Jedna od kafana u koju sam često išao jer su držali baš jako niske cijene. Makijato od 6 kuna i to dobar. I da, ovo što Fenix kaže je izvjesno jer isti taj dan se prešetavao gol po gradu.

Većina vas piše da je to baš onaj iz supertalenta sa sisatom ženom kaj nastupal a gdje zaboga piše da je baš taj iz ST-a. Samo da je ubojica pjeval, tj. urlal na ulici i nastupal u ST-u. Bilo je njih više kojima je nastup prekinut i njihovo oštrije negodovanje na prekid. Dok ne vidim ime i prezime ubojice ili barem inicijale ne mogu bit siguran, ako je negdje to i objavljeno, molim link da si pročitam.

    zontra to bi bila prebrza smrt. Bolje da bude koristan i da radi sjebane fizičke poslove u okovima.

    Al najvjerojatnije će biti ovo što @Fenix kaže

    [deleted] thx, ipak je on, ko bi reko, pa izgleda mi ko da ni mrava nebi zgazio , hehe!

    wooddiebone Znači Intel je ko Lada, radi na lož ulje i rakiju

    to sam i ja mislio dok se nisam vozio sa frendicom u ladi gdje je ona zakočila a kočnica propala i spucali smo se u TTa
    i to još po kiši. nije išla brzo, ali se i dalje frajer zavrtio ko beyblade.

      • buz

        •  
        •  
        •  
        •  
      • Uređivano

      Kad se to desi, ako auto nema ABS treba "pumpati" kočnicu, stiskati i otpuštati da se simulira rad ABS-a, ali te to nitko ne uči kod nas. Šteta što nisu zaživjele one škole sigurne vožnje, to je trebalo biti obavezno i besplatno, u sklopu autoškole.

      To je dobar savijet, ali prosječna osoba nemre tak brzo pumpat kočnicu, pogotovo ne u takvoj situaciji.
      Prvo treba pobjedit paniku da ne stisneš kao magarac iz prve, a onda treba pumpat dovoljno smireno da opet ne baciš auto u lock.

      Isto tak, u drugu i pustit da motor sam koči bar do neke mjere.

        • buz

          •  
          •  
          •  
          •  
        • Uređivano

        wooddiebone Zato velim, da su nas to učili na poligonu gdje se simulira proklizavanje, instinkti bi proradili. Pošto nisu, nema što proraditi i prosječna osoba neće reagirati na pravi način. Najveću uslugu sam sebi učinio što sam k'o klinac išao "driftati" pod ručnom na snijegom okovana parkirališta, spasilo me kasnije dosta puta kad sam pretjerao na skliskom.

          Mislim da ako ti propadne kočnica (iako realno samo kuplung propada) to bi prije bilo jer fali one tekućine za kočnice (negdje procuri) ili možda kočioni cilindar ne daje dovoljno pritiska.

          Po opisu situacije rekao bi da je ovo klasično blokiranje kotača na mokrom uslijed jačeg paničnog stiskanja pedale. Naravno, ako je tehnički kvar možeš pumpati do prekosutra, nema pomoći.

          Zato je Volvo mislio na sve (a to sam procitao u svom User Manualu prije par dana).
          Prilikom propadanja kočnice, potrebno je iz sve snage udariti nogom kočnicu koliko je god moguće kako bi se aktivirala sigurnosna kočnica za jednokratnu upotrebu, koja će se prikačiti za diskove i pritom zaustaviti vozilo. Jednom kad se to desi, auto se samo gasi i izbacuje upozorenje hitnog servisiranja.

          • [deleted]

          • Uređivano

          Malo dijete: mama možemo li kupit playstation da igram spidermana
          Mama: Ne može, imaš spidermana na xboxu

          Spiderman na xboxu:

          btw. ne znam kak MS ovo dopušta na svom storeu 😁

          buz

          Ne znam zašto si dobio dislike i facepalm, al ovo je istina.
          Treba znat reagirat na kubitak kontrole nad vozilom, odnosno naučit se kako vratiti kontrolu nakon kaj je izgubiš.
          Izletavanja se ne događaju zato što netko skrene s ceste nego zato što ljudi izgube kontrolu, a nemaju iskustva u takvim situacijama.

          Još bi samo spomenuo da u autu sa zadnjim pogonom puno lakše izgubiš kontrolu, ali je iskusnoj osobi lakše kontrolirat oversteer nego understeer tako da trening za takve aute bi pogotovo trebao bit obavezan.

            wooddiebone Zato što HideooKojima ima 12 godina pa mi je dao 50 dislikeova i facepalmova. 😄 Stalno mi dislikea i facepalma pa sam mu ja stisnuo 5 komada da vidim reakciju, nisam se razočarao.