Ponovno, @RickBarry je u pravu. Različita je publika na konzolama i na PC-u, zbog toga i takve kompleksnije igre pronalaze svoje mjesto pod suncem na PC-u. I prije nego što se okrene, ne ne mislim da trebaš imati visok IQ da budeš PC igrač, nego je PC platforma na kojoj je lakše naći strpljive igrače spremne naučiti mehanike tih igara. To samo znači da je veći broj takvih igrača na PC-u.
Postoji dobar razlog zašto strategije, neke cRPG igre i slični naslovi poput ovih mil-simova ne dolaze na konzole. Postoji i razlog zašto Hell Let Loose za konzole radi posve odvojena ekipa. Nije zbog portanja, nego zbog toga što će u igrama postojati razlika. Već je u Hell Let Loose verziji za konzole pojednostavljen sustav resursa. Kako bi igra se pronašla na konzoli, ponekad je potrebno ju konzolificirati. Što iz razloga drukčije baze igrača, a što iz razloga što igranje na DualSenseu ili Xbox kontroleru jednostavno nije dovoljno fleksibilno da pokrije ono što igra nudi svojim mehanikama.
I da ponovim, Insurgency više naginje na realizam od Siegea, no nije toliko HC da je potrebno raditi velike kompromise kako bi se igra prenijela na konzole.
Međutim, ono što je Rick tvrdio je apsolutno istina, a čitava je rasprava otišla u smjeru Nexusova spominjanja Siegea koji je svakako taktička pucačina, ali realistična nije. I zbog svojeg brzog tempa i dinamičnih, kratkih mečeva lakše pronalazi publiku od igara poput taktičkih realističnih pucačina. Nema jednaki broj ljudi strpljenja za sporije kretanje u Insurgencyju naspram Siegea. Ovdje uopće ne govorimo o kvaliteti igara, već o karakteru igrača.
Kada pak govorimo o broju igrača u jednoj igri, nije jednako važno imati što veći broj igrača, koliko je bitno imati konzistentan broj igrača. Da neka igra ima 10k igrača koji igraju igru svaki ili svaki drugi dan, bit će dugotrajnija od igre koja doživi kratkotrajni bum i onda padne u zaborav.