Yakuza_stinger
Vrhunski tekst. Svaka cast !
Dok sam citao opalila me neka nostalgija i prisjetio sam se kada sam se ja prvi put susreo s MGS-om.
U ono vrijeme čudo od igre...
Lupila je i mene kad sam pisao tekst. Moram priznati da mi je to bilo najdraže doba u životu, pogotovo što se tiče gaminga. Još k tome kad se sjetim da u tom periodu igre nisam gledao kroz to tko je developer, koji je žanr, niti nešto slično, već sam sve isprobavao na temelju zaključka od pročitanih recenzija ili preporuka frendova - to je bilo to. Nije bilo predrasuda ni žanrovskih ograničenja - bilo je samo ono "hoće li mi igra bit super ili neće?"
I ja sam saznao za MGS u prvom broju PSX-a.
Da, da, a onda su sljedili dodatni savjeti čitatelja koj isu smatrali da je walkthrough preštur i gdje nije dobro objašnjena borba s, npr. Psycho Mantisom ili kako Meryl vidjeti u gaćicama. Klasika.
Ne funkcionira na moderan način, Twin Snakes je baš to pokazao na animacijama i dobrim dijelom na gameplayju. Naravno, možeš ti raditi i 1 reprodukciju, što bi tada bilo ok. Ali s obzirom da u tom slučaju masu toga treba raditi ispočetka (sve osim geometrije praktički) i da nema većine ljudi odgovornih za MGS (Kojima World Order, jel), piši propalo.
Remaster Twin Snakesa me čak i ne bi iznenadio. Bio bi baš u stilu #fucKonami
Cijelu arhitekturu nivoa bi trebalo promjeniti ako bi kamera bila s leđa kao u modernim MGS-ovima. Viđao sam neke projekte fanova kako bi to izgledalo da kamera nije odozgo i tada većina prostorija djeluje zapravo malo i skučeno. Praćenje događaja putem radara zapravo vara igrača te on misli su nivoi veći nego što jesu. Trebala bi cijela baza biti sadržajnija da se poveća satnica, iako ruku na srce, tu istu satnicu povećavaju animacije.
A ako bi se išlo na 1 / 1 remake samo u boljoj grafici, tu je Twin Snakes, samo da ostave stare animacije bez Matrix pizdarija.