foggy Naravno, jer to rade firme koje žele napraviti bolju igru i pružiti igračima bolje iskustvo, ali ovo nije takva firma jer lakše je samo napraviti isto samo novo. Nisu sve igre za sve, tako je, postoje i one koje su dosadne pa ih ne igraju svi, vjerovao ili ne, ili barem imaju što za reći o njima.
Ne igraju ni Elden Ring svi. Nije svima sjeo.
Ne vidim te ljude da dolaze u svaku temu vezanu za Elden Ring govorit da im prvi Dark Souls nije sjeo i da From izbacuje iste igre samo nove.
Jel ti sebe čuješ?
renda Pa da, los su studio.
Deadwalker
Ti si taj argument shvatio kao kritiku Controla? Meni je Control jedna od najdražih igara prošle generacije, ali ne znam jednog frenda gamera koji ju je započeo igrat i nije odustao jer mu je dosadna i ne kuži o čem se radi. I opet ne koriste svaku priliku da to spominju ljudima konstantno 🤣
Fico S druge strane, Woodie hvali igru ko da je jedna od najboljih igara generacije, a bilo je stvarno dosta boljih igara
Ne znam odakle ti taj dojam. Ja o Spider-manu pričam jako objektivno od izlaska same igre.
Nikad nisam spominjao igru u kontekstu najbolje igre generacije, možda meni subjektivno najdraže da, ali svjestan sam svih njenih mana jer ih tražim ko sova miševe u 2 ujutro pošto su mi kao fanu SM igara prečesto servirana govna i imam PTSP.
S tehničkog aspekta pak, igra je pri vrhu prošle generacije, tu nemamo o čemu uopće raspravljat.
Fico ujedno i onih koje su dizajn svog gameplaya drzale, u najgorem slucaju, generacijski aktualnim.
Fascinantno mi je da ti je Spider-man upao u oko s tim, a Tsushima koja je doslovno strukturirana kao PS2 igra, nije.
Fico vidim opravdani oprez s obzirom na nedostatke koje je imala prethodna igra.
Ti se postavljaš kao da sve pršti devetkama i desetkama u zadnje vrijeme i kao da je Spider-man bio fundamentalno broken igra, ali to nije ni blizu mišljenja velike većine igrača.
U moru jedva igrivih potrganih hitova koji izlaze u zadnje dvije generacije, ti tehnički perfektnu, prezabavnu i kako kome adekvatno raznoliku igru predstavljaš kao da ima kritične game dizajn probleme, a (ak se dobro sjećam) donedavno si skakao na svaki post u kojem neko u negativnom svijetlu spomene Ubisoft i njihove šablonske open worldove.