f_i_c_o hoce, treba ih nerfat i jos k tome bloodsucker ima novi napad, taunt, pa te stuna i moras cekat da prode efekt. Poltergeist je jos gori, svu municiju sam potrosio na njega

    moschus

    ajde spremink streljiva neka bude onda ako oćemo biti 100% gramatički točni Ha-Ha-Ha

    chono

    E da Poltergeist… to je onaj što bude u onom napuštenom brodu/stanici ili što je već u onoj močvari odmah na početku, ja sam prvo mislio da ga ne možeš ubit kolko je sponge-ao metke ili neki k , al vidim ono pucam po njemu krvari pa sam bio uporan Ha-Ha-Ha

      f_i_c_o tako je, ono govno zbog kojeg imam traume jos od X Labs iz jedinice 🤣

      Kako dobro sad radi igra, jucer sam imao 80fpsa u naselju sa FGom. Koristim A-Life Extended mod

      Huh? Poltergeist je meme, samo ga zanemari.

        Heat na toj lokaciji da, ali sumnjam da ga nema negdje u nekom bunkeru main questa

        Arcer da, ovaj definitivno radi, cudo kako je sad fluidno i glatko

          chono Sa 4070Ti sve epic, DLSS DLAA i FG, predivno bez velikih trzaja - sa DLSS Q nekako mi muti sliku na trenutke, ne uvijek. Taj tip navodno samo radi podešavanja za UE5 već dugo, negdje sam naletio na post.

          Igrao sam pola sata sa ovim modom, jako obećavajuće što se tiće borbe, neke stvari bi trebao malo pojačati ali izgleda prvi mod koji potencijalno radi na trenutnim sejvovima za manji loot:

          STALKER 2 OMEGA - Enhanced Zone Experience

          Na tragu su neceg sa questovima, odluke podsjecaju na witcher 3. Random lik u Zoni blizu anomalije me zaustavi panicno, pali cigaru i govori kako mu je prijatelj poginuo u toj anomaliji. Pita me ako bi pokusao doci do njega i izvuci tijelo. Sve zvuci kao prevara i zasjeda, to i Skif govori, a ovaj me uvjerava kako to nije slucaj i da je zaista ocajan. Pristajem, jer je obecao nagradu, prolazim kroz anomaliju, nalazim tijelo i naravno idem lootat. U tom trenu lik puca pored mene i vice kako sam mogao lootat njegovo frenda i da nemam dosljednosti. Uzimam tijelo i donosim ga kod njega, a on govori kako nema nagrade, jer nemam postovanja. Medutim lootao sam artifact u vrijednosti od 7500, a nagrada bi bila sigurno manja. Volim ovakve izbore, gdje nije crno bijelo

            chono ja sam pošteno odradio taj quest, iako je bilo primamljivo. Ne sjećam se iznosa nagrade ali karma se vratila, dobio sam odmah isti artifact u anomaliji.

            Meni je bilo fora kad me tip nagovorio da sjednem i gledam anomaliju 5 minuta sa njim

              Arcer znaci ovaj enhanced mogu instalirat i nece mi coruptat saveove kada dode sluzbeni update?

                chono Nebi trebao, koliko vidim igrao se samo konfiguracijskim vrijednostima. Ali tko zna što će GSC promjeniti u sljedećoj zakrpi iako vjerujem da ažurira i on sa svoje strane ako to bude slučaj. Dobro je napisao na kraju;

                Mod should work with existing saves and can be removed at any time, but keep in mind that this is Stalker and things can always go wrong. Make save backups just in case.

                Nadam se danas bude puštena, mogu testati pa javiti.

                  Arcer ja cu backupirat saveove i veceras udaram malo duzu sesiju od par sati. Nemogu ja cekat da fixaju A Life, svejedno cu odigrati igru nekoliko puta

                  Arcer ajde pa ćemo probati kada se patcha jer sam stavio igru na pauzu.

                  A izlazi taman u pon Indiana Đons

                    Arcer kužim te, zato sam ja odigrao sam uvod i nešto sitno. Čekao sam bolje dane.

                    Arcer

                    Combat Balance:

                    • Reduced some mission items' weight (including weight of scanners)

                    • Slightly rebalanced Bloodsucker’s damage.

                    • Decreased Bloodsucker’s strike protection rank (more damage from guns).

                    • Reduced Boodsucker’s HP regeneration outside the combat.

                    • Controller HP is moderately reduced.

                    • Burer HP is moderately reduced.

                    • Boar HP is moderately reduced.

                    • Flesh HP is moderately reduced.

                    • Damage to Boar from headshots changed to 100% of body damage.

                    • Damage to Boar from shots to the limbs is increased.

                    • Damage to Flesh from shots to the limbs is increased.

                    • Significantly increased weapon melee distance.

                    • Slightly increased knife melee distance.

                    Balance adjustments:

                    • Weapons and armor repair cost is decreased.

                    • Significantly increased cost of artifacts (more revenue from selling).

                    • Money reward for most missions is increased from 2 to 3 times.

                    • Rookie difficulty armor and weapons buffs.

                    • Damage from mutants is moderately decreased on Rookie difficulty (more mutant health balance changes in Combat Balance section).

                    • Damage to player's weapon is decreased by 23 percent on Rookie difficulty.

                    • Armor durability is increased by 12.5 percent.

                    • Added silencer attachment for PTM to specific stash on Lesser Zone.

                    • Fixed sell prices for Exoskeletons, they are now more expensive to sell.

                    • Fixed sell price of upgraded weapons.

                    • Rebalanced Hercules consumable: player speed debuff removed; increased the effect parameters (now more weight could be carried by player after consuming).

                      To te ja pitam, a ovo su samo neki od fixeva 🚀

                    Nagrade

                      f_i_c_o Dosta toga je pokupljeno i od feedbacka igrača, klikao sam po Steamu i subredditima. Još da sami odrade malo veći ciklus dana i neka maknu sav taj nepotrebni loot što leži na svakom ćošku i to je to. A-Life po meni ne treba puno dirati, malo realnije odraditi tajmere i spawnere.