maverick Još ih poruzne spram live modela prema kojima su bazirane ili pak iz igre u igru.

To je interesantno, da li se radi o inkluzivnosti da se "izgledom prosjecni" igraci lakše povežu/identificiraju sa glavnim likom ili da se umanji "razvijanje" kompleksa oko osobnog izgleda gamera™ ili je nešto trece u pitanju? Odgovor sigurno znaju glumci po kojima su rađeni likovi u tim igrama…u Wukongu su glumci odlicno prikazani u igri👍

    Vjerojatno, ali mislim da s tim zapravo rade vecu stetu nego korist, deevoluciju. Koliko su recimo milijuna ljudi diljem svita ljudi poput arnolda i slicnih motivirali svojim izgledom, lipili se i dalje se lipe posteri po sobama koji su sluzili kao cilj, mozda primarno estetski ali kroz to dolazi i samopouzdanje i izlucivanje korisnih hormona koji su utjecali na uspjeh i u drugim segmentima zivota te individue. To "budi zadovoljan s onim kakav si" je najveca zamka koju mogu servirat jer vodi u inertnost, bolja poruka bi im bila "budi najbolja verzija sebe" a to sa svojim nacinom danas ne pruzaju. Dosta puta sam bija u japanu i koreji i ostalim zemljama, tamo jebeni taksist izgleda ko model iz igre ili obicni mornar na tegljacu, ne sigurno jer se vode zapadnjackom porukom danasnjice, di su taksisti drobine od 150 kila. Zapad triba jedan dobar kvalitetan reset. Rijetko vise i dobru igru znaju napravit, sve osobno pamtljive igre s ove generacije su dosle s istoka, cast iznimkama.

    EDIT: mislim sta rec? Koju poruku poslat? Ostani takav, i takav vrijedis, pa makar umra u cetrdesetoj. Bitno da si zadovoljan sobom dok si ziv, pa makar ne jos dugo. Promicanje pretilosti isto ko i sa onim plus size modelima, to je krivo na toliko razina sa psiholoske strane.

    Al necu vise offtopicarit, monkeee je super.

      Blitz Promicanje pretilosti isto ko i sa onim plus size modelima, to je krivo na toliko razina sa psiholoske strane.

      Bas mi je neki dan naletila neka plus size modelka od valjda 200 kila, tocno to velicanje te slike koja jedino sto moze promicat je neko odobravanje da svi budu takvi jer to je ok… toliko krivo na toliko levela, to je strasno… Mislim nitko od nas na to ne gleda posprdno, ali to prezentirat kao prihvatljivo je toliko krivo (iz perspektive zdravlja).

      Ocito istocnjake ne zanimaju apsurdi i fokusiraju se na bitno - na igru. Rade kak su zamislili preko vizije jedne video igre, a ne vizije nametnute "kulture" koja prednjaci ispred kreativnosti i kreativne slobode.

      Monke

        Blitz Zapad triba jedan dobar kvalitetan reset.

        Zapad je fokusiran na cisti konzumerizam i hedonizam bez fokusa na zdravlje, balans je kljuc a tu su istocne zemlje u prednosti…treba još vidjeti uz igre hoce li i AI na istoku ostati "prirodan" i informiran sa starim knjigama i informacijama, na zapdau je i AI postao "corpo-jednoumlje"😁

          foggy Rade kak su zamislili preko vizije jedne video igre, a ne vizije nametnute "kulture" koja prednjaci ispred kreativnosti i kreativne slobode.

          foggy Bas mi je neki dan naletila neka plus size modelka od valjda 200 kila

          Iskreno tesko mi se suzdrzat od komentara al to nije modelka to je bolesna osoba sa teskim psihickim poremecajem kojoj treba ljecenje. Svaka cast svem al kaj je previse je previse

          stitrek igraci lakše povežu/identificiraju sa glavnim likom

          Je povezati ću se sa ružnim likom jer jer ružan i naganja metalne dinosaure. Inače radim to i ja u slobodno vrijeme pa mi se lakše zbog izgleda povezati.

          Nitko normalan ne želi gledati u nešto ruglo na ekranu. Dovoljno mi da odem u McDonald's ako mi se gledaju spodobe i eto ti "povezivanja" sa likovima.

          stitrek bez fokusa na zdravlje

          Jer im nije ni stalo do našega zdravlja.

          11 dana kasnije

          Pole Stance OP

          IMMOBILIZATION

          BEWARE, a western media on the road

          Kikiller pa inspiracija im je Journey to the West isto ko i tom filmu kaj si linkal.

            Riješeno, amen, doviđenja, zàijiàn.

            5 dana kasnije

            Tek prvi chapter, pozvonio sva zvona i ubio Secret bossa.

            Dobra je igra, nije me još primilo onak na max, da jedva čekam upaliti i opet pokrenuti.

            Do ibera me nerviraju nevidljivi zidovi, ovo je mrtvi idiotizam. Najobičnija ravnica između 2 drveta i nemreš proć jer je igra tak odlučila, al zato možeš skakutati po random stijenama i pasti tam di ti ne pada na pamet da bi moglo bit nešto.

            Fight je zasad dost bazičan, al oke, jedva sam par sati u igri.

            Hvala na dojmovima. Molim te sa nastavis sa istima, jer vjerujem sa govorim u ime svih kada kazem, da nas jako zanima kako se igra dopada tvom inace vrlo istancanom ukusu i kriterijima. Hvala unaprijed. 💙

            Prešao neki dan igru i mogu reći da mi je OK no nije mi top topova kao npr. soulsborne igre. Također, ono što mi se ne sviđa je prevelika količina bossova za moj ukus (doslovno trčiš od bossa do bossa uz par mobova između) te potpuno nepotrebna težina nekih bossova. Riješio sam sve bossove, ostao mi je samo boss za secret ending koji je primjer bespotrebne težine i mislim da su to mogli malo bolje odraditi.

            Kad bih trebao ocjeniti igru, meni je nekih 7/10.