fensisuperstar
Prestani govorit da su developeri napravili dobru igru lol.
Ja ne znam kolko još gatcha igara mora izači da vi skužite kaj to je.
Jedan dio te igre nije zamišljen, dizajniran ili developan sa ničim drugim na pameti nego sa monetizacijom. Svi djelovi koji su dobri, dobri su zato da te navuku na trošenje love.
Faction system je napravljen da te navede na trošenje, loot sistem je napravljen da te navede na trošenje, progression sistem je napravljen da te navede na trošenje.
Osim faction sistema, kaj nisu to core sistemi Diabla? Kak možemo onda pričati da je ovo dobra igra kad nije ni dobra Diablo igra?
Nema tu neke velike rasprave. To je takva igra od početka. Uvijek je bila i uvijek će biti. Isto ko i Genshin na koji je ekipa nahrlila isto zato što je "dobra" i zato što se "ne mora" potrošit lova za igranje, a developer kao business goal ima postavljen kolko MILIJUNA DOLARA revenuea mora zaradit od nekog charactera.
Znači dok ne shvatite da nije problem trošenja love nego uopće igranja i opravdavanja takvih igara, do tad će takve igre nastavit izlazit i do tad će se izdavači hvaliti kako su igre uspješne i do tad će ljudi dolazit u igre, pod dojmom da su dobre, trošit lovu i dalje sijat sjeme za još gore igre i još agresivniju monetizaciju i ubacivanje iste u full-price igre.
Jebote, sami download ovakve igre na mobitel je problem.
Pogotovo kad se radi o velikom izdavaču poput Blizzarda. Kolko se hoćete kladit da je idući EA, pa Microsoft, pa Sony?
Izlazak i uspjeh ove igre je ogroman udarac za gaming industriju i plače mi se kad vidim koliki effort će se morat uložit da se ona od ovog oporavi.
Pod hitno se moraju uvesti zakonske regulative koje će kontrolirati gaming industriju, radne uvjete, kvalitetu proizvoda i usluga.
Kolko je svijet gori zato jer su debili stavljali olovo u benzin, tolko će bit gori i zbog ovoga.