chono
O, za igru imam hrpetinu zamjerki, ali nijedna nije tehničke prirode.
Prvo, izbacio bih sve retrospektive. One dionice u prošlosti su toliko iritantne, preduge i naporne, da jedva čekaš da prođu. Čista dizajnerska odluka. Mislim da su priču trebali ispričati kontekstualno, jer ovo je jednostavno grozno. Prvih 2-3 sata ima toliko malo akcije koja se stalno prekida silinom animacija i tutoriala da će tu dobar dio igrača ispizditi i odustati. Taj loš tempo je definitivno najveća zamjerka igri.
Druga zamjerka su nekad strašno nerazumljivi questovi. Tu je svašta loše. Loši opisi, nerazumljivi zadaci i jako loši quest markeri zbog kojih se vrtiš bezveze u krug. Odnosi se i na story, i na side questove. Neke stvari imaju previše tutoriala, pogotovo svaki potez u borbi, a neke stvari nisu uopće objašnjene, a specifične su isključivo za ovu igru (npr. stamina req za vjetrenjače, factions sistem...). Mislim da su smatrali da su neke stvari njima logične i podrazumijevaju se, što nije ni blizu. Odličan primjer ovog problema je prvi glavni quest u crkvi.
Treće, oružja imaju baš downgrade iz igre u igru. Još je Dead Island prije više od deset godina imao odličan crafting sistem, koji je od početka igre zabavan. Imaš palicu, pa staviš cirkular gore, pa bateriju za struju i samo se diže snaga i efekti oružja. Dying Light 2 ima tek level scalirana oružja i modove. Baš dosadno. Prvih nekoliko sati igre se svodi na nekakve noge od stolaca, palice i druga dosadna oružja. Ima iznimki, i već sam na početku igre našao nekakvu odličnu srednjevjekovnu sjekiru. Sad, budući da je scalirana, već na levelu više su zelene random stvari bile snažnije od tog legendary oružja. A kako se oružja ne mogu popravljati, nisam je htio slomiti na običnim mobovima. I tako je otišla u stash.