Malo dojmova velikog fana prvog dijela nakon sedam sati provedenih u igri...
Prvo bih se dotako priče, likova, radnje i povezanosti... Prije kupnje dosta sam čito da je priča meh, likovi dosadni, kako nije potrebno preći prethodnika itd. No to jednostavno nije tako. Pogotovo bi se osvrnuo na to kako je sve ljepo sumirano na početku igre i da se ne gubi puno neigranjem prethodnika i njegovih ekspanzija. Uzevši u obzir da je ovo izravni nastavak, da se javlja mnogo likova koje smo sreli u originalnom Dishonoredu ili The Knife of Dunwall / The Brigmore Witches DLCima smatram da je prelazak svog prethodnog sadržaja must da se potpuno uživimo u priču, likove i događaje! Tada je sve ljepo povezano i logično te se se dobiva na imerziji i važnosti likova...
Još jedna velika stvar koja me smetala u prvom djelu je ispravljena, meni mnogo bitna - naš protagonist / protagonistica nisu mutavi! Kada smo već kod glasova također sam osto iznenađen kada sam vidio da se pojavljuju Sam Rockwell, Pedro Pascal, Rosario Dawson itd... Pohvale po tom pitanju!
Igra je napredovala u svakom segmentu; bilo grafički, bilo u zvučnom segmentu pa i gameplayju! Dizajn Karnacke je vrhunski; sve vrvi od sitnih detalja, raznih zvukova, zanimljivih komentara ljudi na ulici itd. Također komentari naše junakinje na određene stvari oko nas su dobrodošli
Krenuo sam u kampanju sa Emily jer mi je nekako ona prirodnija za ovaj nastavak pošto smo u prethodniku posao odradili u rukavicama Corva. No s obzirom da imaju potpuno drugačije specijalne moći vjerovatno je i prelazak sa Corvom zanimljiv na svoj način, no kako rekoh ona mi baš leži za ovaj nastavak. O njenim moćima ne mogu jer još nisam razvio lika...
Također čini mi se da je i sami AI mnogo bolji nego prije; stvar koja mi se sviđa je ta šta stražari primjete ako im kolega nestane sa svog mjesta gdje su ga prije vidjeli šta je ljepa novost, a ne da očistimo cijlu ulicu od stražara i onda onaj zadnji šeta svojom rutom kao da se ništa nije dogodilo - mali detalj, ali jako bitan!
Kao i u prethodniku super je šta se cijeli difficulty lvl može prilagodit po želji kao i detaljno editirati user interface.
Meni jako bitna stavka je i Iron Man mod koji pogibijom briše napredak te nema manual save opcije - odmah sam krenuo sa tom opcijom, (Deus Ex: Makind Divided sam također isprve prešao sa tom opcijom) i jednostavno mi je tako igra izazovnija i zabavnija! Nastojim minimalizirati žrtve tj proći bez ubijanja no pošto sam u Iron modu ako se situacija izmakne kontroli ne štedim na ispaljenim mecima i prerezanima vratovima!
Oh da, i pohvale na odličnu lean left/right/up opciju, ljepo je kada igra zadrži jednu tako jednostavnu funkciju, a ne katapultira ju na mjesec da se jadni igrači nebi opterećivali sa dodatnim kontrolama; a sama implementacija je i odlično odrađena!
https://www.youtube.com/watch?v=leKLNCBvRT8
Sve u svemu kao šta sam rekao, nastavak je napredovo u svakom segmentu i još je ispoliraniji nego prvi dio! Sve pohvale Arkane Studiju i čekam njihov Prey...