"Nema više dosadne borbe na poteze" napisati u Final Fantasy recenziji...cccc...
A jebiga, to je moje mišljenje. Nedavno sam si na PS3 skinuo Final Fantasy VIII da ga odigram čisto zbog nostalgije i izdržao sam jedva do kraja prve četvrtine. Random encouteri i turn-based combat sistem su možda prije bili zabavni, a sad mi više djeluju kao chore i dosadni su mi.
Combat sistem u Final Fantasyu XV me još uvijek drži da igram igru i mislim da im je ta promjena pun pogodak, pogotovo za današnje tržiše. Imaš ti i ovdje mogućnost da zaustaviš vrijeme i da si planiraš poteze, no ne vjerujem da će itko razbijati dinamiku i fluidnost borbe koja baš nekako paše takva kakva je. A i meni je zabavnije donositi odluke u trenutku dok me napadaju sa svih strana, nego pauzirat i promišljat.
Kužim da će ljubiteljima JRPG-ova i stari igara iz Final Fantasy serijala zasmetati to što sam rekao, ali meni je to tako, drago mi je da su promijenili combat sistem, vrhunski se zabavljam igrajući igru i mislim da je serijal krenuo u dobrom smjeru. Pa kad odigraš igru (ako već nisi), vidjet ćeš slažeš li se ili ne.