ZigguratVertigo Story mode u base gameu završava s Buu sagom ili?

Wikipedija kaže da. Jedan DLC su dvije priče iz Supera a drugi originalna priča s Future Trunksom

Likovi su samo par igrivih? Dvojim između Fighterz i Kakarot, a uzeo bi klasičnu tabačinu, a koliko vidim ovo je rpg?

    Legendary_Hero yee ima i demo na steamu (bitka s Raditzom i jedno 2-3 side questa u djelu open worlda), tražim DBZ igru koja bi me držala duže vrijeme a da se nadovežem na FighterZ temu slažem se da je Sparking Zero još preskup a ne znam kakav je ni koliko ima single player sadržaja.

      ZigguratVertigo

      Ja sam se odlučio za Fighterz. Odbilo me u Kakarot što nema puno igrivih likova. Nije mi DBZ pravi bez rostera od 20-tak klasičnih igrivih likova. Jasno mi je da nije klasični fajter, ali svejedno.

        Dobar je Kakarot, ina sjajnu prezentaciju priče ali ono što me smetalo pri igri je bio umjetni level cap i generalno lošija borba naspram drugih igara.

        Ako se ide na količinu likova i gameplay tj borbu onda bez razmišljanja Sparking Zero, ako se ide na priču i prezentaciju Kakarot.

          ZigguratVertigo

          Ako pratiš glavnu priču normalno, grindanje je u potpunosti besmisleno jer sav XP kojeg dobiješ bude dovoljan za svakog bossa. Ne treba nikakvo grindanje niti išta. Mislim znaju biti teži bossevi ali nije da će prati pod stobom, tamo da je po tome level cap skroz umjetan i nebitan.

          4 mjeseci kasnije

          Nakon jedno 50-ak sati sam uspio stić do kraja Buu sage ali ne planiram stati!
          Na kraju sam bio uzeo Legendary Edition, a moram priznat da se isplatilo, pogotovo nakon šta sam završio Dragon Ball Super.


          Nisam imao ikakvih problema s leveliranjem, sve side questove bi riješavao čim bi se pojavili (a sami questovi su stvarno minimalni, ono, fetch questovi ili premlati neprijatelja na X lokaciji… Ali uglavnom nakon borbe ili branja itema, igra te vrati na početk questa, meni odličan QOL!)

          Iako ima samo 5-6 igrivih likova, svaki lik ima svoj skill tree, abilitije koje može naučit i onda upgradeat, passive skillove koji se mogu otključati kasnije…. Znači masu toga lol.


          Ne znam kako to objasnit ali igra mi daje nekakav Yakuza 0 vibe, u smislu cutscena različitih kvaliteta, Overworlda s random encounterima, zilijun itema, čak i često healanje usred bitaka Ha-Ha-Ha

          Ne kažem to kao neki plus ili minus, samo sam primjetio.


          Art Style je bjuuuuutiful, lokacije su lijepe (iako 90% prazne), a jedino loše šta imam za reć je da je Anti-Aliasing mako u qrcu, a osvjetljenje je ili topčina ili promašaj.

          Ako sam dobro shvatio, igra jednostavno ima previše kontrasta, eksplozije i aura effekti izgledaju super, no u nekim mjestima likovi izgledaju previše narančasto.


          Combat je zabavan, iako možda mrvu prejednostavan. Jedna tipka za melee, jedna za pucanje, 4 special napada koja se mogu mijenjat i upgradeat po volji + ako su support likovi u partiju onda se i njih može nahuktat na druge (Krilline brate ljubim te i tvoju ćelavu glavu, solar flare je topčina).

          Iako ima par tehnika koja igra uopće ne objašnjava tipa (block + ki blast) guranje neprijatelja.


          Kakarot svako toliko otključava nešto novo, sve do samog kraja, kao da te cijela igra priprema za post-story grindanje.

          Tek sam dovršio prvi DLC (A new power awakens PT. 1) a on je uglavnom samo za grindanje i otključavanje Super Saiyan God + limit break training, imam jedno 5 DLC-jeva za preć nakon toga.


          Uglavnom, isprike na zidu teksta i na skakanju s jednog aspekta igre na drugi. DBZ Kakarot mi je stvarno lijepo sjeo i ne namjeravam još stati.

          Budem eventualno napisao dojmove o DLCjevima + drugim aspektima igre.