Icek koliko mi je lik i njegove kretnje bile mega trome
mene to isto odbija od souls igara prije Bloodborne, ali to mozemo reci da je stvar ukusa. valjda...
takodjer me smetalo kada umres imas pola healtha (mozes to nekim ringom smanjiti, znam, ali meni je to glupa mehanika).
kad umires igra postaje teza? WTF! isto kao i u Sekiru ona glupopst sa dragonroot ili kako se zove, ali tamo to gotovo nije ni bitno i lako se izljeci! nadalje puno melee oruzja mi se cinilo slicnima (mozda grijesim) itd. sto vise razmisljam to nalazim vise problema
zato atmosfera, lore, glazba, svijet (meni je boletaria super), maiden i black, hub, sve vristi kvalitetom. zato molim boga da BP izadje iz svojih okvira i aksuli porade na mehanikama igre, a ne samo grafici
weky Bez blooma japanske igre gube jedinstvenu atmosferu, samo njima karakterističnu.
to je ono sto sam ja pricao, pa foggy popizdi jer spomenem milijun puta kako je Shadow of the Colossus usran sa rimejkom. ode atmosfera, ode i kvaliteta igre automatski...