Dvije totalno razlicite publike, konzolasima je svejedno za nvidijine graficke koje niko ko nema placu 10k ne bu ni kupil, a pc gamerima je svejedno za sony showcase, barem ja to tak vidim
Nvidia je jednim potezom bacila rukavicu u lice Sonyju
- Uređivano
Nexus tako je, ali Chono je dao dobar primjer za klasu ljudi na koju se odnosi ovaj mikrorivalitet. On i slični njemu važu (ili mogu vagati) hoće li nadograditi svoju konfiguraciju za 4-5 tisuća kuna ili kupiti PS5.
To je postotak ljudi koji nije prevelik, ali je bitan i za Sony i Nvidiju utoliko da neće baš sasvim odustati od njega.
Nexus je, ali ljudi ovdje na forumu i dalje gledaju samo HR. Uzmi Njemacku primjerice i situaciju gdje ljudi tamo uredno imaju konzolu i pravi jaki gaming PC. Njemacka kao vjerojatno najjace PC trziste ovo gleda sasvim drugacije. Hmmm kupiti PS5 sada ili odmah ubosti bolju grafu i rokati Cybera, Valhallu i SVE igre u duplo boljim performansama?
Nije ovdje stvar jedne komponente, pa nitko nije lud kulovati novi PC zbog nove grafe ako imas Skylake navise. U tome i je ljepota, upgrade.
- Uređivano
Mislim ja razumijem Nvidiju i iako ovaj potez izgleda šupski ovo je marketinški mastermove. Nvidijne nove grafe izlaze u prodaju 17.09, a sony najavio konfu na kojoj će vjerojatno najavit $ i datum. I to dan PRIJE izlaska novih grafičkih kartica.
i to što kaže @Fenix 4-5 tisuća kuna za grafu upgrade ili ps5. unutar 24 sata. Ovakav event nešto može promijeniti mišljenje stotinama tisuća ljudi, ako ne i više. Marketing 101. Ako netko nudi sladoled od pol kile za 10 kuna u petak ti uletis sa 400 grama za 7.99 u četvrtak. Jebiga.
- Uređivano
@chono7 ovo nije stvar performansi. Ovo je medijska pozornost. Ps5 ne može konkurirati sa performansama ali mogu konkurirati sa najavom. I tu je stvar. Nvidija je njih zgazila u round 1 i sad sony želi sjebat izlazak grafičkih u round 2 a nvidija je već to planirala i odlučila isti dan konkurirati sonyu.
O čemu se radi. ako 14 izađu benchmarkovi, svi mediji će pisati o njima DO DANA IZLASKA NOVE KONFE OD SONYA. i to je loše.
ovako će se mediji razapinjati sa jednim i drugim. to je to.
nvidija mastermove.
Znam da se nećete složiti, ali nisam zadovoljan s ni jednom usporedbom. Možda bi bolja usporedba bila - sutra se prezentira novi Peugeot 308 (ili stavite Golf ako je tako lakše). A onda dodje Mercedes i kaže, haha, sutradan mi imamo testiranje performansi nove S klase.
Jao ne, Peugeot 308 (ili Golf) će patiti zbog toga. Neće. Onaj ko ima para za S, uzet će S. A možda uzme i 308 za vožnju po gradu.
I slažem se s Rendom, da su ovo dvije odvojene publike. Onaj ko je zbilja namjeravao kupiti PS5, nvidia nikako neće utjecati na njega.
Doduše, ima manijaka poput mene koji iščekuje obje stvari idući tjedan i koji bi htio i novi PC i PS5. Stvarno ne znam više zašto se stalno gleda jedno protiv drugoga. Najčešće se svi bunimo zbog takvih console warsa, a radimo to i dalje. Svaki dan.
Moj tata ima bolji auto od tvog. Da ne idem s prostijom usporedbom.
chono7
Otkrij mi tajnu.
- Uređivano
The Verge je na naslovnu fotografiju članka za next-gen gaming stavio PS5, XSEX i RTX 3080.
Nisu istu kategorije kupaca (i sam to često ponavljam), no u kontekstu manjka nekakvih jakih ekskluziva na launchu, meni je također sada vrlo dobro pitanje kupiti odmah PS5 na izlasku ili nadograditi računalo s novom grafičkom. Cijena za RTX 3070 je u rangu nove plejke. I baš u trenutku maksimalnog bildanja hajpa za PS5, tajming je savršen za plasiranje benchmarkova za novu grafičku. Ako me Sony ne oduševi da na početku 2021-e iskeširam za PS5, ići će investicija u novu RTX-icu.
Uglavnom, ima smisla i dobar potez NVIDIA-e.
DISCLAIMER: planiram kupiti i jedno i drugo, pitanje je samo tajminga.
Tzereen I slažem se s Rendom, da su ovo dvije odvojene publike.
apsolutna greška. Ljudi to je marketing. guglajte Loss Leader model.
To radi microsoft sa series X i S i to radi nvidija sa 3070/80/90.
Proizvod se prodaje ovisno o marketingu. Samo jedan postotak korisnika je 100% zakucano na to što kupuje, dok dobar dio korisnika kupuje proizvod ovisno o tome kako im mediji stvaraju percepiju samog proizvodu. Bez dobre priče nema prodaje a marketing stvara te najbolje priče.
da se vratimo na loss leader model. Nvidija puši velike pare na coolere, ali moraju pušit pare ako žele unakazit konkurenciju.
a xbox sa series s stvara jeftini gaming za široku javnost. Xbox series X je možda zgodna mama, ali Series S je zgodna kćerka za kojom će veći broj mladeži poludit. Da su performanse bitne u široj javnosti plejka se ne bi prodavala.
Možete vi reći što god hoćete ali stvarnost je da sa dobrom reklamom, i dobrim medijskim potkroviteljstvom razlika u prodaju može napraviti jaz od stotine i stotine tisuća korisnika. Playstation 5 će vrlo vjerojatno biti najprodavanija konzola, ali microsoftu i nvidiji nije potrebno biti prodavaniji.
Njima je potrebno samo oduzeti korisnike.
fensisuperstar fensi, razumijem sve to. Razumijem što sve tajming i reklama mogu postići.
Ali tvrdim da su ovo dvije nepovezane publike.
Jedino što se slažem da se može ispreplitat je da će taj dan na tech i gaming stranicama biti manje Sony vijesti, jer će biti i ovih drugih. Zagušiti će njihovu buku, ajmo reć.
Tzereen Zagušiti će njihovu buku, ajmo reć.
if a tree falls in a forest and nobody's around to hear it does it make a sound
i to je to.
I kaj sad?
Kaj vi mislite koja je vecina potrosaca konzola? Mi sa foruma koji znamo kaj i kak ili mame i tate koji kupuju klincima konzole?? Mi smo ogromna manjina i nismo ciljana skupina, zna se ko trosi pare
Još sam u nedoumici da li ću Cyberpunk igrati na konzoli ili na kompu. Ako se odlučim za komp onda ide nova grafička.