munja Lotr je jeftina licenca ako kupuješ književni predložak i skupa ako kupuješ filmski.
A vezano za Iceka i Solida, stvar je u tome da ja prezirem prvoloptaštvo i polukuhane proizvode.
Budi realan, odmjeren i kreni raditi igru od ideje. Ideja je ključna kod igre i mora biti vrhunska da bi krenuo raditi igru bez velikog budžeta. Opet u tim okvirima budi realan i nemoj zagristi koliko ne možeš progutati.
Igraća industrija je previše prostituizirana i potpuno mediokritetna. Više od 90% igara je kompletno istureno smeće. Sramotni plagijat plagijata ili poludovršen proizvod.
Ideja o gollum sneakeru je već u startu potpuno besmislena, da ne znam kako se netko primi tog posla. Ovu generaciju smo već imali LOTR sneakar / akcijsku avanturu / batmana / assasins creed u Middle Earth settingu. Taj miks svega i svačega, svih igara u jednu goru od svega što kopira je rezultiralo s dva Shadow nastavka, koji prestavljaju Bottom10 ove generacije.
Nemam ja ništa posebno dobro ili loše mišljenje o malim studijima, manjoj produkciji ili na kraju indijima, ali te ideje i krajnji proizvodi su ispod svake razine prihvatljivog. Apsolutna nula truda i kreativnosti.
Evo da postavimo ovako. Primjer briljatnog korištenja licence, tehnički briljantno ispolirane igre za svoje vrijeme, genijalan gameplay, proširivanja univerzuma i sve skupa 10/10 igre je Escape from Butcher Bay. A isto se radilo o malom studiju.