Šta se tiče soundtracka . . . ozbiljno sad. Mislim da na forumu ne postoji veći nostalgičar od mene; čak ću ić toliko daleko da ću reć da navedeno uopće možda nema veze sa nostalgijom kao takvom, već sam ozbiljnije poremećen. Moj cijeli život se bazira na konceptu "današnjeg plakanja za jučer", ali nećemo o tome lol.
Znam da sam rekao da neću baš ništa pisati o igri dok je svi ne završe, ali MORAM reći sljedeće. Siguran sam da sam jednom već pisao da nikad — baš NIKAD — nisam plakao radi neke igre; nisam plakao čak ni na MGS3, u doba kad sam mislio da je MGS Veći od Života. Nijedna igra nikad u meni nije uspjela povući taj emocionalni okidač. Bio sam par puta blizu, ali uvijek bi se nekako pribrao. Uostalom, čak i onda kad sam najviše glorificirao video igre kao medij, u podsvijesti sam ih smatrao najužasnijim oblikom gubljenja vremena haha. Npr. u svakom trenutku sam mogao (i dalje mogu) zaplakati na desetak razarajućih pjesama koje nemaju veze s video igrama; mislim, doslovno sam reprizirao Cowboy Bebop nedavno po tko zna koji put i nesvjesno sam zaplakao na NEKOLIKO epizoda, ali . . . zbog neke igre — NIKAD.
Zaplakao sam u Prvih Pet Minuta Final Fantasy VII Remakea. Skužio sam da sam pustio suzu i onda sam se počeo smijati. Raspadao sam se, a da to nisam ni skužio.
Jasno mi je da to možda nema veze sa samim soundtrackom koliko ima veze sa svim ostalim što Final Fantasy VII je, ali . . . soundtrack je VELIKI dio onog što Final Fantasy VII je. Postoje tri scene u ovom Remakeu koje su me natjerale da se odmaknem od monitora, jer bih se osjećao poniženo da plačem za svaki kurac haha. Dvije od te tri scene uključuju Aerisu (da, ja je zovem Aerisu, prihvatite to) lol.
Final Fantasy VII Remake toliko dobro funkcionira u glazbenom smislu da je to neopisivo, čak i više od toga . . . glazba FF7R-a je smještena neopisivo dobro. Cijela dinamika glazbe je razarujuće efektivna.
Ne mislim to jer HYPE ili jer Final Fantasy VII . . . OST Final Fantasy VII Remakea je po mom mišljenju jedan od tri najbolja JRPG soundtracka u zadnjih petnaest godina.
Isto tako, ja sam poprilično čudan što se tiče ovih stvari. Ja (previše) volim i onu FF glazbu koja "nije" i ne mora nužno biti THE Final Fantasy Glazba.
Ove dvije stvari recimo. Ovo su za mene topovi u razini onih koji su se koristili u bitci kod Saratoge lmao. Poslušajte.
Prvo ova stvarčina Ace Combatovog Keiki Kobayashija. Ovo je THE Filmska Glazba. Pojedi se, Naughty Dog.
A onda i ovo. Ne mogu vam opisati koliko me šamara ova Cowboy Bebop vibra kojom odiše ova glazbena kompozicija (i cijela scena kad se ista vrti). Velika većina eseja i priča koje nikad s nikim ne dijelim je napisana isključivo ovim melankoličnim ritmom ;D.
yakuza_stinger Btw, još ni trraga igri iako je jučer mejlano da je poslano. Prije bi u klinastom pismu rimejkao cijelu igru.
IZDRŽI.
maverick S jedne strane imas igre kao Bayonetta, DMC 5 pa i Nier Automata u kojima se likovi super brzo krecu i gust ih je za upravljati, a s druge strane imas likove poput onih u Witcher, RDR2 i FF7 gdje je vise tidius nego sto je zabavno.
Možda postoje dijelovi igre kad sve skupa ne izgleda i ne igra se kao tipični JRPG, ali ne postoji trenutak kad je FF7R Akcijska Igra. Pokušaj igrati igru kao DMC5 na Hard Modu i vidi što će se dogoditi. Ne uspoređuj te igre i njihovu (combat) responzivnost s ovom igrom, molim te.
maverick do te mjere da mi je vec postalo smijesno jer sam skuzio da mi se ne vrijedi sekirati i da su programeri ocito debilni japanci koji misle da je to zanimljivo za igrati.
Genijalni* Japanci, RASISTU. ;P
maverick ali cu moliti da vise nitko ne sere kako je FF13 linearna igra, ovo ili ono.
Nitko ti se neće ni truditi objasniti zašto je FF13 razočaranje ako misliš da je igrin najveći problem — linearnost. FFX je linearan. Ljudi obožavaju tu igru.
maverick Takodjer ne razumijem cemu ona usporavanja ala RDR2 kad te igra malo pa malo tjera da hodas sporo, pogotovo kad preko onih skela prelazis.
Pa učitavaju teksture, jebiga. Ima ona fora da je reka Nomura da su slumovi presiromašni pa nisu mogli priuštit bolje teksture. ;D
Inače, čak su i mene znale te teksture izbaciti iz ritma, a onda sam shvatio da ću jedan dan umrijeti čak i da su pojedine teksture u ovoj igri bile ispoliranije i lijepše. Toliko toga se odvija u ovoj igri da su teksture vrata, trave i smeća . . . teksture vrata, trave i smeća. Ako te tješi, cijeli budget igre je vjerojatno otišao na zadnjih nekoliko chaptera. PLEASE BE EXCITED.
f_i_c_o Za ovo se možemo lako složit, FF XV mi je uvjerljivo najgori nastavak u serijalu, najbolje u toj igri je vražje pecanje...
Ok, još samo ovo. Ne želim da ispadne da branim FFXV; kužim SVE igrine probleme, VJERUJTE MI ;D, ali . . . u nekom čudnom smislu, sad, nakon što sam završio ovaj Remake skoro dva puta, mislim da kužim što su htjeli postići sa Glavnim Segmentom XV. Zapravo, Final Fantasy VII je previše utjecajna igra.
FF7 je, u suštini, priča o simpatičnim, raznolikim, pomalo i sukobljenim likovima koje gledamo i pratimo u njihovom druženju dok se u svijetu oko njih događaju prilično Velike Stvari. Samo to razvijanje likova i njihovih osobnosti u Grandioznoj Avanturi je nešto što XV nije imao ni bilzu.
Umjesto toga, XV otvara sa četiri tipa koji su već na početku najbolji prijatelji. Sve je to pokušaj slatkog trika pisaca čime pokušavaju privući igrače Boy’s Clubu, žele da se učlane u njega i da se pronalaze u "svakodnevnim" (koliko svakodnevne situacije mogu biti u FF igri) situacijama. Jednostavno, sve to skupa nije bilo uvjerljivo. U XV ne vjeruješ onome što likovi govore. Barem ja nisam.
XV (zapravo Versus XIII) je trebao biti jedan od najboljih FF-ova, stvarno to mislim. Jebiga. Možda u nekom drugom životu i je. ;D
Pričam o polaznoj ideji -- skici igre. Nemojte dolaziti s combatom i bezveznim open worldom. Znam sve. Zapravo nemojmo uopće o XV. Samo sam ovo htio napisati. To je sve. A sad nastavite rušiti topic komentarima o Najvećoj Igri 2020.
Eto, rekao sam.