A ti si baš rob autima. I onda ga baba odere kolicima na parkingu jer ju boli kurac za tvoj japanski vosak.

    Kod mene kanta i krpa od umjetne kože. Perem 15 minuta negdje i drži to super do prve prljave kiše, onih 3 cm prašine koje se dotad natalože ne računam. Usisavao nisam godinu dana, ali obrisao sam brzinomjer da vidim koliko idem.

    Volio bih da mi auto tako izgleda, ali mi nije vrijedno truda i vremena. Pogotovo zato jer ne mogu utjecati na to da ostane takav.

    weky Ma nisam, to mi je gušt, a ovo se ionako radi jednom godišnje. Sve drugo bi trebalo biti redovno pranje i ovo bi trebalo olakšati buduća pranja.

    A za parkiranje, uvijek pazim maksimalno i maknem se što je dalje od drugih moguće pa radije prošetam par koraka. Pošto živim u kući onda je auto i na sigurnom većinu vremena. Ne znam posjećuješ li Garden Mall, ali tamo kad idem parkiram u garaži na vrhu gdje nije nikad više od 10 auta jer se ljudi ne usude popesti po onim uskim rampama. 😆

    @Matador Bitno je samo da se redovito održava, zato su kupci mog auta starog 11 godina rekli da je kao nov. A samo sam unutra ga redovito brisao i usisavao i ono što sam ekstra napravio je što bi sagove jednom godišnje iza zime malo s onom pjenom za tekstil pošpricao i isčetkao i stvarno je unutra izgledalo kao da je sag nov, a nisam to konstantno radio. Tek toliko da se ne natalože mrlje koje će kvariti izgled.

    Kad ovako pišem, shvaćam da u biti čuvam auto za budućeg vlasnika. 😆

    buz ah ta divna budućnost…

    Get a Tesla, they said. It will be fun, they said.

    Što prije čovječanstvo zaboravi da je imalo kretensku ideju da svi automobili budu na struju, tim bolje.

    Da su auti trebali ići na struju, tako bi prije stotinu godinu odlučili Ford i Tesla osobno.

    Električni auti su daleko najveći zagađivači okoliša i treba što prije zaustaviti to ludilo. Mogu ostati u domeni natjecanja i prototipova, kao npr. Rimac ili e-formula.

    Nije ni meni jasno kako je tako brzo zaživio taj trend koji, prema svemu viđenom do sada, nije održiv. Nikako.

    11 dana kasnije

    Zna li netko kad se auto prebacuje na temelju darovnog ugovora, a zbog srodstva ne treba platiti porez, a niti vrijednosno ne podliježe (<50.000 kn), treba li se svejedno prijaviti Poreznoj da je došlo do "porezne obveze" koje sam zapravo oslobođen?

    Pričam baš o porezu na nasljedstvo i darove, NE na onu pristojbu koja se plaća u stanici za tehnički.

    Npr. tata sinu daruje auto u vrijednosti 10.000 kn, to ne podliježe porezu jer je vrijednost pokretnine <50.000 kn, a i ide s pretka na potomka pa je u svakom slučaju oslobođeno poreza.

    Kad se obavi sve na tehničkom, treba li darovni ugovor prijaviti Poreznoj pa da oni kažu: "Ok, na to ne treba platiti porez." ili budući da slučaj ne podliježe porezu, Poreznu se to ne tiče?

      Matador ja ti mogu prenijeti iskustvo iz moje familije 2019. god.

      Stari je preminuo, auto je naslijedila mama, a onda je kasnije potpisala darovni ugovor s bratom. Po uspravnoj liniji nije bilo potrebe išta prijavljivati i plaćati na poreznoj.

      Nightyx Koji, ima ih tu više. 😄 Neki dan sam u Pevexu bio, ima dobar izbor.

      Ima ko da vozi "frižider na kotačima" čitaj SUV ili kvazi terenac, naime doslo vrijeme za zamjenu i vec nekoliko puta čujem kako je taj drugačiji položaj sjedenja puno udobniji od limuzine obzirom da vozim puno km to je odlučujući faktor. Ako netko ima iskustva bio bih zahvalan.

      16 dana kasnije

      Izletjela mi reklama za Suzuki S-Cross na poslu i iz ciste dosade pogledam cijenu i mislim si to je bas previse i odem na hrvatsku stranicu i vidim dosta jeftinije. Bio sam zacudjen. Nije mi vrag dao mira pa sam sve moguce marke usporedio i moram reci da su cijene u HR za nove automobile dosta nize nego u Njemackoj pogotovo korejskih automobila. Doslovno i30 s istim motorom i opremom kosta 5 tisuca eura manje u HR. Mislim novi auti su i dalje skupi ali uvijek sam zivio u uvjerenju da su novi auti u Hrvatskoj skuplji nego u Europi pogotovo kad nas stalno filaju tekstovima kako uvesti polovni automobil dok se nigdje ne moze naci usporedba cijena novih automobila.

      Kad si već rekao, išao baš vidjeti i vidim 2 modela za koja nikad nisam čuo. Across i Swace. Dobro izgledaju.

      Haha Swace sam i ja prvi put vidio i nije los auto, btw nisam napisao da je usteda kod S-crossa enormna jer po cjeniku od 8.7.2022 osnovni 1.4 model(Comfort oprema) u HR kosta 158.438,26kn dok u Njemackoj dodje 29.290,00€. Ne kuzim, nije moguce da je tolika razlika!?

      Morao sam guglat da vidim kak izgleda, i zabrijao sam da je to Toyota Corolla. Koje besramno kopiranje lol