Deadwalker Opet ponavljam, Doom radi u 120 fps-a na Series S, a izgleda fantastično. Gearsi 5 također. Treba ti samo sposoban developer. Najbolje da se igre optimiziraju za RTX 4090 kao donju granicu, onda ništa ne bi kočilo next-gen.
Ne mozes uzeti bilo koje dvije igre i tehnoloski ih ravnopravno usporedivati, one jednostavno ne funkcioniraju na isti nacin. Jedan RPG otvorenog svijeta s interaktivnom okolinom i isprepletenom pricom te raznim okidacima za najsitnije odluke nije isto sto i freneticna pucacina relativno jednostavnog AI-a u kojem vecina snage odlazi na generiranje efekata, a ne na generiranje ponasanja hrpetine NPC-a.
Fora je u tome da split-screen funkcionira kao da na istom racunalu, u najgorem slucaju, istovremeno vrtis dvije igre. To obicno znaci da CPU i GPU imaju visestruko vece opterecenje. U jednom trenutku postoji granica gdje stroj to moze potegnuti.
Jednostavno mislim da prozivati neciju sposobnost pada u vodu kada je rijec o studiju koji godinama vec razvija vlastiti engine, unaprjeduje ga, plasira igre na vise platformi i van audiovizualnih aspekata nude veliku slobodu u svojim gameplay mehanikama. Nekada su kompromisi jednostavno potrebni.
Također ako žele igračima staviti u prvi plan vizualni element igre, neka onda naprave PC ekskluzivu.
Samo bih se na kratko osvrnuo na ovo. Vizuali nisu jedina stvar koja utjece na izvedbu. Broj NPC-a, broj objekata, sve to ima svoj utjecaj koji u nekim igrama moze biti zrtvovan, ali u igri poput BG3 jednostavno ne dolazi u obzir jer su neizbjezan dio gameplaya.
weky Dobar developer se nikad nije požalio da ga koči hardver.
Onda bi svaka igra radila na svakom stroju ikada pa bi svi bili sretni. Cek. Ne, ne bi. Onda bi se prigovaralo na to da se izvodi u 480p.