• Gaming Vijesti
  • Novi Ratchet & Clank je pokazao što može SSD na PlayStationu 5

Pročitaj na portalu
Članak

Novi Ratchet & Clank je pokazao što može SSD na PlayStationu 5

Šuškalo se već danima da će Insomniac predstaviti novu Ratchet & Clank igru za PlayStation 5 i sad konačno možemo potvrditi da je to istina. Ratchet & Clank: Rift Apart direktan je nastavak na onaj remake iz 2016. godine. Sony i Insomniac pokazali su poduži gameplay i nemamo što drugo reći, osim da je ovo stari dobri Ratchet na PlayStation 5 konzoli.

Izgleda nevjerojatno u 4K. Nažalost jedina igra na prezentaciji koja je donekle prikazala što može taj SSD. Impresivno je kako se prebacuje iz svijeta u svijet bez loadinga. Ako nije fejkano. Nepojmljivo mi je još uvijek da je ovako nešto moguće.

    Fenix Nije fejkano. Možeš vidjeti da malo štucne frame rate u tom trenutku. Još ima tu posla, ali izgleda fenomenalno.

    Izgleda odlicno, nisan mislija da ću ikad u životu reč al veselin se Ratchetu

    I dalje 30fpsa. Vidi se na oko, pogotovo kada padne izvedba. Zapravo jedina igra koja je trebala pokazati mogucnoati nove konzole, a dobili smo jedan veliki corak od eventa.

      Mislim da ovu generaciju konačno nestaje razlika između CGa i gameplaya.
      Zadnja slika je wow.

      1 / 4

      Znaci nemas info o nicemu 😁 bude 1080@30

      Ja se čak ne bi čudio da ovo ide u 60.
      Zadnji Ričet je išao, nema razloga da ovo nejde osim ako ne forsiraju taj kurčevi 4K na svemu pa downsample na 1080p ako nemaš telku.

        wooddiebone Zadnji Ratchet na PS4 je bio u 30 fps-a. Insomniac je rekao da im fps više nije toliki prioritet kao prije.

          Nexus
          Kaj da?
          Ja se dam kladit da je to bilo 60. Ak je takvih 30 onda može.
          Meni je ono letilo.

            wooddiebone
            Yup 30
            https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-vs-ratchet-and-clank-on-ps4

            https://gearnuke.com/insomniac-games-explain-ratchet-clank-wont-run-60-fps-ps4-pro/
            “Temporal injection is a different approach ban checkerbording to get to 2160p that gets you AA too. We think it looks better. The game is designed to run at a locked 30 so making frame rate changes was never in the cards. Sorry,” said Stevenson in a post on the gaming forum NeoGAF. “The engine tech was developed on our current stuff first and then we ported it back here.”

            “Yeah, our engine is certainly capable of high framerates (see our Oculus titles at 90) — that said, Ratchet’s utilization and optimization of the PS4 hardware was dialed in for a locked 30, so the effort to re-architect that would be gigantic.”

            “Keep in mind, Ratchet was in development way before PS4 Pro was a thing (or at least, one we knew about). It targeted the original PS4 exclusively and we pushed the system as far as we could. That’s a lot of stuff to unwind to suddenly support multiple resolutions / framerates / set-ups, especially if you’ve using all of the CPU and GPU on the reg PS4.”

            Da, meni uopće nije smetalo. I dalje je super responzivna igra i izgleda kao Pixar već i na PS4.

            Ja sam recenzirao, 30 FPS je definitivno bilo. Ali najstabilnijih 30 FPS-a ikad koje sam osjetio. Koliko akcije je znalo bit i nikad niti frejma droppanog. Stvarno fantastična igra.

            Rečeti su bili 60 fps sve do Crack in Time, onda su krenuli napucavat efekte.

            Bio je 30 ali extremno dobar response time, object based motion blur, camera blur itd, character blur itd.

            Još uvijek je među top 5 grafičkih naslova svih vremena.

            Taj engine je jedan od najvećih razloga zakaj Spider-man izgleda tak dobro.