Što više gledam taj novi trailer, čitam više informacija, to sve više čekam nastavak od toga 😃

    Evo ako još nekoga zanima, Falcom kreće na 2:39:20

    Završio je stream a ja već par minuta zurim u gifove iz igre i ne vjerujem kako dobro sve skupa izgleda...

    Gameplay je apsolutno čudo. Baš glatko plovi i stvarno se lijepo izvodi. Potezi su flashy i dodge mi se jako dopada. Akcijska komponenta će biti zlatna za bezbrižno trčkaranje i brzo rješavanje protivnika u svrhu skupljanja sepiha.
    I na kraju, tu je i turn base sustav koji će (vjerojatno) biti strateško čudo u borbi protiv zahtjevnih bossova.

    Uff... teško mi je.

      kabegami Pogledah malo, stvarno ne znam zasto idu na YS combat. Ako hocu akcijski RPG, igrat cu YS, a Heroese bolje da nikad ne diraju.

      Ili se varam pa ce bit turn-based opcija? Izgleda mi na prvu kao tromi YS, uz speciale iz Heroesa, a ne mogu rec da me odusevljava. Razuvjeri me, ti vec znas sve o igri 😃

        foggy

        Moći će se "šaltat" između tradicionalnog i Real Time combat system-a, znači možeš si birat što ti više odgovara i kolko vidim u Real Time-u imaš nešto slično kao ATB gauge dok u klasičnom modu imaš standardni meni item/crafts/arts/normal attack 😃

        Edit 1: Evo zamijenio sam imgur url s flickr-om

          f_i_c_o Joj, otvaranje slike prek imgura... Daj neki kratki osvrt 🙂

          Edit:
          Nasao sam neki video. Ok, moze se prebacit na turn-based, tak cu igrat 99,99% igre. Bice to oke ak mi ne forsaju akciju, kao sto rekoh imamo YS i ocigledno je da su taj dio od tam posudili.

          I evo da citiram

          "The Features of new Xipha system allows players to seamlessly switch between action and more tactical command based battles, allowing them to chose how they want to fight."

          Tako da mislim da po tom pitanju nema straha. 🙂

            f_i_c_o Je je, editirao sam bas post, bice okej, necu akcijski dio ni probat 😃

              foggy

              A to su valjda i napravili tako da si svatko može birat što mu više paše + moguće da s ovim naslovom pikiraju na novu/frišku publiku pošto serijal dobiva u zadnje vrijeme dosta na popularnosti na zapadu. Znaš i sam da su ostavili samo klasičan combat system da bi se sigurno našao bar jedan filozof koji će reći da je turn based combat trebao otići u povijest. Ovako su taj rizik eliminirali odmah u startu

                f_i_c_o A cuj, svakom svoje, ali serijal je poznat po super turn-based fajtu koji mi je glavni razlog zast igram te igre, pa da mi sad naprave samo akciju radi igraca i popularizacije... Nek se akcijski mashaju u dupe, skupa s tim igracima

                  foggy A cuj, svakom svoje, ali serijal je poznat po super turn-based fajtu koji mi je glavni razlog zast igram te igre, pa da mi sad naprave samo akciju radi igraca i popularizacije...

                  Sve jasno, ja budem isto vjv. 90% vremena igrao u classic modu dok ovaj action budem vjv. probao iz znatiželje.

                  Al zato baš kažem da im je ovo genijalni potez s mogućnošću mijenjanja combat stila. Postojeća publika ima classic bombat system i vrlo vjerojatno će se toga većinom držat dok s ovim novim action combat system-om možda privuku novu publiku (jbg treba od nečega i zaradit $$$ + ako se igra bude dobro prodavala onda možda u budućnosti i mi dobijemo prijevod u nekom razumnom periodu) , nigdje ja nisam rekao da klasični turn based system treba izbacit (to bi bilo svetogrđe i blasfemija) samo da je super što su dodali mogućnost da si svatko može birat što mu paše 🙂.

                    f_i_c_o Je je, slazem se ja s tobom 100%, samo me ljute ti moderni klinci koji bi samo stiskali bez smisla. Dobro, nije da su im igre stiskalice, ali kad mi fino slojevito naprave turn-based pa kemijas kad i sta, uf, ja u ekstazi. Zato mi realno ni ne treba akcijski pristup, a vidim po grupama gdje pratim da ljudi isto govore.

                    Neka im bude ako je dobro za nas, neka bude i FPS dok god mi mozemo sebi prebacit na turn-based 😃

                    @foggy Na akcijski combat gledaj kao na modificirani field attack.
                    Za razliku od dosadašnjih naslova gdje protivnika možeš samo ošamutiti ovdje se daje aktivni imput. Igrat ću i jedan i drugi, svakako.

                    Posebno zato što je igra ima nekoliko ruta pa je replay value velik, zamisli samo kakav kaos možeš napraviti kad si jedno 50lv iznad bossa i samo frcaju brojke. Borbe em su brže em su oku ugodnije (točnije, trebale bi biti).

                    Što se tiče turn base borbe, dosadašnji Trailsi su dogurali do apsolutnog limita, dalje nije išlo. A ovdje ti se pruža mogućnost kontrole i "namještanja" aktivnog lika unutar njegovog kruga. Znači kao pravi taktički RPG.

                    Ma joj, moram prestat... opet mi je tipkovnica slinava. 😄

                      kabegami Haha, pobrisi slinu.

                      Ja bi rađe da su ubacili neke fajtove ala Suikoden kad imas onaj strategijski dio, ima hrpa toga sto se moze izvesti, ide to i preko limita, recimo ubaciti weapon skillove, mjoj... Ne smijem dalje jer i ja slinim 😃

                      Svakako ce nas izjebat i htjet cemo jos.

                        foggy Ja bi rađe da su ubacili neke fajtove ala Suikoden kad imas onaj strategijski dio,

                        Misliš na one taktičke borbe? Joj ne, bolje da nisu. Ono mi je nakon nekog vremena počelo ići na živce.
                        Posebno u trojci gdje je to bilo pravi drlog.

                        foggy Svakako ce nas izjebat i htjet cemo jos.

                        Pa već jesu, gamad jedna.
                        Ne smijem se niti sjetit da Hajimari dolazi tek 2023. opet ću imat živčani slom. 🤣

                          kabegami Je, ali prva 2 Suika.
                          2,1,5,3,4, tak im ide poredak 🙂 I jos oni unity napadi, ses.

                          E da, preveli su onaj Genso za psp, igrao netko?

                          Ma samo daj rpgeja, meni turn-baseda nikad dost, evo picim MH stories 2 i gustam.

                            00:00 - 02:44 = action based
                            02:44 - 04:24 = turn based

                            @foggy Ne znam kako se nisam ranije sjetio, ovo je jedan od prvih prikaza.
                            Prvo (od 0:35) borba počne akcijski i onda se jasno vidi kako je prijelaz u turn-base gladak.

                            P.S. Takahiro Unisuga je napustio Falcom Sound Team jdk (prvo kad sam vidio na tren sam pomislio da je čovjek umro 🤦‍♂️ ).

                            6 dana kasnije

                            U jednoj TLOH igri ima više likova nego nekim poznatijim serijalima zajedno! Jedva da sam u Zero popamtio tko je tko, a kako mi se čini Cold Steel i ovo čudo se neće igrati bez neke bilježnice ili ploče u blizini.