• Gaming Vijesti
  • XSX bez problema vuče igre na 4K rezoluciji, dok PS5 (zasad) ne može, tvrde nove informacije

Icek Zašto vama smeta što mi brojimo piksele? Uvijek se netko nađe uvrijeđen.

    Nexus Zato što tema nisu centimetri. Otvori i onda fensi sječe na komade od 20cm.

    Nexus Poanta?

    Da se prestanete ponašati kao da idete u 3.C?

    Oke, sad je krenulo u obično prepucavanje pa bih vas zamolio da se malo primirite. 🙂

    Nexus ako se broje centimetri pobjedit ću u visini širini duljini i dubi...

    THAT'S ALL FOLKS
    Giphy - Hungry Bugs Bunny GIF by Jeremy Speed Schwartz

    Sad kad je XSX prezentiran na Hot Chipsu i sve nepoznanice u vezi GPU uklonjene. @chono7

    Ke misliš u vezi ovog? Upravo ono što sam pisao u vezi većeg takta na PS5.

    Il ovak :

    Triangle rasterisation is 4 triangles per cycle.

    PS5:
    4 x 2.23 GHz ~ 8.92 Billion triangles per second

    XSX:
    4 x 1.825 GHz - 7.3 Billion triangles per second

    Triangle culling rate is twice number triangles rasterised per cycle.

    PS5:
    8 x 2.23 GHz - 17.84 Billion triangles per second

    XSX:
    8 x 1.825 GHz - 14.6 Billion triangles per second

    Pixel fillrate is with 4 shader arrays with 4 RBs (render backends) each, and each RB outputtting 4 pixels each. So 64 pixels per cycle.

    PS5:
    64 x 2.23 GHz - 142.72 Billion pixels per second

    XSX:
    64 x 1.825 GHz - 116.8 Billion pixels per second

    Texture fillrate is based on 4 texture units (TMUs) per CU.

    PS5:
    4 x 36 x 2.23 GHz - 321.12 Billion texels per second

    XSX:
    4 x 52 x 1.825 GHz - 379.6 Billion texels per second

    Raytracing in RDNA2 is alleged to be from modified TMUs.

    PS5:
    4 x 36 x 2.23 GHz - 321.12 Billion ray intersections per second

    XSX:
    4 x 52 x 1.825 GHz - 379.6 Billion Ray intersections per second

      PS2MASTER mozes li to molim te prevesti za nas laike. sta to sada tocno znaci? dali je ps5 jaci od XSeX ili kupujem ovaj drugi?

        maverick mozes li to molim te prevesti za nas laike. sta to sada tocno znaci? dali je ps5 jaci od XSeX ili kupujem ovaj drugi?

        Pa kupi PS5 ak me oš na frend listi. 😃

          PS2MASTER dodam te ja na ps4, nece on nikuda ici. pitam te ozb jer ne kuzim te usporedbe i sta bi one trebale znaciti, a nemam volje lamrdati po internetu i desifrirati tekst nekg geeka.

            Mislim da su "stručnjaci" s jedne i druge strane već počeli izmišljat ove podatke i usporedbe.

              @PS2MASTER imam isto misljenje kao i sto sam napisao prvi dan nakon onih prvih specsa, a to je da uvijek dajem prednost visim taktovima u ovom slucaju PS5. Pod jednim uvjetom. Da zaista takt gpua bude nominalni i da konzola moze odrzavati peak clockaze i gpua i cpua kada igra to zatrazi. U suprotnom ako varijabilni takt bude sarao sa gpua na cpu, malo sam priznajem skeptican. Barem poucen dosadasnjim iskustvom i gledanjem u one silne brojke na PCu kada si stimam i izvlacim najbolje iz konfe u igrama.

                weky

                To je još od githuba. Sad nakon XSX-ovog predstavljanja na Hot Chipsu, brojke su samo potvrđene. ROPS je bio problem. Ipak je na kraju taj broj.

                chono7 U suprotnom ako varijabilni takt bude sarao sa gpua na cpu, malo sam priznajem skeptican. Barem poucen dosadasnjim iskustvom i gledanjem u one silne brojke na PCu kada si stimam i izvlacim najbolje iz konfe u igrama.

                Cerny je rekao downclock oko 2% takta ( kojih 50 Mhz ) je potrebno da potrošnja struje padne 10% kad dođe to "najgoreg slučaja u igri". Al to ne znači pad performansi u igrama, no.

                znaci nemate pojma koja je konzola jaca. well cekati cemo prve multiplatformske DF Retro analize pa cemo odluciti koju kupiti.

                maverick dodam te ja na ps4, nece on nikuda ici. pitam te ozb jer ne kuzim te usporedbe i sta bi one trebale znaciti, a nemam volje lamrdati po internetu i desifrirati tekst nekg geeka.

                Sad bi ti mene dodo na PS4 nakon 7 godina. Je, nek. 😃

                Jači je XSX općenito gledajući, no. PS5 GPU neke stvari radi bolje zbog višeg takta, npr. renderiranje pixela na ekranu će biti brže i više na PS5 uz pomoć više kompresije na SSD-u.

                  PS2MASTER Sad bi ti mene dodo na PS4 nakon 7 godina. Je, nek.

                  pa bolje ikada nego nikada.

                  SEX je jači od peška, ali nije tolko kolko je peško jači od SEXa.

                  PS2MASTER Je si li siguran u to? Jer xbox ima 52 compute unita dok ps5 36. Ssd nema bas veze sa redneriranjem pixela jer se sve texture, modeli, itd. nalaze u ramu, takoder kad smo vec kod rama xbox ima 10 gb rama koji ima vecu propusnost od ps rama, a u tom dijelu ce se vjv nalazit stvari koje su vise potrebne gpu-u. Ssd jedino koristi npr. brežem swapanju low res i high res tekstura/modela (ako npr. igrac u svom fov-u ne vidi nekvo kamenje, teren koje je iza njega) pa ce devovi moci napravit "vise" sa manje rama.

                  I jos jedna stvar sto se tice xbox-a, slicniji je pcu zbog toga jer mu je os temeljen na windows jezgri i graficki api je directx 12 tak da je lakse portati igru sa pc-a na xbox nego na ps5.

                  Ovo sad mozda izgleda kao da sam malo xbox fanboi, ali ono nemam ni jednu konzolu.