Broje se orgazmi... njezini
XSX bez problema vuče igre na 4K rezoluciji, dok PS5 (zasad) ne može, tvrde nove informacije
Sad kad je XSX prezentiran na Hot Chipsu i sve nepoznanice u vezi GPU uklonjene. @chono7
Ke misliš u vezi ovog? Upravo ono što sam pisao u vezi većeg takta na PS5.
Il ovak :
Triangle rasterisation is 4 triangles per cycle.
PS5:
4 x 2.23 GHz ~ 8.92 Billion triangles per second
XSX:
4 x 1.825 GHz - 7.3 Billion triangles per second
Triangle culling rate is twice number triangles rasterised per cycle.
PS5:
8 x 2.23 GHz - 17.84 Billion triangles per second
XSX:
8 x 1.825 GHz - 14.6 Billion triangles per second
Pixel fillrate is with 4 shader arrays with 4 RBs (render backends) each, and each RB outputtting 4 pixels each. So 64 pixels per cycle.
PS5:
64 x 2.23 GHz - 142.72 Billion pixels per second
XSX:
64 x 1.825 GHz - 116.8 Billion pixels per second
Texture fillrate is based on 4 texture units (TMUs) per CU.
PS5:
4 x 36 x 2.23 GHz - 321.12 Billion texels per second
XSX:
4 x 52 x 1.825 GHz - 379.6 Billion texels per second
Raytracing in RDNA2 is alleged to be from modified TMUs.
PS5:
4 x 36 x 2.23 GHz - 321.12 Billion ray intersections per second
XSX:
4 x 52 x 1.825 GHz - 379.6 Billion Ray intersections per second
Mislim da su "stručnjaci" s jedne i druge strane već počeli izmišljat ove podatke i usporedbe.
@PS2MASTER imam isto misljenje kao i sto sam napisao prvi dan nakon onih prvih specsa, a to je da uvijek dajem prednost visim taktovima u ovom slucaju PS5. Pod jednim uvjetom. Da zaista takt gpua bude nominalni i da konzola moze odrzavati peak clockaze i gpua i cpua kada igra to zatrazi. U suprotnom ako varijabilni takt bude sarao sa gpua na cpu, malo sam priznajem skeptican. Barem poucen dosadasnjim iskustvom i gledanjem u one silne brojke na PCu kada si stimam i izvlacim najbolje iz konfe u igrama.
chono7 U suprotnom ako varijabilni takt bude sarao sa gpua na cpu, malo sam priznajem skeptican. Barem poucen dosadasnjim iskustvom i gledanjem u one silne brojke na PCu kada si stimam i izvlacim najbolje iz konfe u igrama.
Cerny je rekao downclock oko 2% takta ( kojih 50 Mhz ) je potrebno da potrošnja struje padne 10% kad dođe to "najgoreg slučaja u igri". Al to ne znači pad performansi u igrama, no.
znaci nemate pojma koja je konzola jaca. well cekati cemo prve multiplatformske DF Retro analize pa cemo odluciti koju kupiti.
- Uređivano
maverick dodam te ja na ps4, nece on nikuda ici. pitam te ozb jer ne kuzim te usporedbe i sta bi one trebale znaciti, a nemam volje lamrdati po internetu i desifrirati tekst nekg geeka.
Sad bi ti mene dodo na PS4 nakon 7 godina. Je, nek.
Jači je XSX općenito gledajući, no. PS5 GPU neke stvari radi bolje zbog višeg takta, npr. renderiranje pixela na ekranu će biti brže i više na PS5 uz pomoć više kompresije na SSD-u.
SEX je jači od peška, ali nije tolko kolko je peško jači od SEXa.
- Uređivano
PS2MASTER Je si li siguran u to? Jer xbox ima 52 compute unita dok ps5 36. Ssd nema bas veze sa redneriranjem pixela jer se sve texture, modeli, itd. nalaze u ramu, takoder kad smo vec kod rama xbox ima 10 gb rama koji ima vecu propusnost od ps rama, a u tom dijelu ce se vjv nalazit stvari koje su vise potrebne gpu-u. Ssd jedino koristi npr. brežem swapanju low res i high res tekstura/modela (ako npr. igrac u svom fov-u ne vidi nekvo kamenje, teren koje je iza njega) pa ce devovi moci napravit "vise" sa manje rama.
I jos jedna stvar sto se tice xbox-a, slicniji je pcu zbog toga jer mu je os temeljen na windows jezgri i graficki api je directx 12 tak da je lakse portati igru sa pc-a na xbox nego na ps5.
Ovo sad mozda izgleda kao da sam malo xbox fanboi, ali ono nemam ni jednu konzolu.
- Uređivano
HarryPot Je si li siguran u to? Jer xbox ima 52 compute unita dok ps5 36
Je, kad gledas brojke ugrubo.
Na kojem taktu rade CUs? Onda racunaj dalje.
takoder kad smo vec kod rama xbox ima 10 gb rama koji ima vecu propusnost od ps rama, a u tom dijelu ce se vjv nalazit stvari koje su vise potrebne gpu-u.
Sta ce biti kada igre pocnu, a budu, koristit vise od 10GB-a? Brzina ce mu past rapidno. PS5 ima kroz sve cipove istu brzinu. Vostalom, naravno da mora biti veci bandwidth u XSX kad imas vise FLOPS-a. A brzina RAM-a po TF ti je prakticki ista na objema. Ovisi kolko i CPU jede brzinu RAM-a, al nebi trebalo biti razlike neke u tome izmedju PS5 i XSX kad imaju prakticki blizance u CPU.
- Uređivano
PS2MASTER Znaci 1 GHz je milijun operacija, Ps5 radi na maximalnom clocku od 2.23 GHz, Xbox radi na 1.825 Ghz. 36 * 2.23 nam daje 80.28 milijuna operacija u sekundi (Ps 5), dok xbox moze izvrsiti 52*1.825 = 94.9 milijuna operacija u sekundi sa Gpu-om sto nam pokazuje da je xbox-ov gpu brzi za ~ 15.4%.
HarryPot lakse portati igru sa pc-a na xbox nego na ps5.
Prosle generacije su nas učile da u načelu to idu obrnuto pa i nije neki problem jer je PC (AAA) ekskluziva ionako malo. Razlila izmedu dvi makine je mala i opet na kraju će igre prodavat konzole s tin da PS ima u startu ogromnu prednost koju su napravili ovon generacijon konzola.
Nexus Hm moguce, ali microsoft ima novi api (dx 12 ultimate) koji ima svoj sustav za ray-tracing dok sony ima vlastiti api koji nece biti tako rasiren. A sto se devova tice, ovo je citat od nekog iz cd projekt reda
Regarding DX12 Ultimate, Cyberpunk 2077 will work absolutely fine with all DX12-compatible GPUs. What the "Ultimate" feature set does is it allows us to do more if the hardware allows for it. We opted to go with DX12 for two main reasons. Firstly, it is the standard API for the Xbox platforms, and with the game also coming to Xbox One, we naturally wanted to have it implemented as soon as possible. Secondly, it is the birthplace of DXR and given we had plans to invest in DXR very early on, that made the choice to go with DX12 a pretty straightforward one.
sos