Raziel Ta razlika ti je izražena u milimetrima, znači išla bi van 12,5 mm. To je prihvatljivo za većinu automobila što se tiče mjesta, ne bi trebalo nigdje strugati jer ne mijenjaš veličinu gume. Pogotovo ti imaš ovaj Volvo, dosta mjesta ima za manevriranje vjerujem.
Ono što je problematičnije je da dobijaš tzv. "positive scrub radius", odn. u idealnim tvorničkim uvjetima zamišljena linija iz amortizera gađa sredinu kontaktne površine gume, a pošto felgom drugačijeg offseta guraš tu sredinu kontaktne površine gume van zadanih gabarita amortizeri više nisu usmjereni na taj dio i promijenio si geometriju ovjesa, auto bi se spustio za koji milimetar jer je kut drugačiji. Sad je pitanje kako će to utjecati na vožnju i hoće li uopće, nemam iskustva iz prve ruke kako to doprinosi ponašanju na cesti.
Ovo ti je odličan tool, uneseš OEM podatke i željene pa ti kaže razlike, a da ti i najbolju opciju da ostaneš gabaritima dopuštenog.
https://www.wheel-size.com/calc/
Edit: Pola jota je 1.27 cm, znači šira je za 0.635cm sa svake strane, tj. toliko više strši van i toliko je bliže ovjesu unutra, to nije ništa zabrinjavajuće. Jedino što, ovisno o dizajnu felge, ćeš je možda lakše malo zaguliti o rinzol jer je guma nešto više rastegnuta na takvoj felgi.