Bilo je bolje prije par mjeseci kad se za tu cifru barem moglo naći solidno već složeno računalo s 3070. Ovo više nema smisla za prosječna hrvatska primanja, smislenije je predbilježiti se za novu konzolu i čekati sa starim računalom dok ovo ludilo ne prođe, odnosno ako i kada prođe. Ja bih prekrižio ovu godinu za upgrade grafičke, izvjesno je da će se ovo nastaviti osim ako žešće dipaju kriptovalute.

    Zero Upravo to i namjeravam.Nemam nikakav PC još od 2015god.Imam budžet do 15k za to al nema smisla složit neki PC sa 30xx karticom unutra.
    A ovo je sad sve brutala sa tim ciframa.Čekat će se bolja vremena.

    Heat Pa jesam prije, to je could s velikim "C". Postoje i dalje problemi i velika vjerojatnost da će s cijenama biti ista ili gora situacija još mjesecima.

    Taman je rudarenje Ethereuma postalo puno teže pa se i gledalo koliko je isplativo više i onda cijena ETH-a ode u nebesa i opet na njuškalu viđam 5600XT za 6500 kn.

    Imam 3080 verziju, ali je nisam platio ni približno toliko.

    master_x kad se sjetim da se za te pare mogao složit monstrum od PC-a koji je futureproof idućih 7 god valjda... Nema druge nego čekati iduću god i nadati se da će ponuda stignut potražnju ako ne padnu kriptovalute.

    Još malo i 4x cijena koliko sam ja platio RTX 3070 (gotovo nova)

    Platio rtx 3060 Ti 3900 kn i nema je nigdje za kupiti po nikakvoj cijeni osim kao dio kompletne konfiguracije.

    I sad zamisli da recimo rikene grafa, druge nemju i vrate mi pišljivih 3900 kn. Bolje da ne copram.

      Sterlok Pa ne, nema povrata novca. Proizvod mora biti popravljen ili zamijenjen istim ili boljim (u slučaju da je isti iz nekog razloga nedostupan). Možda bi u ovom trenutku morao čekati duže na zamjenu, ali dužni su to ispoštovati.

      Kako nema?
      Ako proizvod nije dostupan više ili kupac ne pristane na zamjenu za bolji(uz nadoplatu) ili sličnih karakteristika uvijek ima pravo povrata.

        pravednik Čitao sam nedavno jamstvene uvjete u Linksu i to nigdje ne nalazim. Znam da je moguć povrat robe i novca unutar 14 dana, ali to nije to.

        Jamstveni rok je obično ujedno i garancija proizvođača da će se pobrinuti za ovlaštene servisere, zamjenske dijelove i uređaje, pa mi situacija da čak ni unutar par mjeseci ne možeš dobiti zamjenski (a u prioritetnoj skupini si) nije toliko vjerojatna i samo bi rušila imidž brenda.

        Moraju imati na lageru određeni broj samo za reklamacije.

        A da moja 5600XT koju sam platio 2500 kn crkne, a ista takva je sad (bzvz govorim) 5000 kn, a oni nemaju na stanju 5600XT da mi zamjene, daju mi nešto što im je trenutno u dućanu 2500 kn ili?

          Brijac Pa lijepo piše npr. za Links:

          Links d.o.o. se obvezuje da će jamstvo za robu kupljeno u trgovinama Links d.o.o. riješiti u primjerenom roku na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika koje su bitne i relevantne za tu vrstu proizvoda. Ukoliko dolazi do zamjene proizvoda, kupac dobiva i novo jamstvo s novim proizvodom.

          Dakle ne možeš u zamjenu dobiti lošiji hardver bez obzira kako je trenutno stanje s cijenama.

          Aha aha, nisam to čitao 🙂

          20 dana kasnije

          Radit će na RX 6xxx seriji, RX 5xxx seriji, RX 5xx seriji i RX Vega seriji!
          Također, radit će i na nvidia grafičkim karticama!

            Brijac ja sam imao takvu situaciju sa oni prvim valom rudarenja.
            Crkla mi Radeonka, ugl links mi nije imao kaj dati pa su mi vratili pare