Nexus Da, ali govorimo o taktičkom FPS-u. Siege je taktički FPS i igra se na konzolama.
Ovo je generalizacija na razini Fifa je sportska igra i Assetto Corsa je sportska igra pa nema razlike.
Ne ulazim u to da li je feeling više sim ili ne, ali Siege je trenutno najpopularniji i vjerojatno najbolja stvar koju je Ubisoft izbacio u zadnjih 6-7 god IMO.
Niti ja govorim o osjećaju koji igra ostavlja. Govorim o kompleksnijim mehanikama. Višestrukom načinu kontroliranja trzaja, koordinaciji s drugim, mnogobrojnim članovima tima aktivno koristeći mapu (ne mini-mapu). Velika je razlika i u načinu na koji se krećeš samim mapama. Siege je igra u kojoj je pažljiva dinamika nagrađena, dok je u onim HC mil-simovima rijetka dinamika s učestalom statikom nagrađena. Insurgency pak naginje Siegeu, ne ulazeći toliko u prostor arkade. Postoji razlika. Bitna je i ne može se svesti na to da neke igre dijele žanr. I zbog takvih razlika će se diktirati popularnost ovisno o platformi na kojoj se pojavljuje.
@RickBarry je u potpunosti u pravu i to je nešto što je oduvijek vrijedilo u razlici konzolaške i PC publike Govorim kao netko tko je ostavio na stotine sati u takvim igrama (i to uključuje Siege). Većina igara na koje se Rick odnosi su one koje zahtijevaju dulju koncentraciju, veće strpljenje, teže su za savladati i traže vrlo kvalitetnu komunikaciju. Nisu igra u kojima se baci mozak na pašu. To je nešto što u Siegeu nije prioritet osim ako se igra ranked, u kojemu i dalje do određenog ranga to uopće nije potrebno, već u nižem Silveru postaje bitnije. Insurgency nije toliko više HC od jednog Siegea i vjerujem da će zbog svojeg arkadnijeg pristupa i toga što su u pitanju bojišta skalirana na manje mape lakše sjesti igračima, no i dalje će imati manju publiku od Siegea, baš zbog toga što će tražiti više od igrača u manje vremena.