Sterlok namjerno je pušten u ljetne mjesece kada je taj tip publike opušteniji i na godišnjem odmoru
Hahah Oppenheimer nije bio uspješan jer je bilo toplo vani. Cijela povijest filma te demantira, ljetni mjeseci su s razlogom najslabiji i najmanje ljudi povijesno ide u kino ljeti.
Oppenheimer je uspješan jer ga je radio Nolan, čovjek koji je imao sreću da se izprofilirao posljednjih 30god što je bio dio privlačenja publike, pa onda jer je dobio 100mil dolara da realizira svoju viziju, dobio je vrhunske zvijezde za glumce i kreativnu slobodu.
I to je ono što pišem od prvog posta i ne razumijete. Nolan i Tarantino su iznimke, Spielberg ajde još. Tko će još dobiti šansu? Kako da noviji, talentirani redatelji dobiju šansu da se profiliraju? Nikako. Ako nisi Marvel/DC, ili neki teškaš u industriji nema te i nemaš šanse.
Dugoročno uništavanje industrije.