weky nisam ja to napisao, jer jedini Souls koji nisam prosao je Demon iz ocitih razloga.
Dark Souls sam prosao na isti nacin kao sto igram sada Elden i ja ne vidim da nesto drugacije funkcionira odnosno da ne funkcionira. I tamo sam doslovno pronasao staff i Uchigatanu, grindao za build up, nisam isprobao nista od ostatka oruzja nakon toga, dosao napucan do bossa i prosao svakog poput ovdje u Eldenu i zavrsio igru prilicno brzo. Nije tu bilo pretjeranog skilla, vec klasicnih RPG mehanika koje su odradile posao. Odraduju ih i u Eldenu, samo moram priznati da mi je Elden u nekim dionicama teza i zahtjevnija igra, a grind savrseno lezi zbog open worlda.
Neznam, sve sto si ti nabrojao ja sam demantirao igrajuci prijasnje Soulse. Ne vidim ove probleme koje navodis, cak naprotiv, mislim da je igra evoluirala u open worldu i dodala nesto novo. Jer grind u dvoristu dvorca ili grind na lokaciji gdje pozelim je drugacije, bolje i raznovrsnije, a to Elden nudi.
Osim toga vidim da skilled igraci i dalje dodu do bosseva i sa low level likovima ih skidaju. Ja nemogu, jer nisam skilled igrac, ali mogu doci napucan do bossa i roknuti ga. Upravo je tu Elden odlicno odradio open world. Ima smisla sve skupa, moras istraziti, povecati statse i onda se vratiti na bossa, mehanike i svijet funkcioniraju. Klasicni RPG isto tako ne nudi isprobavanje 95% opreme, jer si nades setove koji ti odgovaraju i rokas. Elden nudi NG+ gdje mozes izrokati sto te zanima, brzo, efikasno i eksperimentirati. Mislim da si debelo falio u svemu sto si napisao iz moje perspektive