pravednik ne, igra nije uopce preambiciozna, jer nije nista drugacija od jedinice osim potpunog open worlda. Rat je nepredvidena situacija, ali cijeli GSC je okupljen kao nova ekipa, ovo im je vrlo vjerojatno prvi ovakav projekt. Nisu dostigli ni jedinicu, koja je zbog eksperimentiranja dosegla status koji ima. Mozda im nije ni za zamjerit posto ni ostale igre najvise produkcije u industriji nisu, osim RDR2 koji je dosao jako blizu. Sto se tice bugova, grafike i ostalih problema tu ti dajem za pravo, nije deliverano, zelena ekipa previse

    chono

    Finalna nije preambiciozna, komentirao sam prve trailere, opise i najave.

    Sve to je predobro izgledalo. Prvi problem je unreal engine, izbacivanje a life simulacije, xbox series S također.

    Nebi dvaput rekao da su morali dosta degradirati upravo radi te konzole.

      pravednik nisu, igra je dropala perf i na PCu. Rezali su A Life zbog open worlda, to neznaju napravit, nisu Rockstar i nije to vise ona stara ekipa GSCa. Unreal 5 nikako nije pomogao.

      Predobro je izgledalo sa strane animacija i rezije samih trailera, vizualno je dosta stvar doba dana. Finalni proizvod u sumrak i jutro daje nekim lokacijama bolji izgled. I dalje je to jedna od ljepsih igara koje sam igrao, ponekad izgleda fotorealisticno

      11 dana kasnije

      chono Baš sam jutros upalio GAMMU, vratio se nazad u Cordon, obavio koji task onako laganini pa na zadnjem me banditi uhvate u zasjedu, da bi dobio pušku u lootu koju tražim preko 50h već sigurno. Baš mi fali ponekad taj AI.

      Sljedeća zakrpa za S2 je samo 1.3.2 po broju i ispravak nekih problema sa misijama. Oko ostaloga što ekipa pita i dalje sve vjesi u zraku bez konkretne informacije.

        chono Baš sam tužan, tko je god donio odluku da se igra treba prebaciti na UE5 treba dati ostavku i ne znam, promjeniti profesiju.

          Arcer

          Jeftinije nego raditi svoj engine iz nule. Financije kao i sve… imali su onaj iz Metro serijala koji je noviji od Stalkerovog originala

          https://en.m.wikipedia.org/wiki/4A_Engine

          Komotno su mogli raditi i na originalu, modani Stalkeri izgledaju jebački i u 2025. a vrte se još bolje.

          Šteta, dobra ideja al loše sprovedena.

            pravednik 4A engine se mucio vec u Exodusu, necu ni pomisljat sta bi bilo u full open worldu…

            X Ray engine je majka

            UE4 bi sasvim zadovoljio dok ovaj UE5 baš se vidi da su uzeli RAW engine i pobacali design mape bez ikakvog rada na njemu, jer očito o nisu stigli.

            X-Ray, nisam dev i ne znam koliko se on može proširiti u trenutnom stanju, koliko posla/resursa bi bilo potrebno razviti ga u nešto suvremenije. Nitko od pravih fanova ne pati od lude grafike, na kraju krajeva da to nije bilo vizualno na nivou ostalih.

            Ali, zašto evo nisu uzeli Cryengine? Kako je 80% svijeta u Stalkeru drveće i vegetacija, to bi perfektno izgledalo, evo primjer Kingdom Come-a.

            Isto, mislim da namjerno ne žele pustiti van SDK jer šta, mod ekipa bi riješila cijelu igru u manje od mjesec dana, gdje bi studio mogao ispasti nesposoban.

            @Arcer modkit SDK ide van, stize AI mutanata, cover sustav, flenkanje i ogranicavanje granata

              chono Vidio, taman na jesen igramo 😂

              mjesec kasnije

              Slabo generalno, zakrpa broj 1.4, ima napretka u AI definitivno ali i dalje ne mogu dobiti taj A-Life da funkcionira kako treba. Čak su opet brisali stvari o njemu iz changeloga na Steamu.

              15 dana kasnije
              • Uređivano

              ovo je bilo cudno, cuti glas Streloka 🙁

              Edit: podsjeca na ovog gospodina

              Giphy - The Hobbit Leave GIF by Artist Collective

              Za moj ukus previse toga. Evo primjer samo jedne škole. Da, atmosfera je bila odlicna, akcija isto, ali nekoliko zombija, kontroler i 2 bloodsuckera je onako previse, ubija se horor element. Opcenito dvojka kronicno pati od nedostatka horora

                chono Ma ja to ne igram već otkad. Pokrenem nakon svake veće nadogradnje, vidim nema pomaka, ugasim.

                  Arcer ja nemogu pustit, moram proci do kraja. Kad zavrsim, napisem kako bi se ova igra trebala igrati da ima smisla.

                  Btw prica mi je sada ok, samo je pacing i rezija ajme majko

                  Ostao bez metaka u jednoj glavnoj misiji, kroz iglene usi prosao i odaberem krivi dijalog i umrem.. ajmo ispocetka… sinoc pokusavao i nista, jutros nista i sad se odlucim na pola sata i opet jedva uspio. Odabrao tocno u dijalogu ovaj put, ali sam toliko slomljen da neznam kako cu do najblize baze.

                  Armor totalka, oruzja skoro, metaka nemam. Spremio sam si jedan suit u nekom marketu i sad idem do njega pokupit to, a znam da cu biti overburden, sto znaci jos sporije migoljenje do najblize baze

                    chono 1.5 je zadnja zakrpa u Q2, i trebala bi donesti najviše u dijelu gdje su najmanje do sada napravili + mutant loot. Zatvorena Beta je već dana kreatorima kontenta aka YT ekipi na testanje.

                    Ali najbitnije, valjda je SDK također u beta testiranju i zapravo naša najveća nada Zone. Iako, UE5 ostaje i dalje na devsima za optimizaciju, nema te skripte engine.ini koja može napraviti čuda.