k tek sam sada vidio tvoj post jer sam bio zadnja dva dana nokautiran i sada nadolazim.
sam sam rekao da mozda nitpickam kada sam spomenuo gore navedene stvari koje su me zasmetale. takodjer sam i sam naveo da znam da FF13 ima probleme u vidu story i likova, ali da me uvjek fasciniralno kako je jedna od prvih mana koje su ljudi trkeljali bila linearnost, a to imas gotovo u svim FF naslovima. morate ipak malo pazljivije citati sta se pise, a ne dolaziti do zakljucka tako olako. takodjer brisem post gdje sam napisao da je ff13 masterpis jer hell, nisam ga nikada ni zavrsio, ali mi svejedno smeta hejt koji se ne osniva na pravim manama igre, vec na rekla-cula-kazala. nadalje nisam ja usporedjivao combat kao combat sa dmc5, bayonetta itd, nego je lik dok se kreces sa njime, u ovom slucaju cloud, neresponzivan. nadam se da znas sta ta rijec znaci tj siguran sam i cvrsto stojim iza toga, a misija u Aerith kuci je jedan od dokaza ili oni segmenti gdje se cloud mora uhvatiti za viseci objekt nebi li presao neki gap. to nisu game breaking mane, vec jednostavno nesto sto sam primjetio tokom igranja i sto me malo zasmetalo jer volim fluidne i responzivne kontrole bez usporavnja. mgs3 mi je u u samom vrhu najboljih igara svih vremena, ali necu se praviti da igra nema problema sa kontrolama, ali ne i gameplayom, ako me shvacate sta mislim.
dva dana nisam igrao FF7 i vrijeme je da se opametim i nastavim...