[deleted]
Zasto moj golf 8 ne ide od 0-100 ispod 3 sekundi, bas su nesposobni ovi iz vw, nek se ugledaju na bugatti.
Zasto moj golf 8 ne ide od 0-100 ispod 3 sekundi, bas su nesposobni ovi iz vw, nek se ugledaju na bugatti.
Torgue a da, uvijek zaboravim koji su to forumski trollovi pa se upecam.
Konzola koja je nastala od sjebanih APU-a Series X-a. Da se ne baci odlučili uraditi Series S i prodati pod pristupačnu konzolu. Dobro s proizvodne strane, istovremeno su stvorili problem.
Igre moraš raditi ravnajući se uvijek po najslabijoj konzoli. Switch ne računam jer su na njemu igre često uz smanjene poligone i dosta efrkata izbačeno. Na neki način potpuno drugačije.
Badava Series X jačina kad nikad neće imati igre poput PS5 koje su rađene strikno za next gen.
Uvijek moraš gledati na Series S i jedino ti preostaje boostati texture, rezoluciju i frame rate na Series X.
Dakle, kriv je Microsoft i njegovi fanovi a ne developer. Fanovi očekuju ravnopravno izvođenje i čuda od konzole.
Opet ponavljam, Doom radi u 120 fps-a na Series S, a izgleda fantastično. Gearsi 5 također. Treba ti samo sposoban developer. Najbolje da se igre optimiziraju za RTX 4090 kao donju granicu, onda ništa ne bi kočilo next-gen.
Super stvar u današnjem gamingu što cijenovno nikada nije bio pristupačniji. Series S može se kupiti gotovo novi na oglasniku za 200€, Game Pass imaš za 10€ te imaš na raspolaganju ogroman katalog novih vrlo dobrih igara. Ne kužim taj narativ da konzola koči generaciju. Kome je do vrhunske grafike, uvijek može investirati u PC. Ako pak developeri misle da ne mogu nešto isporučiti na Xboxu, neka ga zaobiđu ako misle da nije vrijedno / isplatljivo truda. Također ako žele igračima staviti u prvi plan vizualni element igre, neka onda naprave PC ekskluzivu.
Jedini scenarij gdje bi Microsoft popustio je to kada bi xCloud postao dostupniji pa bi vlasnicima Series S konzole ponudio opciju streaminga igre (mislim da nešto slično ima Switch za igre koje ne može izvoditi). Meni su ove prve UE5 igre žešća tragikomedija. PC-evi od 1000+€ ih jedva vrte u igrivom framerateu, na konzolama se vraca 30 fps kao stari standard. Ne bih rekao da je problem u hardwareu, koliko u tome u kakvom se stanju danas isporučuju igre. Došli smo do toga da zbog DLSS-a / FSR-a upscaling već ide u minimalne / preporucene konfiguracije, čemu se uopće vise potruditi napraviti optimiziranu igru.
To je to. Dobar developer se nikad nije požalio da ga koči hardver. To je sve što kažem. Moglo se, uz malo volje.
Znamo li jesu li probali stavit split screen u 720p ili čak niže.
Ja se sjećam masu igara koje su to radile prije upravo zbog zahtjevnosti.
Mislim nije idealno rješenje za ovakvu igru, ali teško da bi se itko žalio.
Pitanje za znalce: kako igra zna da ju pokrećeš na Steam Decku da onemogući split screen? Što ako ju instaliraš preko GoG offline installera ili piratiziraš?
Igra ima splitscreen na decku
Meni taj splitscreen iskreno kvari doživljaj i atmosferu, lijepo ga je imati da se razumijemo ali puno mi je draže igrati online co-op na punom ekranu nego ovako se mučiti.
EDIT: ispada da nema nativno ali ima komanda koja se utipka u postavkama igre da se učitava kao non Steam Deck igra.
Deadwalker Opet ponavljam, Doom radi u 120 fps-a na Series S, a izgleda fantastično. Gearsi 5 također. Treba ti samo sposoban developer. Najbolje da se igre optimiziraju za RTX 4090 kao donju granicu, onda ništa ne bi kočilo next-gen.
Ne mozes uzeti bilo koje dvije igre i tehnoloski ih ravnopravno usporedivati, one jednostavno ne funkcioniraju na isti nacin. Jedan RPG otvorenog svijeta s interaktivnom okolinom i isprepletenom pricom te raznim okidacima za najsitnije odluke nije isto sto i freneticna pucacina relativno jednostavnog AI-a u kojem vecina snage odlazi na generiranje efekata, a ne na generiranje ponasanja hrpetine NPC-a.
Fora je u tome da split-screen funkcionira kao da na istom racunalu, u najgorem slucaju, istovremeno vrtis dvije igre. To obicno znaci da CPU i GPU imaju visestruko vece opterecenje. U jednom trenutku postoji granica gdje stroj to moze potegnuti.
Jednostavno mislim da prozivati neciju sposobnost pada u vodu kada je rijec o studiju koji godinama vec razvija vlastiti engine, unaprjeduje ga, plasira igre na vise platformi i van audiovizualnih aspekata nude veliku slobodu u svojim gameplay mehanikama. Nekada su kompromisi jednostavno potrebni.
Također ako žele igračima staviti u prvi plan vizualni element igre, neka onda naprave PC ekskluzivu.
Samo bih se na kratko osvrnuo na ovo. Vizuali nisu jedina stvar koja utjece na izvedbu. Broj NPC-a, broj objekata, sve to ima svoj utjecaj koji u nekim igrama moze biti zrtvovan, ali u igri poput BG3 jednostavno ne dolazi u obzir jer su neizbjezan dio gameplaya.
weky Dobar developer se nikad nije požalio da ga koči hardver.
Onda bi svaka igra radila na svakom stroju ikada pa bi svi bili sretni. Cek. Ne, ne bi. Onda bi se prigovaralo na to da se izvodi u 480p.
Fico prije bih rekao da Larian onda nije trebao obećavati Xbox verziju igre ako nije bio siguran da može ispoštovati ono što traži platform holder. Imam inače vrlo visoko mišljenje o Larianu kao developeru vrhunskih RPG igara, no ako vidiš da je neki feature prezahtjevan za određenu platformu, jednostavno ga prekriži i gotovo. Ili nemoj izdavati igru na toj platformi. Puno drame oko splitscreen gameplaya kojeg će valjda koristiti 1% igrača, ako i toliko. Microsoft ništa ne mora obećavati - zamislili su novu generaciju Xboxa kako jesu i ne mogu sada usred generacije odbaciti samo tako jednu konzolu. Na developerima je da se prilagode ako zele do igrača na toj platformi (tu je rizik za MS ako veći dio developera ne prihvati tu viziju). U konačnici da - koliko para, toliko muzike. Sto ne znaci da se za takvu platformu ne mogu raditi vrhunske igre koje će ujedno biti dostupnije zbog upola nižeg entry price pointa. Dobro je da su našli kompromis, no iz moje perspektive nije kriva konzola (odnosno MS-ov parity policy), nego preambiciozan Larian.
Kakvu vi dramu radite oko moda koji ljudi pokreću da vide oko čega se tolka drama radi.
Delay izlaska na konzolama je bio tehnikalija koja je rješena relativno ekspresno i Microsoft je očito bez puno dileme odlučio ne držati se paritya za tolko nebitan problem.