Ali nisam uzeo ovu igru da koljem ljude i to je to.
Netko tko je, jbg, neće se naigrat.
Inače, pogledao na poslu i sreo jednu stvar koju sada svi govore da su rekli a nisu.
Dakle, digla se buka kako je u gameplay traileru rečeno da će NPC imati day/night schedule.
E sada jedna zanimljivost; u traileru kaže - day / night cycle, ne da će NPCovci imati svoje rutine
Naravno, ima preseravanja da će to biti najrealniji grad stvoren u nekoj igri, iako je zanimljiv, ali onda je netko to krivo protumačio, stavio na reddit i eto, lagali su...
I btw, viđeno u ovom videu je 90% toga došlo i u finalnu igru! Nije ono spajanje u glavu lika i gledanje cijele mape, pa reklame itd, ali to je skoro to. Sa unaprijeđenom grafikom.
Netko će reći, ali usporavanje vremena te još neke cake nema, kme kme... To su stavili "nabildanog" lika da prezentiraju gameplay.
Ovaj tip je odlično usporedio E3 sa finalnom igrom
Usrali su motku sa tim bugovima jer su dioničari htjeli novac za Božić, ali dosta toga šta je obećano je i završilo u igri.
Da, hahaha, zanimljivo, uvijek kada ljudi vide tračnice za vlakove napadaju devove tvrdeći da su to planirali stavit, ali su izbacili
Tako i ovdje, ljudi uporno govore da je to izbačeno, da čak niti sami vlakovi ne voze no to opet nije istina jer svako toliko proleti vlak po onim visokim mostovima
@Nexus je u pravu, radi se bugu, a ne o dizajnerskoj odluci i totalno ubija imerziju.
I upravo je ovo primjer necega sto je bug, sto utjece na gameplay i na sam dozivljaj igre. Sitni glitchevi koji postoje u svakom open worldu nisu problem. Ovdje pisem iskljucivo o pc verziji. Dizajnerska odluka je da ovo nije gta i tu su mnogi u zabludi.
Dizajnerska odluka je da su promet i pjesaci placeholderi da ih tako nazovem i tu mozemo pokrenuti diskusiju. Ne bi bilo na odmet poraditi i implementirati poseban podsustav za njih, jer uz to, Night City bi samo stavio tocku na slovo "i" kao najljepse i naimerzivnije mjesto u gamingu. Ali ako i ne bude u planu, nije nesto krucijalno, osim malog tweakanja ruta i AIa. Da povucem paralelu s odlukom da ne mozes skakati u prvom TLOU.
Evo samo potvrde sto @Nexus pise, ovo je ozbiljan problem i nema nikakvog smisla
[deleted]
chono7 hahah ovo je presmjesno
[deleted]