Završio sam igru prije nekoliko sati. Paćenički sam nalupao četrdeset dva sata u nepunih pet dana. Napravio sam skoro SVE što sam mogao u prvom prelasku i . . . uopće neću pričati o igri. Ne još. ŽELIM da je prvo većina vas završi.
resident_evil I dalje uživam u igri (chapter 11) ali onaj dio kad se Cloud oblači i nakon toga, mogli su komotno skratiti. Jer u zadnjih 7h igre skoro pa ništa bitno ne saznaš o priči.
Iako igra definitivno ima dizajn odluka koje služe kao nimalo suptilne vodilje i popune prema već odavno zamišljenoj satnici koju igra mora ispoštovati . . . Wall Market nije jedna od tih dizajn odluka. Cijela poanta Remakea je bila udahnuti život lokacijama i likovima. Nevjerojatno dobro i uvjerljivo su prenijeli cijelu tu priču oko Midgara i njihovih stanovnika. Npr. situacije u kojima se dijalozi (i monolozi) stanovnika kad se prvi put nađeš u Sectoru 7 konfuzno preklapaju jedni preko drugih su jedna od mojih najdražih stvari u igri, moraš mi vjerovati. Ne radi se o tome da će Cloud stati na svaku konverzaciju i poslušati je do kraja, poanta je da dok ti trčkaraš tim slumovima, ljudi "komentiraju situaciju/e", ljudi "žive", pričaju doslovno svašta, a ti to upijaš tek usputno. Skoro ka Pravi Život.
Obožavam to. World Building.
Recimo, cijeli Wall Market ima gotovo Kamurocho vibru. Prebolesna lokacija. Da se razumijemo, Chapter 4. je npr. filler na kvadrat (još je ČISTI ANIME), a svejedno se radi o jednom od mojih najdražih (a vjerojatno i najvažnijih character development) chaptera u igri.
foggy CH9 Spoiler
Read More
Stari Palmer. Bagava perverznjačina. Ima masu easter eggova kroz situacije, crtice dijaloga, iteme . . . Btw. šta kaže Jelashevich na igru?
. . . i kako funkcionira ch. select po pitanju oružja i ostalih stvarčica šta sam propustija? Jel moram ponavljat cili ch. ili mogu samo skupit item i sejvat? Mislim, nije da neću odigrat još barem jednom SVE, al ono.
EDIT.
Zapravo . . . mogu vam dati nešto. Soundtrack je laaagano soundtrack godine. Ok; bok.