foggy Fico ti je lijepo objasnio. Ne znam šta ti nije jasno.
Ja ću ti navesti primjer uspješne GaaS igre i pokazati ti da nisi u pravu.
Rainbow Six: Siege
Svake godine izađu 4 sezone.
S svakom novom sezonom dobiješ novog operatora ( igrivog lika s drugačijim sposobnostima), novu mapu ili rework stare, neki novi arcade mode, stalna poboljšanja itd.
Naravno, svaka nova sezona donese i novi battlepass.
Ne moraš ga kupiti i sav novi sadržaj ti je dostupan jer je besplatan.
Battlepass donosi samo kozmetiku, odnosno skinove za operatore i oružja.
Znači stvari koje nikako ne utječu na gameplay iskustvo.
Siege ulazi u 8. godinu.
Ti si mogao kupiti igru day one i nikada više ne potrošiti niti lipe na nju i normalno bi dobio sav sadržaj koji je izašao u tih 8 godina.
Od onih ljudi koji kupuju battlepass i troše na mikrotransakcije oni financiraju dodatni razvoj svih tih godina.
Pošteno.