wooddiebone
Problem je što je čitavi posao napravljen netransparentno. Ne zna se koje će zadaće obavljati avioni (nadzor zračnog prostora je mogao biti rađen i s jeftinijim), ne postoje dovoljno moderni i adekvatni hangari kao ni infrastruktura. Pilot možda ne smije letjeti u traktoru, što ti kažeš, ali isto tako ni vozaču traktora nećeš gurnuti formulu 1 u ruke. Koliko imamo adekvatnih pilota za takve avione. Jesu li ti avioni uistinu onakvi kakvima se predstavljaju? Ako jesu zašto je tehnička podrška ponuđena za njih kraća od one koja je ponuđena Grcima? Zbog čega je u Francuskoj iskoristivost istih bila ispod 50%.? Zašto se išlo u posao s Francuzima koji su u povijesti upravo zbog prodaje aviona bili na sudu (Austrija tužila Airbus jer su ih avioni ispali 3 milijarde više od dogovorene cijene)? Financiranje funkcionira i na transparentnosti. I ok, slažem se s ovime što je bosscorelli napisao, neka nas se ne uhvati spuštenih gaća. Ali moramo znati što kupujemo, zašto, koje su mogućnosti, tko će to koristiti, imamo li adekvatno ljudstvo i infrastrukturu za to i ukoliko je potrebno ulaganje u vojsku radi NATO saveza, je li svrsishodnije bilo uložiti u nešto drugo. Po n-ti put se radi nešto bez općih informacija za javnost.