• Gaming Vijesti
  • FFA Awards: Igra godine je God of War Ragnarök! Elden Ring je najbolji po izboru redakcije, a pogledajte i sve ostale pobjednike

Mislim da mi ovo nije jasno.

Booster dozu su glasali i forumaši i redakcija pa je to razdjeljeno na tri nagrade ovisno jel redakcija uključena u glasove ili nije.

Jesam dobro shvatio?

Kolko je Sony platio za ovakvo natezanje titule? 😁

Horizon je sve samo ne zlatna sredina i nominacija te igre (a kamoli pobjeda) u toj kategoriji mi nema nikakvog smisla.

Ne priznam.To samo jer je Plejstešenovski nastrojen portal,inače bi ga Elden Ring pomeo.

Tako je …. Horizon nije nikakva "zlatna sredina" već je ZLATAN i točka ….nimalo lošiji od God of wara koji je linearan, te Elden ringa koji je open world ali nema neku priču …..

ZAKLJUČAK

HZD je open world sa grafikom boljom od GOW i Elden ringa , RPG u rangu Elden ringa te pričom u rangu GOW i definitivno boljom od one u Elden ringu ….tako da "zlatna sredina" ….neznam baš…

GOW je opet pokupio nagrade ne zato što je stvarno dobra igra već zato što je igra izašla tik pred kraj godine kad je najfriškija a to vodi prikupljanju najvišem broju glasova …..

Ps. Samo moje mišljenje 😉

Horizon je RPG kao što naša država nije korumpirana 😃

    foggy Za mene je Horizon open-world akcijska avantura s elementima RPG-a.

    Nikako pravi RPG. Onda su svaki AC, Tsushima i Days Gone RPG-i.

    Nisu.

    Problem je očito što skoro svaka od nabrojanih igara ima nešto progresije, od skillova pa da opreme (oružja, armor i sl.) i onda je sve kakti RPG. A nije.

    Nema tu roleplejanja ni u tragovima.

      sanzo pa da

      Mislim da je RPG kao žanr dosegao vrhunac davnih dana, još tamo od Ultime IV. Sve dalje je simplificranje te formule, samo što su ostali nazivi i razdjelili na cRPG, JRPG, Action RPG, RPG lite i što sve ne

      Al ajd, uglavnom nikog nije briga za nomenklaturu 😃

        yakuza_stinger

        A ima svako malo neka igra koja se u nekoj većoj mjeri fokusira na rolplajanje. Zadnja koju sam odigrao je Disco Elysium, ali ima toga još kroz godine. Samo je takav pristup dosta teško prodat pa nije zastupljen van jako uske niše. Visokobudžetne igre koje ciljaju na desetak milijuna prodanih primjeraka će uvijek imat nešto jednostavnije i prihvatljivo širokoj publici, a fokus na vlastitu karakterizaciju i razvoj lika to baš i nije.

        StarFox_N

        Ovako bez puno razmišljanja:

        Igra koja ti da mogućnost da stvoriš svojega lika i vodiš ga kroz razvoj njegovog karaktera, sposobnosti i odnosa sa drugim likovima, a da se ti likovi i svijet u kojem se igra odvija( veći ili manji dio njega) dinamički mijenjaju ovisno o tvojim odlukama.

        StarFox_N Meni je glavna razlika između punokrvnog RPG-a i akcijskog RPG-a ilitiga RPG lite postala to da traži od igrača da radi build svog lika. Horizon, novi Assassin's Creedovi, Far Cry, svi oni imaju RPG elemente, no u njima možeš ostvariti apsolutno sve u jednom prelasku. Kada te igra ima više različitih smjerova koji svaki na svoj način donose prednosti i mane i kada sam moraš odabrati koji od tih smjerova ćeš birati, znajući da se drugi smjerovi ne mogu paralelno koristiti ili se zaključavaju trajno, tada moraš razmišljati na role-playing način. Ima i tu izuzetaka i nijansi, poput Skyrima, no tamo se moraš fokusirati baš na način igre koji želiš napredovati, ne dobivaš vještine samim skupljanjem XP-a kroz questove.

        Zatim tu dolazi i utjecaj igrača na radnju i druge likove, određena uloga u karakternom razvoju glavnog lika… Ima tu nijansi koje će odijeliti RPG od derivata koji se svode na RPG-ificirane elemente.

        Za mene Horizon nije RPG, već RPG lite. Odnosno, akcijska igra s RPG elementima. Samo zato što oprema ima brojke ne znači da je to odmah RPG. Isto vrijedi i za Far Cry, Assassin's Creedove (s potencijalnim izuzetkom kod Valhalle). To je sve mainstream čušpajz različitih žanrova ubačenih na temelje čiste akcije. Ideja je naći čim širi raspon publike. Zato se više hardcore stvari ujedno i slabije prodaju. Kvaliteta je kvaliteta, ali neće svatko imati znanja i strpljenja učiti igrati kompleksnije igre poput Pillars of Eternityja ili Baldur's Gatea.

          Fico eto. Potvrdio si da je Diablo punokrvni RPG. Ne možeš sve ostvariti u jednom prolazu.

          Uglavnom sve one igre koje su najbliže tabletop RPG-ima. Pošto teško da možeš imati dungeon mastera, onda barem bi trebala postojati kreacija lika i da mi kao igrač "budemo taj lik", a ne da nam igra da, primjerice Geralta - on je već definirat u startu. Pa onda karakteristike s kojima se počinje, klasa itd.

          A onda, moralne i nemoralne odluke koje stvarno mijenjaju tijek radnje i granaju igru, a ne da imaš iluziju gdje se sve na kraju ipak svede na isto i eventualno pred sam kraj imaš par različitih krajeva. Dakle, drugim riječima, kompleksnu i razgranatu radnju koja utječe i na tvog lika i na sve ostale. Tu već odmah pada gotovo sve što zovemo RPG u igrama.

          Takve igre bi eventualno bile stari Wizardry ili Ultima (čijem postojanju cijeli japan može zahvalit postojanje JRPG-a), prvi Wasteland, Diablo ili prvi Fallout recimo. Mislim sigurno ih ima još, samo valja iskopat.

          A ne da mi netko Deus Ex nazove RPG-om, a favorizira se samo stealth pristup napram pucanja. Umjesto da recimo stealth daje više bodova za stealth osobnosti, a napucavanje daje više bodova za weapon skillse i tako - da mi se Adam točno razvije po mom načinu igranja kad već ne mogu ništa drugo mijenjat. I tak… Dalo bi se o tome raspredat

            Mass Effect je RPG for sure.

            yakuza_stinger Uglavnom sve one igre koje su najbliže tabletop RPG-ima. Pošto teško da možeš imati dungeon mastera, onda barem bi trebala postojati kreacija lika i da mi kao igrač "budemo taj lik", a ne da nam igra da, primjerice Geralta - on je već definirat u startu. Pa onda karakteristike s kojima se počinje, klasa itd.

            Čak i ovo je nepotrebno, ima puno TTRPG-a koji počnu sa gotovim likovima koje onda igrač preuzima i razvija dalje. Dok god igrač ima slobodu razvoja lika i posljedice za svoje postupke dobiješ RPG na kraju.

            Simsi su rpg da ga jebes