Ajmo ekipa savjeti.
Brat uzeo si S22 Ultra, kroz par dana primjetio mrtav pixel. Pozvao se na garanciju, dao uređaj na zamjenu displeja, ovi vratili natrag telefon u katastrofalnom stanju. Iskorištenog ljepila po stranama telefona mnogo, gornje i donje ivice aluminijuma izgrebane, boja skinuta. Ljepilo na telephoto kameri..
Kad ih je upitao šta ste mi ovo uradili sa novog uređaja starog 12 dana, ovi mu u dućanu rekli na fazon kao ništa to nije strašno. Uzmi telefon i budi sretan.
On se iznervira, odbije preuzeti telefon i zaprijeti da u roku od 2 dana se skontaju hoce li mu vratiti novce, ili dati novi neotpakovan uređaj. Sačuvao je servisni list kao dokaz da nije htio preuzeti telefon, i da je uređaj tehnički i dalje na popravku.
Ono što mene zanima jeste šta bi inspekcija rekla na sve to ako se nastave praviti budale? U ugovoru piše da ukoliko ne poprave mobitel u roku od 45 dana, automatski dobiva novce ili novi uređaj. Obzirom da su frame izgrebali i oštetili, zamjena istog ne dolazi u obzir?