Čemu takav stav? I kaj ti je Gunn skrivio. Lik je i za Marvel i za DC napravio po mnogima najbolje filmove u franšizama.
DC/Marvel
Problematika je malo dublja. Nije problem u samom žanru filma kao žanru. Problem je u filmskim studijima zadnjih 20god koji nedaju pare za skoro pa ništa osim superheroj filmova i oscar baitova. Pa jedan Scorsese i Fincher zadnjih 10god izdaju filmove za Netflix, to je katastrofa. Ako jedan od najvećih filmskih redatelja u povijesti ne može dobiti budget za svoj film, kako će netko drugi?
Ne postoje više manje budžetni filmovi od 20ak, 30ak milijuna koji će donijeti duplu zaradu. To glavešine studija više ne zadovoljava, ako ROAS nije par stotina doviđenja. Time su uništili kompletni katalog manjih filmova. Pa pogledajte samo liste izdanih filmova 80ih, 90ih od strane velikih Hollywood filmova i pogledajte zadnje desetljeće. Ne govorim o blockbusterima, nego o kultnim klasicima ko npr. "Princess Bride", "Kako je Harry upoznao Sally", "Breakfast Club", "Društvo mrtvih pjesnika"….. ma stotine njih, to se više ne odobrava. Jedina šansa su indie produkcije i alternativni manji studiji.
Onda na to još imaš situaciju ako se slučajno nešto i odobri, nema gotovo nikakve šanse u kinu jer sve termine pojedu superheroj filmovi i legacy filmovi. Pa Disney je otvoreno branio Tarantinu prikazivanje filma za zimske praznike jer su htjeli da svi termini idu na Star Wars.
2 desetljeća treniranja publike za odlazak u kino samo na njihove superheroj filmove, agresivna kanibalizacija marketing prostora, uništavanje malih i srednjih produkcija jer to ne donosi veliki profit.
I onda imaš situaciju gdje kad otvorim tv vidim na programu hrpetinu starijih klasika, a koliko takvih manjih komedija, drama, ljubavnih filmova ima zadnjih godina od strane Hollywood studija? Nula.
Stav je takav bas zbog ovoga sta je Thomas napisa tj. ukratko pored superheroj filmova drugi filmovi koji su dosta kvalitetniji nedolaze do izrazaja isto tako nece dobit budzet koji im treba. Opet cu se vratit na nesritni Bladeruner2 kako da dobijemo 3ci nastavak kad je fenomenalna dvica flopala.
Nisu problem glavešine studija nego publika koja se ustane i ode u kino. kakva publika takvi filmovi. jedan od najboljih filmova Blade runner 2049 sam gledao u prvom tjednu prikazivanja u koro praznoj dvorani.
- Uređivano
Sterlok Ja sam prica sa par frendova koji upravilu gledaju samo marvel filmove i rekli su da im je bladeruner jedan od najgori filmova ikad (to su ljudi od +30 god)
Moj zakljucak je da su ljudi toliko brainwahani sa jednostavnim mainstreamom da nemogu vise pratit nesto kompliciranije
Kao što rekoh, kakva publika takvi filmovi. želite drugačije filmove. Dignite guzicu i odite u kino pogledat ono kaj vas zanima. Dok su pretežito djeca po kinima, snima će se dječji filmovi.
Sterlok Nisu problem glavešine studija nego publika koja se ustane i ode u kino.
Usko i krivo gledanje iz više razloga. Nekoliko sam već napisao. Publika je ista kao što je uvijek bila. Nitko neće ići u kino 5 puta tjedno. Očekivati da će svaka ljubavna komedija donijeti pola milijarde dolara je fantazija, nikad nije, nikad neće. Ono što je razlika je pohlepa voditelja studija bez presedana. Studijima više ne upravljaju filmaši i umjetnici nego bankari. Filmovi nisu umjetničko djelo nego content. To je prvi i osnovni problem.
A evo jedan najjednostavniji primjer kako u današnje vrijeme ništa drugo ni nema šanse.
Varaždin. I onda je publika kriva.
- Uređivano
ThomasAAnderson Varaždin. I onda je publika kriva
Upravo si dokazao da je baš publika kriva.
Kino sigurno neće stavljati 30 projekcija filma koji publika ne želi gledat, a 5 projekcija nekog blockbustera.
Imali bi prazne dvorane.
- Uređivano
Kino dvorane imaju jedan jedini motiv, zaraditi novac. Ako se predstava popuni promptno će proširiti broj dvorana i dužinu prikazivanja.
Studio glavešine imaju samo jedan motiv, zaraditi novac. Uložiti će novac u filmove koji se gledaju.
Što je krivac. Moderno vrijeme gdje publika nema vremena, volje i želje gledati ozbiljnije filmove nakon radnog tjedna gdje su bombardirani podacima, ciljevima, normama itd.
Žele miran vikend i eventualno doma pogledati neki film.
Sterlok Moderno vrijeme gdje publika nema vremena, volje i želje gledati ozbiljnije filmove
Zanimljiv komentar nakon što je prije par mjeseci biografski film od 3 sata o znanstveniku gdje je 98% filma sjedenje i pričanje prebacio milijardu dolara zarade.
da gledao sam ga i sam, namjerno je pušten u ljetne mjesece kada je taj tip publike opušteniji i na godišnjem odmoru, pa se počasti odlaskom u kino.
Zamisli, bilo je baš starije ekipe, i sam u 52. u kinu pa nakon filma išli na koncert Depeche modea. Daj me sad natjeraj u kino i na koncert…jako teško jer sam radio cijeli tjedan i radi idući tjedan.
wooddiebone Upravo si dokazao da je baš publika kriva.
Ne kužim kako ne razumiješ širu sliku.
Pogledaj popunjenost svih tih projekcija Marvelsa sljedećih tjedan dana. To su pune dvorane?
Sterlok namjerno je pušten u ljetne mjesece kada je taj tip publike opušteniji i na godišnjem odmoru
Hahah Oppenheimer nije bio uspješan jer je bilo toplo vani. Cijela povijest filma te demantira, ljetni mjeseci su s razlogom najslabiji i najmanje ljudi povijesno ide u kino ljeti.
Oppenheimer je uspješan jer ga je radio Nolan, čovjek koji je imao sreću da se izprofilirao posljednjih 30god što je bio dio privlačenja publike, pa onda jer je dobio 100mil dolara da realizira svoju viziju, dobio je vrhunske zvijezde za glumce i kreativnu slobodu.
I to je ono što pišem od prvog posta i ne razumijete. Nolan i Tarantino su iznimke, Spielberg ajde još. Tko će još dobiti šansu? Kako da noviji, talentirani redatelji dobiju šansu da se profiliraju? Nikako. Ako nisi Marvel/DC, ili neki teškaš u industriji nema te i nemaš šanse.
Dugoročno uništavanje industrije.
- Uređivano
ThomasAAnderson Tko će još dobiti šansu?
onaj tko privuče publiku u kino i ostvari profit.
edit; tarantino nije dobio nikakvu šansu nego je krenuo kao nezavisni filmaš i privukao publiku. Tek nakon toga su počeli ulagati u njegove filmove. Također on je prilično profitabilan jer njegovi filmovi ne koštaju tonu novaca. Reservoir Dogs je snimio za milju $.
- Uređivano
Fico Usporedujes posve razlicita vremena. Od 80-ih i 90-ih se puno, puno toga promijenilo.
Promjena u filmskoj industriji se dogodila 1977. i traje sve do danas. 1977. je snimljen svjetski blockbister poglavito za mlađu publiku koji je promijenio smjer industrije…jer su ljudi stajali u dugačkim redovima ispred kina.
People Waiting in Line for 'Star Wars' in the Summer of 1977 (themindcircle.com)
Sterlok Otisao si jos dalje u jos drukcija vremena. Nije sve samo "snimi i probij se". Promijenio se nacin zarade, nacin financiranja, kriteriji za odobravanje produkcije, financijski razmak izmedu bogatih glavesina i onih koji se zele probiti na scenu, marketing, nacin targetiranja, dosle su drustvene mreze, postoji internet, financijske krize utjecu na sve industrije, svijet je posve drukcije mjesto od 2010. Kamoli tek 70-ih.
Ok, nastavite u revijalnom tonu
ThomasAAnderson Ne kužim kako ne razumiješ širu sliku.
Pogledaj popunjenost svih tih projekcija Marvelsa sljedećih tjedan dana. To su pune dvorane?
Gledanje šire slike bi bilo kad bi shvatio da su rasprodane dvorane stvar prošlosti.
Najmanje ljudi ikad odlazi u kino, što iz financijskih, što iz praktičnih razloga pošto sve imaju vrlo brzo dostupno doma.
Produkcija je više zato što više ljudi ide gledat te filmove, bilo to po predviđanjima ili po prethodnim filmovima tog tipa.
Danas ljudi nejdu u kino na film koji igra da ga pogledaju na neviđeno da bi kino imalo ikakav utjecaj na ono što se gleda.
Ljudi idu u kino gledat filmove koji su im teško reklamirani, a nejdu gledat one koji nisu.
Nisi skroz u krivu, ali upireš prstom u krive stvari.