u biti grafička je jača i slabija ovisno o tome koliko se zabave sa driverima. U nekim igrama RT radi ok u nekim RT ne radi 😃 realno optimizacija 0. ali bit će. Ako super resolution bude dobar bit će ovo dobar val grafičkih. Ali realno sve mi miriši da ću uzeti 3080 ili 6900XT ako padnu cijene slijedeće godine.
U biti tko zna što će sve izaći slijedeće godine. Možda 3060TI bude dobar komad hardvera za zamjenit 1070. Ja ciljam na 1440p+

al prodavat će se radeonke. I mean 3080 košta po 1000 eura u njemačkoj za bolje modele...

    Likovi na njuškalu prodaju korištene 2080Ti iznad 6500kn. U kojoj godini žive?

    chono7
    Kakav je sad ovo plot twist?
    Ja sam mislio da je Big Navi rasturio Nvidiu.

    U rasterizaciji i klasičnom renderingu da, ali po pitanju RT-a su otprilike na razini prethodne Nvidijine serije (što je i bilo očekivano). Uz to kronično im nedostaje alternativa DLSS-u, ono što najavljuju kao FidelityFX supersampling.

    Ali daleko od toga da je AMD u problemima zbog toga.

      Zero nisu ni u tome, jer svi isticu current gen dx11 odnosno "klasican" render. Dx12 i nadolazeci naslovi ce promjeniti stvari. Pocevsi od Cyberpunka. Osim toga u vecini igara Nvidia i dalje ima prednost, a ono sto je ludo i u 4k, ovakvom trenutnom.
      Nisu u problemima, ali i dalje im ostaje 20% trzista, a ako se to smanji, onda jesu.

      To je već nagađanje. DX 12 i ti "pravi" naslovi dolaze već godinama, pa se vidi kakvo je zapravo stanje. Uglavnom, ne vjerujem da se moraju odveć brinuti jer imaju dobar proizvod na čijoj softverskoj optimizaciji i dodavanju značajki trebaju dalje raditi.

        Zero a ono, li la, dobar je, ali ne dovoljno da skine Nvidiu. Jos uvijek. Sam tech poput dlssa i rt performansi ce i dalje prodavati zelene. Nadolazeci tech je nadolazeci i stize i sa jedne i sa druge strane

          Ja samo želim da proizvedu više od dvije grafičke da ih zapravo bude moguće kupiti.

          chono7 Slažem se. I meni trenutno 3070 djeluje najzanimljivije od svega dosad prikazanog. Realnost je takva da imamo u prvom planu multiplatformske naslove koji se primarno razvijaju za konzole na AMD-ovom hardveru, što je ujedno i dalje jamac da stvari na PC-u uz odgovarajuće uvjete mogu biti samo bolje.

            Zero sto ti nije apsolutno nista znacilo dosada iako je bio AMD u konzolama. To su samo floskule za papir, jer ono sto radi razliku je podrska nakon launcha. Dok na konzolama to moras kroz patcheve same igre, na PCu mozes day one kroz drivere, a znamo kako Nvidia stoji na tom polju.

            Osim toga, evo upravo naletio na DX12 Ultimate clanak i stvar je real deal. Za PC i za nove konzole:

            https://www.pcworld.com/article/3533648/microsoft-directx-12-ultimate-graphics-windows-pcs-xbox-ray-tracing.html

            https://www.nvidia.com/en-eu/geforce/technologies/directx-12-ultimate/

              chono7 Kužim sve to, ali nekad ni dobri driveri ne mogu spasiti stvar ako je dev na PC-u odradio posao preko one stvari. Situacija se mijenja, ali dosad smo imali puno slučajeva da se u PC verzije ili portove ne ulaže dovoljno (jer dev ne vjeruje da će im se to vratiti) pa se onda to "spašava" kroz čistu snagu PC-a i dodatne fixeve. Čast iznimkama kao što je Horizon, pa i dalje krpaju što se dade krpati.

                chono7 Općenito govorim. AMD bi mogao biti azurniji što se toga tiče, ali kao što rekoh, ni to ne spašava lošu optimizaciju i bugove koje samo dev može i treba popravljati.

                  Zero nece, to su pokazali dosada. Mogli bi, ali rezultati sugeriraju da nece.

                  https://www.dsogaming.com/news/amd-confirms-its-fidelityfx-super-resolution-tech-will-be-an-open-source-multi-platform-feature/

                  Recently, Rick Bergman hinted at a new RDNA 2 GPU feature dubbed as FSR or FidelityFX Super Resolution which happens to be AMD’s response to Nvidia’s DLSS technique, though it will work on an entirely different way.

                  Many have been wondering whether AMD will also use a similar AI-approach to this super-sampling technique, but the answer to this is a “no”.

                  AMD wants to make this technique fully open source, using a non-proprietary API. This will give the game developers an easy way to implement this tech in games, when it is ready. This feature is going to be a simple plug and play, having a single unique code. So basically AMD does not plan to code for a specific piece of hardware or a particular game.

                  Secondly, it is going to be multi-platform, and AMD plans to bring this feature to work on the new RDNA2-powered consoles, and AMD graphics cards, as well as on Intel and Nvidia GPUs.