• Gaming Vijesti
  • Novi Mass Effect navodno se vraća linearnijoj strukturi svjetova

Ček, ček, ček!

Neće biti seamless space sim sa 100% istraživim planetima?

Piši kući propalo.

Podrzavam i oduvijek tvrdim da se prica najbolje moze ispricati u linearnim igrama! Naravno da postoje izuzetci ali generalno sve igre u zadnje vrijeme imaju tendenciju da idu siroko i plitko i da nas zatrpavaju potpuno nepotrebnim sadrzajima.

turok99 bila je jako dobra. Ja sam baš guštao.

Samo nije bila kao originalna trilogija.

Andromeda je bila dobra igra, ali u odnosu na trilogiju i Biowareove dotadašnje narativne standarde je ogromno razočaranje.

Combat je još dan danas vrhunski.

Ne moraju staviti isključivo linearne levele. Recimo bilo bi ok da možeš sletjeti na površinu proceduralno generiranih planeta i potom imaš radijus od 10 minuta trčanja za kretanje, obrubljen nevidljivim zidovima. Samo slijetanje i dolazak do planeta riješiš jednostavno fast travelom i to je to.

Nema na čemu za ideju, Bioware.

    Zero

    To bi bilo nečuveno. Velika bi se kontroverza na internetu odvila. Kak ti opće padne na pamet tak nešto, daj promisli malo.