Flipper Pročitaj moj post iznad.
Dodatno, svijet je koncipiran kao open-world, ali on više služi kao hub da ulaziš u dijelove igre koji su onda linearniji. I dalje je sve otvoreno, ali dungeoni i dijelovi van otvorenog dijela funkcioniraju kao i u prijašnjim igrama.
Svijet dakle, iako jako siromašan vizualno na dijelove, apsolutno je savršeno složen. Hodaš, odjednom zmajčina. Boss, unique spodoba. Oke, bjezis dalje. Nisi jak ni blizu. Vidiš malo dalje idu 2 gorostasa i vuku jebenu kočiju, prikovani lancima kroz prsa na šiljku... Oke, sjedaš na svog konja (JESAM REKAO DA VAŠ KONJ MOUNT IMA DOUBLE JEBENI JUMP - disem u ekstazi, double jump je moja nr. 1 game mehanika), kružiš, ali ne blizu jerbo napast će te, i siđeš, gledaš iz daleka... Oni vuku jebeni trasure chest. Oke, sjedneš na konja, preživiš nekak fajt, otvaraš kutiju... Unutra Great jebeni Axe. Pustolovina se isplatila. Ideš dalje, gle tamo te invejda neki manijak, preživiš jedva jedvice, i dobiješ od njega bleed damage weapon i otvori se prolaz u pećinu pokraj... Ajme, idemo unutra... I tako, Filipe moj, po malo te igra pojede i ne znaš više da postoje druge. Cijela mapa puna je takvih unique stvari koje su jedna avantura preživljavanja koja te brutalno nagradi, ali ne dovoljno da si jači 😃 Dovoljno da ti da 10 novih opcija zbog oružja i armora koje nađeš u nekoj rupi. I onda nađeš Ashes of War - weapon/shield skill. I skuzis da 20 oružja kojih imas i koje zelis probat sad ima i dodatni jebeni skill koji trosi manu... I skill je drugaciji za tipove oruzja.. hjao... I onda ides pobit gamad kroz koju nisi mogao do sada. Na kraju, nagrada opet. Evo i samostrijela. I tako fino igraš i ostavljaš si sam svoje markere na mapi gdje nešto nisi napravio da se znaš vratit... Mapa apsolutno savršeno funkcionira I NEMA JEBENOG POINTERA kud moras svake sekunde, nego si sam gradis exploration. Sve je jebeno savrseno poslozeno da ti ponudi jedno fluidno iskustvo igranja za koje si nagrađen i ponosan na svakom koraku challenga kojeg savladaš. Ovo je RPG desetljeća sve mi se čini. Sve što je bilo dobro u igrama prije ove sad je tu, drugačije je i veće.
Also, igra ima Stamina bar, ali dok ste van fajta nema trosenja. QOL je tu, i nije ništa sjebao, samo je popravio mozda musice nekih nastavaka. Baš su napravili mix najboljega i popravili sitnice koje su prije smetale i koje su mogle bit bolje. A klase i hrpa mogućnosti koje imam nakon 10+h igre... Šta nas tek čeka nakon 100, kad budem lvl 200 😃
Imaj na umu @Flipper da je ovo stari Dark Souls u novom ruhu. Ja ne znam da će igra sjest nekom tko nije volio te igre. jednostanvo moraš to volit i bit u tome, iako vidim potencijal da novi igrači dođu. No, igra je i dalje teška i moraš bit uporan (ne dobar, uporan). Mislim da najbolje mi veterani serijala vidimo briljantnost ove igre, jer nam je jasno što se tu dešava, i očarani smo kak su upakirali ono što obožavamo u igru jasnog žanra koje u nazivu nosi "open world". Ne želim skakat pred rudo, ali ja sam više nego zadovoljan. Zapravo, malo je reći zadovoljan.