Ne znam, teško mi je The Witchera 3 strpati u isti koš sa divinityjem, diablom, pillarsima, torchlightom itd... Kad čujem rpg odmah mi se ove igre vrte po glavi a ne The Witcher. Zbog toga glasam za Divinity: Original Sin 2. Iako nisam ljubitelj rpg-a ova igra je božanstvena u svim aspektima.

wooddiebone predefinirani ili no name lik ne cini igru manje ili vise RPGom. Igranje igre sa Geraltom ili sa PussyDestroyerom69 je potpuno isto ako role playas i igras se sa statsima

    chono7 meni je isto pojam RPG-a igranje sa statsima. Iako je po tome Diablo punokrvni RPG...

    Tako da bi to nekako trebali proširiti. Znači, možda, igranje sa statsima i skillovima, plus odluke s posljedicama. Da imaš mogućnost odlučivanja kod razgovora i akcija.

    Doduše, po tome je AC Odyssey punokrvni RPG...

      Ako neke igre imaju RPG elemente, to ne znaci da su pravi RPG.

        Fico ne znam. Glava me boli. I Automata je RPG. Mogu nju nominirati?

        maverick Steta sto te cinjenice nisi uzeo u obzir kada si pisao recu vec si ti htio da sekiro bude dark souls

        Moja reca govori sve što ja mislim o igri i zašto je od mene dobila 89. Nigdje moja osobna preferencija ne spušta igri ocjenu. Ne govori neistine, radije pročitaj što sam tamo napisao.

        Fico Ako neke igre imaju RPG elemente, to ne znaci da su pravi RPG.

        Da, previše sitničarimo. Možemo se složit da je Persona 5 najbolji RPG generacije.

          E eto, meni je baš to igranje sa statsima jedan od manje bitnih aspekata.
          To je meni samo jedna od pomoćnih mehanika, a fokus je na interaktivnom i personaliziranom storytellingu.

          Znači nagovaranje nekog lika da napravi nešto što želimo i time dobijemo neki rezultat bi trebalo biti posljedica dobrih odabira prije toga, a ne random rolla kocke zbrojenog sa charisma ili persuasion statom.

            foggy Nigdje moja osobna preferencija ne spušta igri ocjenu.

            Nisam to ni napisao, ali je cinjenica da nisi svjestan ni kakav si tip igre igrao.

            wooddiebone Znači nagovaranje nekog lika da napravi nešto što želimo i time dobijemo neki rezultat bi trebalo biti posljedica dobrih odabira prije toga, a ne random rolla kocke zbrojenog sa charisma ili persuasion statom.

            Samo sto je prema tome i Life is Strange RPG

              Fico

              Istina. Zato i je tolko teško definirati taj žanr i zato kažem da po definiciji RPGa, puno više igara spadaju u taj žanr nego bi ljudi mislili prvo.

              RPG je nastao kad video igara nije bilo, tako da je bio najbliža stvar življenju drugog života do pojave video igara.
              Još nešto što bi ja spomenuo kao bitni faktor je nelinearna struktura progresije.

              To je nešto što bitno sužava izbor vrlo blizu sweetspota.

              Poopcio si onda RPG na samo G onda, a to je game. Neke definicije trebaju biti, petljanje po statsevima, klasama, definiranje likova po zelji itd je karakteristika RPGa

              Edit - odlazim u offtopik lagano. Mislim da ima vec negdje zakopana tema o tome sto se klasificira pod rpg

              Da, istina. Ključno je da postoje bar osnovni statsi za zadovoljiti RPG pošto je to jedna od karakteristika role koju igraš.

              Pillars of Eternity 1/2
              Divnity Original Sin 1/2

              Ajde upalite google. Hvala.

              Lijep pozdrav

              @Chaky točno je i to.

              Diablo 3 je Hack n' Slash ARPG 🙂
              Path of Exile ja Hack n' Slash ARPG
              Sve ostalo što je slično tome je Hack n' Slash ARPG