• Gaming Vijesti
  • Bivši šef PlayStationa misli da bi AAA igre trebale biti manje: “One više neće biti održive”

electronicus S druge strane, Horizon, Uncharted ili Witcher ne bi bili to što jesu da koriste skenirane gotove assete, upravo zbog specifične umjetničke direkcije koja zahtijeva da svaki model u sceni ima specifičan izgled. Hiperrealizam je dosadan.

A vjerojatno bi.

Kojima je uzeo gotovu Decimu, koristio valjda gotovo sve gotove assete od Horizona, isfurao hiperrealizam i DS je ispao predivno.

Kojima mi nije drag, ali kuži kako stvari funkcioniraju i vidi unaprijed. Na kraju krajeva, uzeo je pola Horizona i "prave" glumce. Ima sve predispozicije da bude generičan kao što vi pričate da bi igre bile. Pa opet je toliko jedinstven.

    weky koristio valjda gotovo sve gotove assete od Horizona

    Svakako pošalji neki link gdje se ovo spominje, zanima me. Ja još nisam igrao Death Stranding, ali ovako iz screenshotova i gameplay videa nisam to primijetio, izuzev par easter eggova i možda kojeg filler propa u pozadini.

    a neznam, slazem se s laydenom, svaka jebena igra traje 20+ sati, meni osobno bas fale ti neki naslovi koji se predju za 10-12 sati, postalo mi je bas zamorno kad znam cim upalim novu igru da cu je tjednima igrati. daj mi nesto poput uncharteda(1-3), max paynea ili spec ops:the linea.

    Kad ispljunem 550kn sigurno ne želim da igra traje 10-12h.
    Osobno nemam ništa protiv kratkih igara, no onda bi trebalo regilirati i cijenu za takve igre. Što se naravno neće dasiti. Zato ću i dalje za takve i slične igre uvijek čekati debeli price drop..

    Treba vratit igre srednje veličine od 10 - 20h, pa da se ostalo kompenzira dobrim replay valueom

      yakuza_stinger Treba vratit igre srednje veličine od 10 - 20h, pa da se ostalo kompenzira dobrim replay valueom

      OVO, ogromni potpis!!!

      Evo meni Metro Exodus pada na pamet, Devil May Cry 5, Resident Evil 2 Remake, Uncharted 4 i Lost Legacy, Doom Eternal, Wolfensteinovi... Ima jako puno AAA igara koje traju onoliko koliko ljudi traže. Ima i puno većih igara po satnici. Ako se ode u AA i indie igre, može se naći još veći broj i kraćih i duljih igara. Ponuda postoji za bilo koga i potrebno je istražiti i onda igrati ono što im odgovara.

      Ja nisam mislio na sredne igre trajanjem, ali ok.

      Ja sam mislio da me živcira kaj je hrpa serijala koji su prije bili žanrovske igre namjenjene ljubiteljima žanra pretvorena u AAA ili AAAA sranja koja samo idu u skupljanje publike.
      Od kad je Elder Scrolls mainstream hit? Nekad si morao tražit takve igre, a danas svi znamo ko je Skyrim grandma.

      Igrao sam malo AC Odyssey neki dan kod frenda i ostao sam jako ugodno iznenađen ugođajem igre.
      Da to je AAA igra, ali pristup razvoju je bio jako odl school AA i to se vidi. Nije trošeno ne znam kolko love na animacije i voice acting nego su napravili dosta opuštenu igru di se možeš dobro nasmijati na svaki razgovor, a lik ti trči 60 km/h zato jer su htjeli da ti nije naporno ići po mapi.

      Fale mi takve igre.

      E da, još nešto.
      Why is the RTS gone?

      Pa jebem mu kada izađe igra koju jedva čekam i volim, želim da traje vječno a ne 10h.
      Tko nema vremena ne treba niti igrati igre onda. Ili gledati filmove, serije itd. Za sve je to potrebno vrijeme.
      Složite si prioritete, pronađite si vrijeme, ili jednostavno odustanite ako ne ide, i to je to.

      da, najbolje da svi imamo vremena da mozemo igru od 100h preci, volim igre ali postoje i druge stvari u zivotu. ne kazem da ne trebaju postojati dugi rpg-ovi ili neke duze open world igre ali pobogu jedan uncharted ili the last of us ne trebaju trajati 30h.

      Zbog čega ne bi? Svaka igra traje onoliko koliko je zamišljeno da traje i ograničavanje toga trajanja je diranje u viziju osobe koja vodi projekt. Jasno, to ne znači da će igra biti kvalitetna ili nekvalitetna, ali nije na drugima da diraju nečiju viziju. Ako im nešto ne odgovara u toj viziji, može svoje mišljenje jasno pokazati novčanikom. Ponavljam, ima ogroman izbor igara različitih žanrova i trajanja. Nikada više igara nije bilo na tržištu i na igraču je da pronađe ono što mu odgovara. To što netko nema vremena za igru od 100h samo znači da treba naći neku kraću igru, a onu koju ne stigne preći neka ostavi na miru jer ima onih koji će moći.

      Meni ova Laydenova izjava više vuče na to da se skrati razvojni ciklus kako bi se mogle češće štancati igre jednake cijene kao i sada, standardnih 60€. To što su igre kraće ne znači da će biti kvalitetnije, ovo više naginje tome da se može više zaraditi u istom vremenskom periodu i nije garancija kvalitete.

      dobro bi bilo da recimo igre koje imaju jaku singleplayer komponentu traju dugo jer eto dev je imao toliko ideja i to je mogao dobro realizirati. no nemojmo se varati danasnje igre su prepune nepotrebnog filler sadrzaja koji umjetno produzuje igru. ja sam prvi koji sam bio protiv kratkih igara dok su izlazili igre poput ryzea ili the ordera ali presao sam poprilican broj igara sto na plejki sto na xboxu gdje su igre toliko nepotrebno u duzinu otisle da me je to realno vise kostalo jer sam trosio svoje vrijeme na dosadan sadrzaj.

      Možeš li primjer tog dosadnog sadržaja dati? Čisto da znam o čemu pričamo.

        Joj Weky, daj odi flossati na školsko igralište.

        Kasno je. Starci me ne puste van nakon mraka.

        chono7
        Kave to veze ima s čime?
        Pitanje za tebe pametnog. Jer horor film treba trajati kraće ili duže od komedije?

          @ibor4you odgovor za tebe pametnijeg, zanr okvirno odreduje trajanje igre. Nevezano za tematiku ili atmosferu igre. Zanr