Ja sam baš za suprotni koncept. Trebalo bi otvoriti sve automobile od početka, jer grind više nije toliko poželjan u današnjim sim racing igrama. Jednostavno je dosadan, pogotovo u SP dijelu GT-a koji već generacijama ima očajno spor AI i moraš SVAKU utrku startati zadnji (nema kvalifikacija...) što ubije imerziju. To je bilo ok tamo...2003. godine.
Problem je taj što nitko neće otvoriti tj. kupiti sve automobile u igri i voziti ono što želi zato što oduzima previše vremena i dok do nečega dođeš to ti samo ubije volju za igranjem. Na kraju to će samo raditi zbog mikrotransakcija pa će eto ekipa kupovati kako bi vozili svoj omiljeni bolid.
Ako već bude isti koncept (a biti će) trebao bi pod 1. Imati značajno bolji AI i cijeli koncept te utrke, a ne da ja moram odraditi utrku u trajanju od 2-3 sata vremena bez poštene borbe na stazi s AI-om, pod 2. Multiplayer dio se ne može samo bazirati na jednom te istom konceptu kakvog sada imamo u GTS-u. OK, nije loš, ali privatni lobiji su prazni većinu vremena, svi odmah uskoče u Sport dio i voze daily utrke, ali jako je teško organizirati nekakav smisleni lobby gdje se može utrkivati s drugima, a da i dalje pruža neki credits award (ako već zadržavamo grind koncept), pod 3. Omogućiti svima da mogu birati automobile i klase koje žele u online lobiju. Koji jarac radiš sve aute i modeliraš ih, ako će u prosjeku jedan igrač kupiti njih 60-70??
Znam da trenutni GT više nije onaj luđački grind kao što @Fenix spominje, ali opet ponavljam, taj koncept je zastario i trebalo bi ga u potpunosti maknuti. Ništa nije nedostajalo Project CARS-u koji je od početka otvorio sve klase i automobile i mogao si lijepo iskoristiti sve mogućnosti koje ti igra nudi. Karijeri apsolutno ništa nije nedostajalo, dapače.