Koja igra je najviše inovirala u ovoj generaciji?
- Uređivano
Nexus i dalje, sto je ovdje promjenilo ista u generaciji? Koje inovacije?
Tehnicki onda i Minecraft ulazi u ovaj gen, a igra je generirala daleko vise love kroz merch, te samu prodaju, jer nije free. To sto vi niste bili u tom valu, ne znaci da se nije dogodilo.
Samo sto bi MC i usao u ovu kategoriju inovacije zbog jedinstvenog svijeta
Fortnite nije ama bas nista inovirao. Samo popularizirao postojece ideje.
Zao mi je.
Fortnite je cijelu industriju pogurao desetak godina naprijed.
Hah. Fornite popularan? Pih. Jebeš igru koju ne možeš igrati na iphoneu
Ako ćemo govoriti o igri koja je najviše promijenila industriju dosad, to je prva igra sa battle pass mikrotransakcijama - a to nije Fortnite, oni nisu prvi počeli s time. Vjerojatno neko kinesko mobilno smeće. Wikipedija kaže da je Compendium iz Dote 2 prvi soft primjer toga, ali i to mi je labavo.
Ako ćemo o konkretnijim inovacijama, u smislu potpuno novih načina igranja, tu imamo jedino Baba is You. Ne pada mi napamet nijedna igra di je mijenjanje pravila igre ujedno i mehanika igre.
- Uređivano
Meni je osobno najimpresivnija inovacija, koja nažalost ni malo nije promijenila gaming jer nijedan developer nema muda pokušati isto (bar za sad), long take iz God of War-a. To je nešto što se više ne spominje, a trebalo bi se uzdizati na pijedestal gaming industrije. Cijela igra bez reza kamere osim kad izlaziš i ulaziš u igru, naravno, i to na staroj generaciji uz onakve vizuale. Kako? Nevjerojatno.
Nekako mi Disco Elysium prvi pada na pamet, zbog specifičnog pristupa RPG-u kojeg nisam vidio drugdje, ili sam pak zaboravio.
Koja igra je najviše promijenila gaming industriju?
Fortnite!
Slazem se s @Flipper . Popularizirala je BR zanr. Stvorila je Epic Store. Epic Store je probudio Steam. Ukrstio Epic rogove s Googlom i Appleom. Ako to nije najveca promjena u gaming industriji onda ne znam sto je.
Clanak je postavio dva pitanja koja nisu uopce na istim tracnicama inovacija gaminga i promjena gaming industrije.
@chono7 Majko mila dosadan si vec Bogu i Vragu s pljuvanjem Fortnitea. Ne kuzim ti si uber pro realni FPS mother fucker koji igra samo PUBG i ARMU i ne priznaje nista drugo. Stvarno ne kuzim.
- Uređivano
Chaky tko pljuje? Pisem cinjenice da Fortnite nije izmislio niti popularizirao BR zanr. Smiri hormone malo!
Igra koja je to napravila je PUBG. To nema nikakve veze sa mojim ukusima i onime sto ja igram. Niti mi je namjera "pljuvati" po Fortniteu. Jednostavno ta igra nije napravila nista za industriju, niti ista inovativno.
Epic store nije probudio Steam, jer je sve isto kao i prije, a fight korporacija, nema veze sa Fortniteom, vec sa udruzivanjem Epica u kinesko narucje. Cisti boxing match istoka i zapada.
A opet ovisi o tome kako uzmeš da nije napravila ništa za industriju. Je. Dodatno ju je popularizirala kod ljudi koji nisu nikad imali doticaj s igrama. Ne znam je li to dobro ili loše, ali popularizirala je itekako. Hrpa roditelja danas zna za "igrice", "skinove" i "onu igru koje moje dijete igra stalno".
To nema veze s inovacijama u svakom slučaju. Nadovezali ste na moj post, ali pročitajte prvi post koji dio sam citirao iz članka i na temelju njega naveo Fort.
Sve su igre bile relevantne dok se nisu pojavili Fall guys i Among us.
fensisuperstar a ova nova Phasmophobia?
Teško mi je inače reći, jer u igrama koje ja igram nikakve posebne inovacije nisam vidio. Ali BR je valjda najveća priča ovu generaciju zajedno s hrpom takvih igara. Inovirao je PUBG (odnosno prvi su došli na ideju da prebace koncept Hunger Gamesa u igru), dok je ideju popularizirao i proširio Fortnite, dobrim dijelom zahvaljujući i jer su F2P i prvi su došli na tržište mobitela.
Po meni veće zasluge ima Fortnite, sama ideja o ovakvom masovnom napucavanju bi se kad tad pojavila u svijetu pucačina pa samim time biti prvi i nije presudna činjenica. Da, prvi se pamte i sve to, ali na kraju dana gleda se tko je najviše profitirao i to učinio prepoznatljivim masama.
Flipper znam Filipe, ali to sam vec sve prosao ovu generaciju sa Minecraftom. Roditelji su mi ulazili u trgovinu, kupovali laptope, stolna racunala, jer im klinci moraju igrati Minecraft. Nije postojao roditelj koji nije znao za MC i koliko je to popularno. Klinci su se uhvatili u kostac sa Hamachijem, zicali roditelje za placanje pretplate za servere, Realms, kupovali majce, plisane igracke, knjige, otvarali youtube kanale i zivjeli taj trend. Fortnite apsolutno nije nista drugacije napravio za industriju niti inovirao. Jos jednom isticem.
Ako cemo govoriti u kontekstu ovoga sto @Chaky pise, onda je sama kupovina Mojanga, gdje je MS iskesirao rekordnu brojku, otvorilo vrata danasnjim kupovinama, tako da je to promjenilo industriju. Ovo pisem generalno i ne dijelim misljenje sa ovim. Ovo su cinjenice.
Ali Minecraft je s prosle generacije, tako da...
Fensi sus.