• Gaming Vijesti
  • Marvel’s Spider-Man 2 imat će dvostruko veću mapu od prethodnika

Prvi Spider-Man je mozda i najprecijenjenija igra prosle generacije. Jedna cvrsta osmica, ali ne vise od toga. Kretanje po gradu je izvrsno, borba je vrlo zabavna, tehnicki je igra impresivna, ali radnja postaje zanimljiva tek u svojoj zavrsnici te je otvoreni svijet dizajniran prema standardima PS3/X360 generacije i napunjen nezanimljivim sadrzajem. Stovise, citava kampanja je dizajnirana kao kvalitetom prosjecni naslov pretprosle generacije: kratka kampanja koja gotovo trecinu svog vremena trosi na misije koje upoznaju igraca sa sporednim aktivnostima, poput lovljenja golubova po New Yorku.

Prikaz dvojke izgleda kao da su poradili na vec pozitivnim aspektima prethodnika, no poboljsanje otvorenog svijeta i sporednog sadrzaja nuzno je da bi Spider-Man bio ovogeneracijska igra u svakom aspetku, a ne samo tehnickom.

Da side content u Spidermanu je uzasan kao i u vecini openworld igri … Kad vidim da se neki devovi hvale velicinom mape muka mi dode, doslovno mozes na prste jedne ruke nabrojit igre sa velikim mapama koje nisu dosadne

Meni je skoro sav side content bio poprilično zanimljiv i zabavan ako maknemo random crimese i baze s neprijateljima, a ni to mi nije bilo loše, samo jednolično.

Ostatak side contenta je bio zanimljiv, svaka side misija je drugačija i često koristi mehanike koje se u ostatku igre uopće ne pojavljuju.

Od puzzleova, preko collectiblesa koji expandaju worldbuilding do fizičkih traversal poligona sa zanimljivim twistovima na normalne mehanike i pravila.

Mislim ok, ako si backpackove skupljao samo da ih makneš s mape ili za trofej, umjesto da si zapravo pročitao i pogledao ono što si skupio onda ti je to dosadno, ali onda je i Control dosadna i jednolična igra jer je više od pola narativa "skriveno" u dokumentima koje skupljaš dok igraš, a gameplay je običan shooting gallery.

Nisu sve igre za sve, al onda nema potrebe stalno odlazit u teme tih igara i naglašavat da nastavak isto neće bit tebi po volji.

Kaj ste očekivali? Da će Insomniac reći "E original se super prodao, ajmo sad malo promjenit formulu da maznemo Elden Ringu malo publike"?

lol

    wooddiebone Kaj ste očekivali? Da će Insomniac reći "E original se super prodao, ajmo sad malo promjenit formulu da maznemo Elden Ringu malo publike"?

    Naravno, jer to rade firme koje žele napraviti bolju igru i pružiti igračima bolje iskustvo, ali ovo nije takva firma jer lakše je samo napraviti isto samo novo. Nisu sve igre za sve, tako je, postoje i one koje su dosadne pa ih ne igraju svi, vjerovao ili ne, ili barem imaju što za reći o njima.

      wooddiebone Control dosadna i jednolična igra jer je više od pola narativa "skriveno" u dokumentima koje skupljaš dok igraš, a gameplay je običan shooting gallery.

      “Običan shooting gallery”

        foggy ja neznam kaj se s tobom desilo stari, bas si posto cangrizav i stalno nesto kukas, uostalom tko je ovdje reko da je Spiderman 9, ili 10/10? Igra je zabavna i to je najbitnije. Da neke side aktivnosti su jednolicne (bas te koje si naveo) ali sposrat igru tak je nebuloza. Igra je cista 8ica, dobra prica, prokleto zabavano swinganje, likovi su super i gameplay je na mjestu (jos i bolji u Milesu IMO)

        Mjesta za napredak definitivno ima i nadam se da ce ih biti, samo mi je vise naporno citat jedno te isto.

          Mislim da i Foggy i Woodie vuku previse u svom smjeru. Foggy daje validne kritike, slazem se u vecini toga, ali mislim da se pretjerani naglasak daje negativnim aspektima, nije rijec o groznoj igri, a nije ni da je FromSoftware savrsen.

          S druge strane, Woodie hvali igru ko da je jedna od najboljih igara generacije, a bilo je stvarno dosta boljih igara, ujedno i onih koje su dizajn svog gameplaya drzale, u najgorem slucaju, generacijski aktualnim.

          Razumijem da se mnogi vesele tome da ce dobiti jos Spider-Mana, ali van tog hypea vidim opravdani oprez s obzirom na nedostatke koje je imala prethodna igra.

            DarkPunisher Nit je itko pricao o toj kvaliteti koju navodiš, nit sam ja rekao da je 2/10. Super zabavna igra, slažem se. To sam pisao u reci, to stoji, a i sve ovo drugo, a woodie bas zna zastranit. Na kraju dana kog briga, šta se ti brineš toliko o tuđim mišljenjima? Jel ti naporno mozda, kao kad ti uletiš u topice i ponovis 14 puta istu stvar? Pravi se javio prozivat nitpickanje.

            Fico Ma totalno nebitno, kroz šalu i zajebanciju naglašavam što govoriš, pogotovo kad netko ima potrebu branit neke stvari koje su i tad i prije drugi radili bolje

            Da se razumijemo, svinganje kroz grad nitko nije napravio zabavnijim nego Spider Man, to je apsolutni hit. Open world content? Not so much, solid 7. Vidimo se i Diablo 4 lobiju, over and out.

              prayer uporno kupovanje i cendranje donosi samo još više istog sranja,slaba prodaja briše takve nastavke pa čak i dobre igre ak se ne prodaju,devovi se mogu jedino kazniti tj. opametiti nekupovanjem igre a ne kukanjem i isrcavanjem love za opet istu stvar….

                Side content ko u Batmanu, da je vezan uz Spidermanove negativce bi bio pun pogodak. Zanimljivo i raznoliko uvijek ima plus.

                Generične i jednolične side misije na dvostruko većoj mapi su zadnje što nam treba.

                Ako dizajneri znaju svoj posao, dobit ćemo prvo. Ako ne znaju, sposrat ću ih ko i za prvog PS4 Spajdeka kojem je taj side content bio najveća mana.

                  Tuhy Forbidden West je odlican aktualni primjer koji je pokazao da se stvarno moze poraditi na postavljenim temeljima. Zero Dawn nije imao pamtljiv sadrzaj sa strane, a Forbidden West je odlucio trud uloziti specificno u sidequestove, a skupljanje sitnica po mapi ostaviti netaknutim. Potonje je i dalje vrijedno kritike, ali je poboljsanje prvotnog toliko dobro da pokriva potencijalne nedostatke collectiblesa.

                  Nadam se da ce na njihovom primjeru i Insomniac nauciti.

                  @Fico

                  Dva posta koja si napisao iznad.

                  Što se mene osobno tiče ( a vjerujem da nas ima još) tu leži problem ovoga foruma općenito.

                  Napisao si svoje mišljenje, iznio argumente, rekao pozitivno i negativno.

                  Čak i da se ne slažem s tobom drage volje ću ući u raspravu i podijeliti svoje dojmove. Zato jer ti je mišljenje i post na mjestu.

                  S druge strane kada foggy koji je svjestan svih kvaliteta ove igre u jednoj je rečenici posere ubije volju za bilo kakvom normalnom raspravom.

                  To nije slučaj samo u ovoj temi.

                  Svaki drugi članak koji otvorim pojedinci jednom rečenicom, nekim GIF-om, sarkazmom itd. pljuvaju i uvijek naglašavaju ono negativno.

                  Važno je doći u temu i posrati se. Ovaj forum je postao jako negativno mjesto jer se po svemu sere.

                  Možda je to nekome zabavno. Možda sam ja preozbiljan i ne kužim zajebanciju ali iskreno…

                  Ta negativa mi je postala iritantna i sve me više odbija od foruma.

                    Brijem da je glavni problem zadnja sony razočaravajuća prezentacija pa se sada i hit igrama gleda svaka dlaka…

                    foggy Naravno, jer to rade firme koje žele napraviti bolju igru i pružiti igračima bolje iskustvo, ali ovo nije takva firma jer lakše je samo napraviti isto samo novo. Nisu sve igre za sve, tako je, postoje i one koje su dosadne pa ih ne igraju svi, vjerovao ili ne, ili barem imaju što za reći o njima.

                    Ne igraju ni Elden Ring svi. Nije svima sjeo.

                    Ne vidim te ljude da dolaze u svaku temu vezanu za Elden Ring govorit da im prvi Dark Souls nije sjeo i da From izbacuje iste igre samo nove.

                    Jel ti sebe čuješ?

                    renda Pa da, los su studio.

                    Giphy - Season 9 Lol GIF by The Office

                    Deadwalker

                    Ti si taj argument shvatio kao kritiku Controla? Meni je Control jedna od najdražih igara prošle generacije, ali ne znam jednog frenda gamera koji ju je započeo igrat i nije odustao jer mu je dosadna i ne kuži o čem se radi. I opet ne koriste svaku priliku da to spominju ljudima konstantno 🤣

                    Fico S druge strane, Woodie hvali igru ko da je jedna od najboljih igara generacije, a bilo je stvarno dosta boljih igara

                    Ne znam odakle ti taj dojam. Ja o Spider-manu pričam jako objektivno od izlaska same igre.

                    Nikad nisam spominjao igru u kontekstu najbolje igre generacije, možda meni subjektivno najdraže da, ali svjestan sam svih njenih mana jer ih tražim ko sova miševe u 2 ujutro pošto su mi kao fanu SM igara prečesto servirana govna i imam PTSP.

                    S tehničkog aspekta pak, igra je pri vrhu prošle generacije, tu nemamo o čemu uopće raspravljat.

                    Fico ujedno i onih koje su dizajn svog gameplaya drzale, u najgorem slucaju, generacijski aktualnim.

                    Fascinantno mi je da ti je Spider-man upao u oko s tim, a Tsushima koja je doslovno strukturirana kao PS2 igra, nije.

                    Fico vidim opravdani oprez s obzirom na nedostatke koje je imala prethodna igra.

                    Ti se postavljaš kao da sve pršti devetkama i desetkama u zadnje vrijeme i kao da je Spider-man bio fundamentalno broken igra, ali to nije ni blizu mišljenja velike većine igrača.

                    U moru jedva igrivih potrganih hitova koji izlaze u zadnje dvije generacije, ti tehnički perfektnu, prezabavnu i kako kome adekvatno raznoliku igru predstavljaš kao da ima kritične game dizajn probleme, a (ak se dobro sjećam) donedavno si skakao na svaki post u kojem neko u negativnom svijetlu spomene Ubisoft i njihove šablonske open worldove.

                      turok99 Nije baš tako jednostavno kad se cijela industrija vrti oko istog kalupa. Ili ćeš kupiti ili nećeš, mislim bilo bi cool da imaš izbora i opcija za nešto drugačije ali takvo što dođe jednom u generaciju ako imaš sreće. Da se razumijemo, Spider-Man nije loš, kao i ostale open world igre ali nakon tolikih pustih godina monotonosti postaneš mrtav na takve igre, puca se samo grafika i produkcija i niti duše niti originalnosti. Kao da svaki dan gledaš John Wicka zadnjih koliko već bez ikakve palete za ista drugo.

                      wooddiebone Ne znam odakle ti taj dojam. Ja o Spider-manu pričam jako objektivno od izlaska same igre.

                      Nikad nisam spominjao igru u kontekstu najbolje igre generacije, možda meni subjektivno najdraže da, ali svjestan sam svih njenih mana jer ih tražim ko sova miševe u 2 ujutro pošto su mi kao fanu SM igara prečesto servirana govna i imam PTSP.

                      Dojam je graden kroz dulje vrijeme jer se sjecam objava vise ljudi na racun Spider-Mana, medu kojima si bio i ti. Zao mi je, ali jedno je hvaliti stvarne aspekte igre, a posve je drugo govoriti o "raznolikom sporednom sadrzaju". Svaka sporedna istraga ide istim tokom dogadaja. NPC-evi su napisani samo kako bi postojali i svaki od njih vodi jednom jedinom cilju: borbi. Jedino sto preostaje je hoces li do te borbe doci utrkom kontra vremena ili pracenjem nekoga po ulicama Njujorka grada.

                      Usporedivati sporedni sadrzaj Spider-Mana s worldbuildingom Controla, koji kroz papirologiju koju pronalazis gradi svijet s kojim ces se tek susresti i pritom najavljuje sitnice koje ti mogu pomoci shvatiti odredenu situaciju ili vidjeti neku prednost ili manu u neprijatelju jednostavno ne drzi vodu. Govorimo o igri koja je mozda i jedina uspjela od papirologije napraviti nesto zanimljivo i interesantno.

                      Fascinantno mi je da ti je Spider-man upao u oko s tim, a Tsushima koja je doslovno strukturirana kao PS2 igra, nije.

                      Postoji vrlo jednostavan razlog. Tsushima ima vrlo standardni otvoreni svijet za danasnje igre, ne istice se po gotovo nicemu, osim po jednoj stvari – svaki, apsolutno svaki komadic svake aktivnosti krojen je prema japanskoj kulturi. Svi klasicni primjeri collectiblesa zamaskirani su u japansku kulturu. Pisanje haikua, rezanje bambusa, to se ne uklapa u ostale open-world igre. Lov na golubove i pracenje pojedinca do borbe? Apsolutno svaka igra moze imati tocno taj okus aktivnosti.

                      Tsushimine su aktivnosti torta koju das napraviti u slasticarnici. Ne onoj skupoj, nego onoj za koju znas da ce ju napraviti korektno i imat ce okus torte. Spider-Manove su one Ledo torte koje imaju okus obicnog Twice sladoleda.

                      Ti se postavljaš kao da sve pršti devetkama i desetkama u zadnje vrijeme i kao da je Spider-man bio fundamentalno broken igra, ali to nije ni blizu mišljenja velike većine igrača.

                      Ne znam gdje sam tocno to rekao, dapace, rekao sam da je rijec o cvrstoj osmici. Ono sto sam naglasio je da postoje jasno vidljivi nedostaci koji se jednostavno ne smiju ignorirati ako zelimo vidjeti napredak u kvaliteti. Jedna kritika ne znaci da je igra potpuni raspad i mislim da si i sam svjestan da to nigdje nisam napisao niti na to ukazivao.

                      U moru jedva igrivih potrganih hitova koji izlaze u zadnje dvije generacije, ti tehnički perfektnu, prezabavnu i kako kome adekvatno raznoliku igru predstavljaš kao da ima kritične game dizajn probleme, a (ak se dobro sjećam) donedavno si skakao na svaki post u kojem neko u negativnom svijetlu spomene Ubisoft i njihove šablonske open worldove.

                      Assassin's Creed od Originsa pa do Valhalle ima zivlji i kvalitetnije dizajniran svijet od Spider-Mana. Isto kao i Tsushima, ulaze u predstavljanje svih aktivnosti u kontekstu svoje kulture. Stovise, sve tri su uzimale kao inspiraciju Witcher 3. Dok je Valhalla bila manje kvalitetna od dva prethodnika, Origins i Odyssey su imali:

                      • Istrazivanje znamenitosti na interesantan nacin (dungeoni sa zagonetkama, isprepletene AC i stvarnom mitologijom)
                      • Sidequestovi koji su rijetko bili kvalitetni, no od Odysseya postaju razradeniji od necega sto postoji u Spider-Manu
                      • Borbe protiv mitoloskih bica koje traze vjestinu i prilagodljivost od igraca
                      • Istrazivanje ne samo kopna, vec i mora, u potrazi za materijalima koji poboljsavaju ili oklop ili oruzje ili vjestine
                      • Razlicit pristup borbama, od borbe na konju, do borbe na nogama i na moru

                      Daleko od toga da je AC savrsen primjer otvorenog svijeta, ali je naspram Spider-Mana itekako moderniji i aktualniji.

                      Postavljas se u agresivno-obrambeni stav kao da netko tvrdi da je rijec o groznoj igri, a ne da ukazujemo na odredene nedostatke koji stete inace korektnoj i vrlo zabavnoj igri. Spider-Man ima 87 na Metacriticu i u kontekstu ostalih igara iz 2018. jednostavno ne vidim na koji je nacin toliko visoka ocjena opravdana.