Igrao par sati. Izvrsna igra. Biti ce usporedbe sa BotW do ibera pa oni koji worshipaju tu igru, bolje da ne citaju dojmove.
Combat ima bas onaj impact i feedback, skoro koda igram souls igre, a ne kao u BotW koda udaram spuzvom u neprijatelje. Nema napornog weapon durabilitya sto je odmah plus. ciljanje lukom i strijelom ne zahtjeva lomljenje prstiju kao kad igram na switch lite jer je moguce sa dvije tipke pucati. sprint je brzi nego onaj kvazi sprint u BotW. krila su bolja od one ponjave sto link koristi.
grafika je TloU2 za BotW. likovi su mi fora, a za sada mi je Noelle najdraza jer koristi greatsword. koreografija prilikom fighta je puno bolja od onih basic napada u BotW te opcenito je fluidniji, zanimljiviji i atraktivniji. jump je bolji, penjanje je gore nego u Botw npr, ali i tako i tako se ne volim kletariti naokolo ko nespasen. enemy nisu raznoliki, ali nisu ni u BotW.
Prica je vec sada interesantnija i miljama bolja od pobjedi ganona i spasi svijet i placljivu princezu kojoj treba ralje krep trakom zabraviti i poslati pismo tuzbe nintendu da vrate njeme likove jer su im ovi neslusljivi.
SOUNDTRACK je fantastican.
e sad. vidim da ima neke price o prekomjernom grindu. zanima me dali je grind da bi se doslo do nekih equipmenta, likova i ostalih pizdarija (za sto me boli kesa) ili je grind potreban i za napredovanje u prici?
ne znam dali ste primjetili, ali weapon tree izgleda kao u skyrim-u. iskopirali su sve zivo i digli na visu razinu.
takodjer rpg elementi dizu odmah igrivost, kao i cinjenica da se health nakon borbe sam regenerira.