Horizon Zero Dawn
Nabrijali ste me sad da sam po 12-ti put skinuo igru, igrat ću ju kad me Cyberpunk naživcira.
- Uređivano
chono Bas su bezglave lutke, ubija imerziju totalno.
Kod DG je to puno lošije. Ja ispred svog kampa i baš tik do ulaza se trigerira npc kojeg treba spasit i uputim ga u taj kamp i baš sam testirao AI jer sam se okrenul prema kampu da mi ne promakne i da vidim ima li uopće AI-a i frajer ode u suprotnom smjeru, mislim baš hehe! Ali to mi svejedno nije ubilo doživljaj jer to je baš i devovima očito bilo sporedno samo da se nečim popuni mapa i unije malo akcije u kojoj možeš izvući uvijek tanji kraj.
- Uređivano
TITANXIS ako mislis na Days Gone. onda ti mogu reci da sam i ja tamo testirao AI i ima dosta toga sto podsjeca na RDR2 Ja sam znao tamo voziti sporije ispred zarazenog medvjeda, pustit ga u kamp sa freakerima da se poubijaju, u tom trenu su naletjeli i marauderi, spustili se i vukovi sa planine i dobijes dojam vrlo zivog i uvjerljivog svijeta. To su neke male stvari, ali eto, mene vesele i zabavljaju.
@ikral onda ces se naigrati Horizona
EDIT: ipak je bio kraj igre. Znaci obavio sam sve osim Hunting Groundsa i dva cauldrona. 36h ravno igranja. Zabavna igra, fora odraden svijet, svida mi se borba i prica. Minus su mi likovi, pojedini questovi, te nacin na koji je ispricana prica, moglo je to puno bolje. Sve u svemu zadovoljan i super sam se zabavio, to je ono najbitnije.
Ja sam na 47h trenutno. Piše 85% ukupno pređene igre, s time da sam sada napravio skretanje na Frozen Wilds. Zabavna igra s dosta mušica koje općenito krase većinu novijih open-world igara. I grafički je izvrsno ostarila, baš je predivna igra.
chono Većinom sam koristio fast travel jer koliko god volim lijepe svjetove, nakon nekog vremena mi u bilo kojoj igri dopizdi "ručno" putovanje. Čak sam i u RDR2, kojeg stvarno obožavam, s vremenom krenuo koristiti onu Spar verziju fast travela, makar to je možda bilo do toga da sam luđak skupljao sve životinje pa se igranje produljilo...
Dijaloge pak ne preskačem. Imao sam tu naviku prije par godina pa sam shvatio da sam preskakao i dobro i loše napisane dijaloge pa sam se toga riješio. Čak i ako je dijalog loš, poslušam, bar mogu onda dati sud, a neću propasti zbog toga. Ionako mi je narativna strana uvijek bitna.
Pala platina.
Raspisat ću se ovih dana malo više.
Potrošio do sada nekih 7h na igru, i dalje nisam nešto baš oduševljen.
Dok mi je svijet dosta "intrigantan" i zanimljiv za istraživanje, iritira me hrpa stvari u gameplayu - dosta traljave borbe s tim dinosaurskim beštijama (hrpa roll - skok animacija i slow-motion bow pucavanje po slabim točkama, dojadilo mi već na nakon nekolicine encountera), poprilično ograničeno kretanje na mapi gdje se ne možeš popeti na malo veći kamen osim ako ti igra to ne nacrta KRIČAVO ŽUTOM BOJOM), side questovi na razini "otiđi ovdje i ubij 4 divlje svinje lol" (s time da su razgovori sa sporednim likovima toliko zanimljivi da ih preskačem poput administrativnih taskova u CRM-u) i hrpa RPG elementa koji ne doprinose apsolutno bilo čemu, osim što su igru ubačeni eto jer danas sve mora biti RPG. UI mi je također grozan i nepregledan bez ikakve prilagodbe tipičnim PC kontrolama.
Drži me još u igri sam svijet i traženje odgovora na pitanje zašto robotski dinosauri te kakve veze ima Aloy sa starim svijetom. Give credit where credit is due - velike pohvale developeru oko samog level dizajna, stvarno su vrhunski dočarali daleku budućnost gdje su ostale samo vrlo grube konture starih gradova uz prekrasne pejzaže. Grafički je za par godinu staru igru HZD i dalje čista poslastica.
Deadwalker Drži me još u igri sam svijet i traženje odgovora na pitanje zašto robotski dinosauri te kakve veze ima Aloy sa starim svijetom
Ako ništa, samo zbog ovog daj šansu igri.
Ni mene s početka nije mnogo impresionirala dok se priča u igri nije počela razvijati, i dok misterija starog svijeta nije isplivala na vidjelo.
Taj dio mi je jedan od najdražih u gamingu uopće.
Deadwalker odigraj zbog price i tog misterija. Bit ce ti jasnije zasto je svijet takav kakav je i zasto je predivan
Raziel budem vjerojatno odigrao do kraja, fora mi je cijeli setting i priča do sada tako da me to drži.
Inače je Horizon baš fino iskopirao Witchera u određenim gameplay elementima - korištenje "visiona" za traženje dokaza na mjestu sukoba i praćenje tragova dalje, bandit kampovi koje kada počistiš, dođe grupa ljudi s jednim trgovcem, koncept settlementova na mapi s quest giverima za pojedini dio mape, hunting errandi i što sve ne.
Deadwalker uzeli su od svega pomalo i napravili svoju igru. Razumljivo s obzirom da studio nije imao doticaja u zanru. Ali da, w3 je primarna muza
chono nemam problema s kopiranjem ako je to dobro implementirano u zamišljeni gameplay i fino povezano s loreom igre što u Horizinu jest slučaj. Mislim da bi mi Forbidden West mogao puno bolje sjesti jer su vjerojatno dosta poboljšali sve ove stvari koje mi sada ne sjedaju baš.