• Gaming Vijesti
  • Marvel’s Spider-Man 2 imat će dvostruko veću mapu od prethodnika

Jel to znaci da ce biti i dvostruko dosadnija?

    foggy baš sam to htio napisati kad sam vidio temu - znači dvostruko više repetitivnosti 😂

      Picek One misije kad je neka krađa ili akcija na cesti… Onak 40 puta istog smeca… Stvarno ima užasnog contenta, 2004. godina razina kvalitete contenta, i sad mi baš još treba duplo toga.

      Meni se to ne sviđa pa nit kupujem niti igram,pa nit ne cendram po forumima….

        turok99

        Zašto ne cendrati kad je dizajn loš? Treba jesti govna i šutiti ili možda treba potaknuti devove da izrone iz Assassin’s Creed kaljuže open world dizajna koja je prisutna već zadnjih 15 godina?

          Taj content nije ključan za išta u igri.

          Bilo je naporno dobit trofej za te random crimeove u orginalu, ali već Miles Morales je to popravio tak da je cendranje bezveze.

            Nisam igrao zadnja dva Spider-Mana (volio bih), ali sam dosta čitao i gledao o tome kako su stvorili NY. Evo…


            Ugl, dosta toga je proceduralno.

            E sad, kakav je baš sadržajno, moram vidjeti.

            wooddiebone Najbolje da su igre samo ravna crta i da side content ne postoji, i da se kao takav niti ne spominje onda.

            Ako je Morales fixao repeticiju super, osobno mislim da me ovaj serijal više baš i ne zanima. Prvi je bio li la, a zbog toga dalje nisam niti igrao.

            Prvi Spider-Man je mozda i najprecijenjenija igra prosle generacije. Jedna cvrsta osmica, ali ne vise od toga. Kretanje po gradu je izvrsno, borba je vrlo zabavna, tehnicki je igra impresivna, ali radnja postaje zanimljiva tek u svojoj zavrsnici te je otvoreni svijet dizajniran prema standardima PS3/X360 generacije i napunjen nezanimljivim sadrzajem. Stovise, citava kampanja je dizajnirana kao kvalitetom prosjecni naslov pretprosle generacije: kratka kampanja koja gotovo trecinu svog vremena trosi na misije koje upoznaju igraca sa sporednim aktivnostima, poput lovljenja golubova po New Yorku.

            Prikaz dvojke izgleda kao da su poradili na vec pozitivnim aspektima prethodnika, no poboljsanje otvorenog svijeta i sporednog sadrzaja nuzno je da bi Spider-Man bio ovogeneracijska igra u svakom aspetku, a ne samo tehnickom.

            Da side content u Spidermanu je uzasan kao i u vecini openworld igri … Kad vidim da se neki devovi hvale velicinom mape muka mi dode, doslovno mozes na prste jedne ruke nabrojit igre sa velikim mapama koje nisu dosadne

            Meni je skoro sav side content bio poprilično zanimljiv i zabavan ako maknemo random crimese i baze s neprijateljima, a ni to mi nije bilo loše, samo jednolično.

            Ostatak side contenta je bio zanimljiv, svaka side misija je drugačija i često koristi mehanike koje se u ostatku igre uopće ne pojavljuju.

            Od puzzleova, preko collectiblesa koji expandaju worldbuilding do fizičkih traversal poligona sa zanimljivim twistovima na normalne mehanike i pravila.

            Mislim ok, ako si backpackove skupljao samo da ih makneš s mape ili za trofej, umjesto da si zapravo pročitao i pogledao ono što si skupio onda ti je to dosadno, ali onda je i Control dosadna i jednolična igra jer je više od pola narativa "skriveno" u dokumentima koje skupljaš dok igraš, a gameplay je običan shooting gallery.

            Nisu sve igre za sve, al onda nema potrebe stalno odlazit u teme tih igara i naglašavat da nastavak isto neće bit tebi po volji.

            Kaj ste očekivali? Da će Insomniac reći "E original se super prodao, ajmo sad malo promjenit formulu da maznemo Elden Ringu malo publike"?

            lol

              wooddiebone Kaj ste očekivali? Da će Insomniac reći "E original se super prodao, ajmo sad malo promjenit formulu da maznemo Elden Ringu malo publike"?

              Naravno, jer to rade firme koje žele napraviti bolju igru i pružiti igračima bolje iskustvo, ali ovo nije takva firma jer lakše je samo napraviti isto samo novo. Nisu sve igre za sve, tako je, postoje i one koje su dosadne pa ih ne igraju svi, vjerovao ili ne, ili barem imaju što za reći o njima.

                wooddiebone Control dosadna i jednolična igra jer je više od pola narativa "skriveno" u dokumentima koje skupljaš dok igraš, a gameplay je običan shooting gallery.

                “Običan shooting gallery”

                  foggy ja neznam kaj se s tobom desilo stari, bas si posto cangrizav i stalno nesto kukas, uostalom tko je ovdje reko da je Spiderman 9, ili 10/10? Igra je zabavna i to je najbitnije. Da neke side aktivnosti su jednolicne (bas te koje si naveo) ali sposrat igru tak je nebuloza. Igra je cista 8ica, dobra prica, prokleto zabavano swinganje, likovi su super i gameplay je na mjestu (jos i bolji u Milesu IMO)

                  Mjesta za napredak definitivno ima i nadam se da ce ih biti, samo mi je vise naporno citat jedno te isto.

                    Mislim da i Foggy i Woodie vuku previse u svom smjeru. Foggy daje validne kritike, slazem se u vecini toga, ali mislim da se pretjerani naglasak daje negativnim aspektima, nije rijec o groznoj igri, a nije ni da je FromSoftware savrsen.

                    S druge strane, Woodie hvali igru ko da je jedna od najboljih igara generacije, a bilo je stvarno dosta boljih igara, ujedno i onih koje su dizajn svog gameplaya drzale, u najgorem slucaju, generacijski aktualnim.

                    Razumijem da se mnogi vesele tome da ce dobiti jos Spider-Mana, ali van tog hypea vidim opravdani oprez s obzirom na nedostatke koje je imala prethodna igra.

                      DarkPunisher Nit je itko pricao o toj kvaliteti koju navodiš, nit sam ja rekao da je 2/10. Super zabavna igra, slažem se. To sam pisao u reci, to stoji, a i sve ovo drugo, a woodie bas zna zastranit. Na kraju dana kog briga, šta se ti brineš toliko o tuđim mišljenjima? Jel ti naporno mozda, kao kad ti uletiš u topice i ponovis 14 puta istu stvar? Pravi se javio prozivat nitpickanje.

                      Fico Ma totalno nebitno, kroz šalu i zajebanciju naglašavam što govoriš, pogotovo kad netko ima potrebu branit neke stvari koje su i tad i prije drugi radili bolje

                      Da se razumijemo, svinganje kroz grad nitko nije napravio zabavnijim nego Spider Man, to je apsolutni hit. Open world content? Not so much, solid 7. Vidimo se i Diablo 4 lobiju, over and out.

                        prayer uporno kupovanje i cendranje donosi samo još više istog sranja,slaba prodaja briše takve nastavke pa čak i dobre igre ak se ne prodaju,devovi se mogu jedino kazniti tj. opametiti nekupovanjem igre a ne kukanjem i isrcavanjem love za opet istu stvar….